kunnskap786 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei. Jeg lurte på om det er fare for å få virus gjennom teamviewer fra en annen pc , eller hvis 2 pcer deler samme nettverk ? Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 har brukt programmet en del, har ikke opplevd virus. Lenke til kommentar
kunnskap786 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 har brukt programmet en del, har ikke opplevd virus. Ok, det jeg tenker å bruke det til er : Jeg har en stasjonær pc , og en bærbar pc. Stasjonære pcen skal jeg bruke for å laste ned filmer og diverse døgnet rundt. Mens bærbar pcen skal være til daglig bruk, og da tenkte jeg å bruke teamviewer som en mellom ledd fra bærbar til stasjonære, slik at jeg slepper å sitte på stasjonær hver gang noe er lastet ned. Jeg vet ikke om det er virus eller ikke på stasjonære , men bærbar pcen er helt ny. Og jeg vil derfor ikke risikere noe virus på nye pcen min pga stasjonæren. Noen som har tips å komme med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå