Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner han

Gjest trist

Anbefalte innlegg

Gjest trist

Det er nå snart 8 måneder siden jeg og x-en min slo opp. Det var han som slo opp med meg vell og merke over facebook chatten (ja jeg er veldig forbanna på måten han gjorde det på). Etter bruddet har jeg hatt store problemer med å komme over han og vær dag er en stor kamp. Jeg gråter, er stille og lukker meg selv inne. Jeg har sluttet å prate med folk om hvordan jeg har det fordi jeg merket at de gikk lei. Min bestekompis sa at han ikke ville høre mer om han og det var vell da alt gikk rett vest.

Jeg savner han så ubeskrivelig mye og jeg har det utrolig vondt uten han. Vi snakket en del etter bruddet og han sa at han kanskje angret etter noen uker, men så ble det ikke noe av allikevel. Vi snakket innimellom helt til jeg brøt kontakten i ca. 3 måneder. Etter det begynte vi å snakke et par ganger, men nå denne siste tiden vil ikke han prate med meg. Han har fått seg ny dame og jeg ligger her og griner meg i søvn hver eneste natt for han skal liksom være min. Det er godt over 1 måned siden vi pratet sist og jeg har ved flere anledninger prøvd å få tak i han uten hell. Han ignorere meg.

Det er vondt og vite at han er lykkelig sammen med en annen jente. De har vell kjent hverandre rundt 2 nå og har vert sammen i 4 uker eller noe. Jeg liker ikke at han fant en ny en så fort. Meg og han holdt på i 8 måneder før vi ble sammen og var sammen i 9 måneder også kommer han her og kjenner en i et par uker før de blir sammen.

Jeg vil ikke mer, jeg har det vondt og alt jeg vil ha er han. Vi skulle flytte sammen, reise på ferie, det var så mye vi hadde planlagt. Jeg elsker han så utrolig mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Hjertesorg er noe av det verste som finnes, og kan ødelegge deg fullstendig om du lar den gjøre det.

"Det finnes flere fisker der ute" holder ikke. "Ta deg sammen" holder ikke heller. Det hjelper ingenting, det vet jeg.

Dette er noe om leges hos mennesker i forskjellig hastighet. Hvor fort er dog opp til deg. Skift fokus til noe annet, tren, begynn med ny hobby, jobb over tid, heng med venner, hva som helst. Gjør ting som får deg til å føle deg bra.

Hold deg opptatt, og for all del ikke prøv å kontakt han. Dette er alfa omega, ikke kontakt han på noe vis. Fjern alle muligheter for deg selv til å kontakte han omså. Husk, han er ikke en del av livet ditt lenger, han avviser og ignorerer deg. Hvorfor skal du stå med åpne armer å vente da?

Tid og fokus is the name of the game. Ja, det er et helvete, med ettersom tiden går blir det helvetet mindre og mindre. Så lenge du gjør noe med det. Til slutt våkner du en dag og tar deg plutselig i at han var ikke det første du tenkte på da du våknet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...