Mr. Moody Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei! Har en Acer Aspire 5738G med en Hitachi-disk på 500 gb i. Skulle prøve å lage en partisjon til Linux, noe jeg klarte med suksess. Men, partisjonen ble waaaaay to big, og har nå 62 GB som ikke har noen tilhørlighet. Vil legge den til hovedpartisjon C. Men har ingen mulighet for å øke volum. Se bildet! Noen som vet hvordan jeg kan legge til de siste 62 GB? Endret 9. juni 2010 av OleEdvard09 Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Det går nok ikke. Edit : Jeg ser at E: er tom. Hvis du sletter E: vil du kunne utvide C: Deretter lager du E: på nytt. Endret 7. juni 2010 av johome 1 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Men hva gjør jeg med den utildelte plassen hvis jeg sletter E? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Da har du tre muligheter. Enten lage en ny partisjon, utvide C, eller en kombinasjon av begge deler. Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Du skal bruke den utildelte Plassen til å utvide C: Foreløpig kan du bare glemme E:(etter å ha slettet den). Først må du få din C: i orden (ved å utvide den). Endret 8. juni 2010 av johome Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå