TheSoapmaker Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 det er jo bare å lagre bildet som .jpeg eller .jpg, istedet for å lagre som et .psd-prosjekt Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Bilde blir for lite, Slutt å spam! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Ja! helt rett..kan du gjøre det for meg? men lagre den som et PS dokument . Har laget det, men får ikke lov til å laste opp .psd på forumet. Edit: Her, ExtremeLearner.psd Endret 8. juni 2010 av Kris Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Ja! helt rett..kan du gjøre det for meg? men lagre den som et PS dokument . Har laget det, men får ikke lov til å laste opp .psd på forumet. Edit: Her, ExtremeLearner.psd Takk, tuusseeeenn takk xD Du er flink xD Lykke til videre. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Vil dere se plakaten jeg lagde?? xD Til skolen xD Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du bør rette opp skrivefeilene. Hvilket fag? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Du bør rette opp skrivefeilene. Hvilket fag? Det er skriftensom er sånn de "i"ene ser ut som "L"er, skal rette opp i det. Men vi har samfunnsfag, fremføring, håper på en 5-er. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Men kan man se at den røde skriften på sjokoladen er fake? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kan se at det er fake, ja. Jeg tenkte på skrivefeil som "voksene" osv. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Kan se at det er fake, ja. Jeg tenkte på skrivefeil som "voksene" osv. hvordan fake mener du? liksom tekstfargen passer ikke med sjokoladen, teksten er FOR skrå.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Tipper jeg fikk 5.!! Har aldsri fått 5er i samfunsfag, eller i et muntlig fag..jeg gjorde det så bra i muntlig..en de på gruppa mi..læreren sa at jeg skilte meg mest ut, å var den mest aktive. eg har alltid vært flau når jeg står oppe å snakker men igår bestemte jeg meg faktisk for å ikke være flau, ikke begynne å le, å være seriøs..det funka faktisk. Jeg mener det, Jeg elsker dette forumet Takk til dere også, elsker dere også (ikke sånn..) Men tusen tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå