War Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 HDMI = sort skjerm helt til jeg skal skrive passord i win7. Noen som har en løsning her? Jeg skal i setup for å klokke cpu, men ser ikke noen ting før jeg skal skrive passord. Alle kontakter som finnes uten om hdmi fungerer utmerket og jeg kan trykke del og se setup med en gang. Skjermkortene er 295x2 . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har vel kanskje noe med at HDMI utgangen ikke er primærutgangen på skjermkortet og oppstarten viser output på den (pri) helt frem til driverene loades i oppstarten av windows, rett før innlogging? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Fant ikke noe i kontrollpanelet med første øyekast. Passe halvteit at det ikke er en åpenbar og lett innstilling. Hva med de som kun har hdmi og bygger ny pc uten os. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er vel hardkodet inn i skjermkortet, så det er ingen driverinstilling å se etter. Ang. spmål nr 2, så er vel DVI-> HMDI overgang løsningen der. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvilken skjerm er det du kobler på? Kan det hende at denne ikke støtter den lave oppløsningen som sendes ut under boot? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Fujitsu 25,5 LCD SL3260W Eneste jeg har med HDMI, det er vel enklest testet med en HDMI-adapter på en annen skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå