Gå til innhold

Gjorde om Photsop dokument til a4 ark.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, jeg vet, det er vannskelig å forklare, Photoshop filen forestilte seg nemlig en plakat til skolen, MÅ levere den innen onsdag, jeg ble ikke ferdig. ¨

Kan du være så snill, så snill, så snill, at lag et A4 ark med photoshop,så lager du bakrunden svart, putt på det bilde jeg har vedlegget, (husk: gjør som at jeg kan bevege på lagene) jeg må fikse dem, enkelig hadde jeg problemer med pixlene, ville ha A4 ark...men please gjør dette for meg en eller annen.

Endret av -.Extremelearner.-
Lenke til kommentar

Du skriver ganske uforståelig. Etter at du har startet Photoshop og skal lage svart bakgrunn bak sjokoladen, når er det det stopper opp? Og hva mener du med "problemer med pixlene"?

Så vidt jeg skjønner skal resultatet skrives ut på papir. Stemmer det? Fungerer skriveren?

Lenke til kommentar

Tror jeg skjønner. Du vil altså ha stratos sjokoladen med din tekst på et A4 størrelse ark?

Ja! ;) helt rett..kan du gjøre det for meg? men lagre den som et PS dokument .

lett fortalt:

jEG VIL HA "Smaim" sjokoladen som er vedlagt, jeg vil ha den på et a4 ark..sånn at bilde skal ha full visning, er enkelig ment for en plakat(skole..), med svart bakgrunn...men gjør sånn at jeg forsatt kan endre på hvor de skal ligge i a4 arket i photsop, forsto dere?

Lenke til kommentar

DU VIL HA!

Anyways, blir en veldig liten sjokolade på et A4-ark om du har lyst til å se hva som står på den :whistle:

Men det var det som var problemet mitt hele tiden, sjokoladen bklir FOR liten, hvordan fikse på det? :cry:

Lenke til kommentar

Da ønsker jeg deg lykke til :nei:

Nei, ikke gå!! :no:

Men hvor amnge pixler trenger jeg? kan du ikke finne noen annen skjent sjokolade for meg? enkelt å redigere teksten

Lenke til kommentar

Om du har "problemer med pixlene", så kommer ikke det til å hjelpe noe om du bruker et så lavoppløselig bilde som utgangspunkt. Du må ha et bilde, med så høy oppløsning at det kan blåses opp til A4 størrelse uten problem, som utgangspunkt.

Dette her fungerer på samme måte som et lappeteppe. Så lenge du ikke strekker det ut, så er det fint å se på, men med en gang du strekker på det, så ser du med en gang gjennom sprekkene.

Lenke til kommentar

Om du har "problemer med pixlene", så kommer ikke det til å hjelpe noe om du bruker et så lavoppløselig bilde som utgangspunkt. Du må ha et bilde, med så høy oppløsning at det kan blåses opp til A4 størrelse uten problem, som utgangspunkt.

Dette her fungerer på samme måte som et lappeteppe. Så lenge du ikke strekker det ut, så er det fint å se på, men med en gang du strekker på det, så ser du med en gang gjennom sprekkene.

Kan du gi meg bilde på en skjent sjokolade, enkeklt å rediger...jeg svarer tilbake 10:45 tida..må gå..

Lenke til kommentar

Kan du gi meg bilde på en skjent sjokolade, enkeklt å rediger...jeg svarer tilbake 10:45 tida..må gå..

Velger å være så "dritsekk" at jeg gir deg et stort bilde av en helt vanlig sjokolade, i håp om at du skjønner hva du skal lete etter. Spør om hjelp fra læreren din.

http://www.artisanduchocolat.com/PUBLIC/PICTURES/PRODUCTS/large/bar.jpg

Lenke til kommentar

Velger å være så "dritsekk" at jeg gir deg et stort bilde av en helt vanlig sjokolade, i håp om at du skjønner hva du skal lete etter. Spør om hjelp fra læreren din.

http://www.artisanduchocolat.com/PUBLIC/PICTURES/PRODUCTS/large/bar.jpg

skal se på bildene 1sec, jeg kan bare være 13 min til, ellers kommer jeg 10:45

Lenke til kommentar

Hmm..ja, jeg har litt problemer med å ta bort bakgrunnen, Jeg likte Eksentorn sin best :new_woot: - jeg skulleha bilde av en lukket sjokolade, ikke åpen.

Skal se på google selv jeg, hvor mange pixler anbefaler dere?

Lenke til kommentar

Det største du finner, vil jeg tro :p

Så godt opp mot A4-størrelse på 2480 x 3508 px som mulig.

Takk :roll: skal se litt rundt, men jeg husker ikke alle sjokoladene, kan dere si navnet på noen skjente sjokolader..daim, stratos, smash...melkesjokolade..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...