Gå til innhold

Bør jeg velge 2500+ eller 2800+ ?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt og bygge pc til sommeren så lurte jeg på hva jeg bør velge en 2500+ eller 2800+ ?

Hvis jeg da skulle velle en 2500+ :

Er Asus A7n8x DELUXE bra til og overklokke ?

Hvor mye kan jeg overklokke med en Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11" ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2500+ fordi de gir mer pris/ytelse (og kan klokkes mer i %)

Asus A7n8x er et flott hovedkort, veldig bra til klokking (Epox er dog kanskje hakket vassere, ihvertfall med modding)

Det er umulig å si hvor mye du kan klokke fordi det er en hel haug med faktorer som spiller inn, men du kan klokke den så langt at ikke den ikke vil være noen begrensning i f.eks spill.

(det vil den ikke uansett)

Lenke til kommentar

En venn av meg har Abit NF-7 S, han klokker 2500+ glatt til 3200+. Bare sørg for å ha bra nok ram, så kan du klokke den langt inne i gamperævva uavhengig av hovedkortselskap, ville jeg nå tro iallefall. Lykke til. Jeg sier bare : Hvorfor betale mer?

BTW : Han har GlacialTech kjøler, tilnærmet boxed kjøler, så Volcano 11 vil nok bli bra.

Lenke til kommentar

Dersom du skal overklokke er Abit NF-7 v2.0 eller aller helst EPoX 8RDA3+ bedre valg enn asus sitt kort. Men du vil ikke bli misfornøyd uansett hvilket nForce2 hovedkort du velger! som sagt før meg er 2500+ et svært godt valg til overklokking :yes:

Lenke til kommentar
Dersom du skal overklokke er Abit NF-7 v2.0 eller aller helst EPoX 8RDA3+ bedre valg enn asus sitt kort. Men du vil ikke bli misfornøyd uansett hvilket nForce2 hovedkort du velger! som sagt før meg er 2500+ et svært godt valg til overklokking :yes:

Absolutt! Tror du vil finne hvertfall et par poster her på forumet der folk har hatt problemer med å klokke Asus-kortet. Abit virker på meg som det beste kortet å klokke med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...