b-real Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Sureføtter i løsvekt er det ingenting som slår Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Sjokolader: Topris, Snickers, Toblerone & Crispo. ellers... Bassett's vinegum, hjemmelaga drops (fåes kjøpt på mix), smågodt: smokker, puter, colaflasker, de derre farga karamellene etc Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 I skrivende stund sitter undertegnede å gomler Ahlgrens Biler, som har vært i salg siden 1953! Har aldri vært på et eneste LAN uten Biler... Å den tradisjonen skal holdes Jeg måtte faktisk kjøpe bilene mine på en bensinstasjon engang, da kosta di 13 kr! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 hvor mye koster de i butikken da?9 kr? men har du smakt de nye bildekkene? har ikke smakt de enda men har det i planene. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 foretrekker noe potetgul her!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Peacemerker+sjokolade Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er hetro bare så du vet det.Syns M&M med peanøtter er greit nok men uten er MYE bedre Populært kalt non-stop Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er hetro bare så du vet det.Syns M&M med peanøtter er greit nok men uten er MYE bedre Populært kalt non-stop nehei.. helt feil! Smarties. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Peacemerker+sjokolade Du har rota deg hit også Men det er en ting jeg kom på og det er sånn mandelstang! Spiste en istad og det er _lenge_ siden sist. Ååå, den er bare så god! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er hetro bare så du vet det.Syns M&M med peanøtter er greit nok men uten er MYE bedre Populært kalt non-stop nehei.. helt feil! Smarties. Non-stop er det diggeste. Så kommer de m&m uten peanøtterog Så har vi smarties. Lenke til kommentar
eLevate Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Crispo Salt Sild Banan og karamell slikkepinne Peanøttkubbe Tyrkisk pepper Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hvor mye koster de i butikken da?9 kr? men har du smakt de nye bildekkene? har ikke smakt de enda men har det i planene. De koster 9 kr ja... Jeg har smakt de nye bildekkene, de var veldig skuffende i forhold til de orginale bilene... anbefales ikke Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hvor mye koster de i butikken da?9 kr? men har du smakt de nye bildekkene? har ikke smakt de enda men har det i planene. De koster 9 kr ja... Jeg har smakt de nye bildekkene, de var veldig skuffende i forhold til de orginale bilene... anbefales ikke Var ikke skuffende, men litt uventet med lakris-smak... (Det er meg da.) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Var ikke skuffende, men litt uventet med lakris-smak... (Det er meg da.) Ja... Hadde ventet at de skulle smake gummi :sad: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hobby er jo helt konge! Også Troika, men begge de to er så dyre. Eventuelt går jeg for Ahlgrens Biler. Er det bare meg, eller minner de bare litte grann om Solidox tannkrem? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvorfor tenker dere ikke over lovehearts? De smaker ikke så godt, men de er så fine og spise.. Spiser selv endel Vingummi. (Det er seigt og tar lang tid og spise) Med vanlig mykt godteri så er det ikke noe igjen etter 5min. (Når jeg finner noe godteri så spiser jeg det opp så fort jeg kan nesten.. ) Kanskje derfor jeg nesten aldri kjøper (1gang i uke elns) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 hvofor spiser ikke en så "macho" man som deg CFD new energi ??? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Macho-godt: Havregrynskuler... ikke så veldig godt men... Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Vi normenn er nå på topp i verden i forbruk av sukker.Mesteparten av sukkeret vi spiser kommer i fra brus og snop/godteri. Det har nå vert ganske mange tråder om mat og drikke men ingen om snop(så vidt jeg vet). Hva er forumbrukerenes 5 Beste snop/godteri? Mine 1 Ferro Rocher 2 Bounty calapuno 3 Kinder Bueno 4 Milky Way 5 M&M UTEN peanøtter en forandring, 5 M&M UTEN peanøtter, bør vær M&M MED peanøtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå