.Anders Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Noen som har smakt Milky Way Roll? den er schvaine god..... JA den e f*** god Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Norge er ikke en "Godtevennlig" nasjon akuratt, derimot er vi som bor ved grensen mot sverige veldig heldige. Der selger de NORSK sjokolade som koster felsk her i Norge til en billig penge. På jobben har vi Minde sjokolade billig (5,90 hg). Bare en advarsel, skal du kjøpe sjokolade i sverige, må du kjøpe enten Nidar eller Minde for svensk sjokolade er ikke godt (dette er bla. forde de bruker tørrmelk for å spare penger under produksjonen). Ellers liker jeg: - TwiX - Hotlips - Lakrits Fisk (Malaco) - Færsken (Haribo) - Colaflasker (Haribo) - Kirsebær (Haribo) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hvofor spiser ikke en så "macho" man som deg CFD new energi ??? Pleier og drikke masse vann (3-4L om dagen) og omkring .5 -1L melk om dagen. Snart skal jeg blande kreatin i melken og dermed får jeg mere nok energi av det. Og new Energi er ikke smågodt! Det er en sjokolade. Den smaker greit nok ,men det finnes ting som smaker bedre. Og hva skal de hermetegnene betyr??!!! =P Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Bassets Winegums og Ahlgrens Bilar er mine desiderte favorittar.. Ellers det meste av sjokolade så lenge den ikkje inneheld marsipan. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 hvofor spiser ikke en så "macho" man som deg CFD new energi ??? Pleier og drikke masse vann (3-4L om dagen) og omkring .5 -1L melk om dagen. Snart skal jeg blande kreatin i melken og dermed får jeg mere nok energi av det. Og new Energi er ikke smågodt! Det er en sjokolade. Den smaker greit nok ,men det finnes ting som smaker bedre. Og hva skal de hermetegnene betyr??!!! =P det jeg mente med de hermetegna var at jeg ville påpeke at du mente du var macho. herregud som du drikker da. jeg drikker forhådsvis mye.ikke sprit da(kansje litt det og da) men av ikke alkoholholdige drikker går det veldig mye av hos meg men forbruket ditt hørtes jo litt sykt ut? hva er kreatin for noe??? jeg har da ikke sagt hva det beste smågodtet er da. Jeg spurte om hva det beste snopet/godetriet var ikke smågodt!!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Sitter faktisk og gomler på en 400gram nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå