Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Chess kommer til å selge iPhone 4 til de prisene de la ut tidligere i dag (var vel litt over Apple's egne priser?), uavhengig av abbonnement?

Edit: Forsikring til 32,- i måneden er også fristendes. Har noen erfaring med denne forsikringen? Dekker den fuktskader, fallskader osv?

Blir ikke klok på forsikringsvilkårene til Chess.

Bump! Noen som har erfaring med Chess Forsikring? For meg virker det som om den bare dekker skader på telefonen hvis du blir ranet/den blir stjålet, stemmer dette?

Lenke til kommentar

Så Chess kommer til å selge iPhone 4 til de prisene de la ut tidligere i dag (var vel litt over Apple's egne priser?), uavhengig av abbonnement?

Edit: Forsikring til 32,- i måneden er også fristendes. Har noen erfaring med denne forsikringen? Dekker den fuktskader, fallskader osv?

Blir ikke klok på forsikringsvilkårene til Chess.

Bump! Noen som har erfaring med Chess Forsikring? For meg virker det som om den bare dekker skader på telefonen hvis du blir ranet/den blir stjålet, stemmer dette?

Stemmer, jeg fikk ingenting igjenn når min iPhone gikk i stykker

Lenke til kommentar

Komplett.no og mpx.no sine sider for å handle iPhone er helt like. Har de slått seg sammen?

Komplett og MPX har samme eier, samme nettbutikk,etc. Samme lager også tror jeg, siden lagerbeholdningene stort sett alltid er like. Men av en eller annen grunn foretrekker jeg å handle hos komplett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...