Gjest Little.Britain Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg vet ikke om dette her er normalt, men jeg hater folk som snakker om sex. Jeg er ikke noe imot sex noe sånt og synes det er digg. Men når noen tar opp emmnet sex, i samtaler, facebook eller msn så føler jeg hat inni meg. Jeg vet ikke helt hvorfor. Når jeg foreksemel hører at noen har pult, så blir jeg ofte negativ og gjemmer meg litt bort. Jeg har en liten kjennelse av hvorfor jeg hater når det kommer noe seksusal releret. Min første sex-opplevels var ganske grusom føler jeg, jenten tenkte kun på seg selv og jeg så aldri igjen til hun. På et eller annet vis så har sexen fått et stort inntrykk på meg. Når jeg sitter på msn og snakker med jenter eller noe sånt så er det ofte at sex kommer med i bildet, og om noen sier "Vet du hva.. jeg har pult..". Da får jeg bare lyst å trykke på krysset og legge ned pcen med engang, jeg føler meg ikke sjalu eller missunnelig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Med unntakk er det når gode venner av meg snakker om sex, da tenker jeg ikke så veldig mye over det. Også føler jeg at folk som jeg har kjent lite eller fremmede folk snakker om sex, så får jeg virkelig hat i meg. Hva er det med meg? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du er jomfru, regner jeg med? Ingenting negativt med det, men regner med at det er derfor du føler en slags sjalusi over det. Enten det, eller at du bare har forskjellig intimgrenser enn de andre som snakker om sex, og derfor mener dette hører privalivet til eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Little.Britain Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er 16 og ikke jomfru. Jeg liker kos og slikt, og liker intim kontakt med jenter. Men når de plutselig begynner å snakke om sex holder jeg på å spy. Liker det bare ikke. Kanskje sjalusi? Jeg tok jomfrudommen i 15 års alderen og hadde en kjæreste som var aktiv med andre gutter. For meg var det en grusom opplevelse, hun tenkte kun på seg selv og jeg fikk ikke noe bra ut av det. Dagen etter var hun helt sløv, og en uke seinere slo hun opp. Noe som førte til "er det noe galt med meg?, suger jeg i sengen?" osv.. Når jeg var jomfru brydde jeg meg faktisk ikke om at jenter og slikt snakket om sex, synes egentlig det var veldig koselig. Men når jeg tok jomfrudommen så endret det hele seg. Har ikke hatt sex etter det og har hatt mange muligheter. Har bare hatt noen par øyeblikk med blowjob og annet koss. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du fokuserer mye negativt på sex, og det skyldes kanskje dine dårlige opplevelser. Jeg tenker at du følte(føler) deg ganske utnyttet, noe som ikke hjelper deg videre. Prøv å finne deg en ny sexpartner som kan gi deg bedre opplevelser 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå