NoNamesLeft Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 heisann! Skal iløpet av de neste dagene bestille meg en bærbar pc som for det meste skal brukes til BC2 og Mw2 og litt til skole. Den bør køre begge disse spillene medium+ og de bør helst kunne køre Diablo 3 når det kommer. Har sett litt på: ASUS X64JA Vil denne passe til mitt behov? Eventuelt andre forslag? Takk på forhånd Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du får ikke noe bedre maskin til den prisen så det er bare å bestille. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Du får ikke noe bedre maskin til den prisen så det er bare å bestille. Takker for raskt svar! Blir nok denne nå! Endret 7. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ser bra ut den, har tenkt å kjøpe ny pc sjølv i samme prisklasse og for samme formål. Men skulle gjerne hatt litt større oppløsning på skjermen? Sitte rpå 1680x1050 no,og føler at 1366 x 768 blir litt for lite? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er desverre den veien markedet har gått, de sparer inn penger på skjermene. Du kan nok finne modeller med bedre skjerm eller gå for en Clevo fra Multicom men da koster det endel mer. Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er desverre den veien markedet har gått, de sparer inn penger på skjermene. Du kan nok finne modeller med bedre skjerm eller gå for en Clevo fra Multicom men da koster det endel mer. Ja, hadde det vært mulig å fått samme spesifikasjoner for 1000kr meir med 1680x1050 eller 1440x900 eller fullhd hadde eg kjøpt den glatt.... Får Multicom Compal NBLB2 - 15.6" HD LED, Radeon 5650, Intel Core i5/i7 og Windows 7 med fullhd for 9500kr med den har jo dårlige grafikkort enn den trådstarter fant... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er ikke allverdens forskjell på 5650 og 5730, noen har sagt ca. 10%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå