LonelyMan Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) MST: Prozyme har 50:50 med kasein og myse så det er et ekstremt bra proteinpulver. Om du har råd til det. Pro-90 Isolate inneholder 80:20 kasein/myse og er også et meget bra proteinpulver. Husk å kjøp 20% VIP kort før du handler hos TN, du sparer inn pengene nesten med en gang. Om du ønsker et pulver som smaker godt med stor G, og jeg har smakt det meste, og du ikke bryr deg om kostnadene, kjøp dette: https://www.proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein-Isolat/Whey-Protein-Isolat-4000-g-Sjokolade-Scitec-Nutrition-12838-p0000004653.aspx (Bedre enn milkshake Bare ikke bli fristet til å drikke det som lørdagssnacks) Endret 5. februar 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kjøpte Pro-90 Isolate jordbær jeg. Den går jo ned, men har en merkelig smak om minner om pencillin.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har allerede whey 80. Er det bedre å drikke pro isolate 90 når man ikke trener? F.eks ta whey 80 etter trening, pro isolate 90 til frokost? Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Er strengt tatt ikke førstegangskjøper, men spør her uansertt. Jeg har en bøtte Whey Tech og en 100% Whey Tech. Er det noen forskjell på disse? Jeg pleier ta shake hver morgen og etter trening. Er det noen forskjeller på disse som gjør at jeg burde ta den ene om morgenen og den andre etter trening? Eller skal jeg bare starte på den ene bøtte og gå videre på den neste når den er tom? Har hele tiden holdt meg til 100% Whey, men kjæresten kjøpte Whey Tech da det var 40% på det lokale treningssenteret. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Whey er whey, om det er fra proteinfabrikken er det uansett bra varer... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er ikke helt riktig, det er "forskjellig" whey også. Whey 80 er konsentrat, whey 100 er isolat. Sistnevnte har mindre fett, karbohydrater osv og er et renere og bedre protein. MEN, det sies at forskjellen i praksis vil utgjøre svært lite for mannen i gata. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 MEN, det sies at forskjellen i praksis vil utgjøre svært lite for mannen i gata. Var det jeg mente med at whey er whey... Proteinfabrikken kaller isolat for Whey Isolate forresten... Lenke til kommentar
piccolo Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Uten å ha lest gjennom tråden: Noen som vet om et bra proteintilskudd rundt 400-500 spenn inkludert frakt? Litt god sjokoladesmak er ikke å forakte. Lenke til kommentar
sjuur Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Har tenkt å kjøpe dette proteinpulveret http://www.x-life.no/muscle_troponin_3kg/P_443 Men lurer da på om det følger med en slik "flaske" man vanligsvis drikker shaker fra? Lenke til kommentar
Martine1989 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Jeg kjøpte Hydrawhey med banansmak og den var veeeldig god, syns det smakte som banansplitt Fikk med gratis flaske til proteinet og proteinbar http://muskelproff.net/butikk/proteinpulver/38-hydrawhey.html Endret 8. november 2012 av Martine1989 Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvilken er best av Denne: http://myrevolution.no/myrevolution-proteinpulver-3kg-mocca Og denne: http://www.proteinfabrikken.no/default/Proteinpulver/100-pcnt-Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100-p0000001792.aspx Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ville kjøpt den billigste. Myrev har iallefall rett protein-merking på etiketten, dvs ikke råvaren som de fleste andre har. Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei! Hvor raskt etter trening bør du få inn proteinene for å ha best utbytte av treningen? Har kjøpt meg proteinpulver, som jeg har tenkt til å bruke hvis jeg ikke har tid til å spise etter trening. Ønsker helst å innta proteinene gjennom kosthold. Nå har jeg f.eks nettopp trent styrke, og sitter å daffer litt på pcen før jeg hopper i dusjen. Dette skjer ofte etter trening, så sant jeg ikke har planer etterpå. Så spørsmålet mitt blir da; bør jeg ta en shake mens jeg daffer, eller går det fint å spise etter 1-2 timer. Noen ganger er det slik at jeg ikke er så sulten etter trening heller, så bør jeg ta en shake i tilfelle da og? Lenke til kommentar
Bromigo Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei! Hvor raskt etter trening bør du få inn proteinene for å ha best utbytte av treningen? Har kjøpt meg proteinpulver, som jeg har tenkt til å bruke hvis jeg ikke har tid til å spise etter trening. Ønsker helst å innta proteinene gjennom kosthold. Nå har jeg f.eks nettopp trent styrke, og sitter å daffer litt på pcen før jeg hopper i dusjen. Dette skjer ofte etter trening, så sant jeg ikke har planer etterpå. Så spørsmålet mitt blir da; bør jeg ta en shake mens jeg daffer, eller går det fint å spise etter 1-2 timer. Noen ganger er det slik at jeg ikke er så sulten etter trening heller, så bør jeg ta en shake i tilfelle da og? Det viktigste er at du får i deg de proteinene du trenger - det spiller ingen rolle når på dagen du får i deg disse proteinene. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hvilken smak av http://www.bodybuilding.com/store/opt/platinum_hydrowhey.html tror dere er best? Noen som har smakt de før? Vurderer cookies & cream sterkt, men den kan også smake dritt. Så, hva tror dere? Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 ikkje kjøp Protein Pulver er bortkasta penge. det er mye rare tilsetnings stoffer og mye sukker i proteinpulver så ikkje kjøp. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Med mindre man kjøper isolater..... Proteinpulver av god kvalitet er like mye mat som alt annet. Det er for eks melk hvor vann, sukker og laktose er tatt ut og man tilsetter vann hjemme....som for eks i toro tomatsuppe. Det er vel ikke mat det eller? 1 Lenke til kommentar
RAMBO21331 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 er jo ikke no protein pulver som smaker godt. det smaker drit eller søt og drit! Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Rene isolater er så rene at man nesten ikke kan tilsette smak uten å ende opp med konsentratresultat. Det skal heller ikke smake godt for man skal kunne drikke dette hver dag i 60 år. TN og myrevelution liker jeg, ALLE andre synes jeg smaker opp til ille. Nå selger jo de isolater å, så bedre kvalitet får man neppe noe sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Jeg startet med Nutrisport 90+ sjokolade, og den smakte magisk (MA-GISK!!), men i senere tid har jeg hørt at de blandet ut pulveret slik at proteininnholdet absolutt ikke samsvarte med etiketten. Har siden prøvd sjokolade og sjokolade/peanøtt fra Proteinfabrikken. Begge to må jeg tvinge i meg. Smaker dritt. Noen som kan anbefale et godt proteinpulver, gitt mine preferanser? Endret 17. juli 2014 av Slettet+987132984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå