Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei. Jeg har vært sammen med en jente, i starten var det fantastisk, men videre så jo jeg at det ikke funket. Vi slo opp sammen. Etter et par måneder har jeg fått følelser for hun igjen, bare x100 større. Vi har fått mye bedre kontakt med hverandre og har blitt mye bedre venner, bestevenner egentlig. Det har seg slik at hun har alt jeg vil ha. Vi har lik humor, interresser og begge er ganske så intellegent. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på henne, flere ganger om dagen ser jeg etter meldinger fra hun. Og jeg går innpå msn ofte for å bare snakke med hun, uansett så er det flest meldinger som kommer fra hun om jeg skal f.eks være med hun. Jeg savner hun, men samtidig er jeg redd for at akkurat det samme som skjedde forrige gang vil skje hvis jeg hadde blitt sammen med hun. Dog ville hun nok ikke blitt sammen med meg igjen, jeg skjønner det. Hun er i et forhold nå og det tærer kraftig på meg. Jeg greier ikke å kutte kontakten, hvertfall ikke på sekundet. Hun er en del av min hverdag, veien hjem fra skole, snakkingen rett etter skolen og tiden ute seinere på dagen. Nå har dere fått nok info om saken min, jeg bare lurer kraftig på hva som skulle hjelpe meg og kvitte meg for følelsene for hun. Jeg vet at tid er nesten alt som trengs, men jeg har hatt de i omtrent ett år. Det tærer på søvnen, skoledagene mine og alt egentlig. Takker på forhånd for alle svar. Kan også nevne at jeg blir ekstra irritert nå om dagen, om det er sorgen eller puberteten som gjør vet jeg ikke Edit: Og selvfølgelig er hun fin, med fine former og alt Jeg er 13, hun er 14. Vi var sammen i 12-13 års tiden. Siden den gang har det vært tungt. Endret 8. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Siden dere er såpass gode venner kan det vere vanskelig og "se på hun på en annen måte", særleg siden dere er såpass mye sammen, en god ting som funker for og la eksen skli nedover på skalaen er og sette kikkerten på ei ny dame, men det blir nåkk lettere når du begynner på videre skole(eller hva enn du finner på^^), det kan vere godt og komme seg bort, se nye ansikt, og plutselig så er hun bare "en god venn" av deg:) Jeg må si eg hadde problemer med det samme rundt 19 års alderen,(var i eit forhold nesten 2 år) og etter det ble slutt så var det eit slit siden eg bor i eit "alle kjenner alle miljø", der eg såg ho litt for ofte^^ men da eg reiste vekk, var borte i ca ein månad; var det andre i sikte:P Endret 7. juni 2010 av Mr.Anglevik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Det svaret fikk meg til og glede meg til videregående! ( Som jeg SEFF skal til men foreløpig er det vel bare til å forsette de neste to årene. Jeg har hatt flere muligheter, til å bli sammen med jenter. Jeg blir bare ikke tiltrukket av de, digg å snakke med de og alt sånn. Det er bare noe som mangler, og det har den andre.. Endret 8. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå