3121 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå har plutselig Telenors nettbutikk plenty på lager igjen! Jeg bestillte kl 0915, og de var da ubekreftet 15 august, men nå altså er det 100 + på lager av både 16 og 32GB.... Da må jeg vel få en snart Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Chess butikken har for tiden stor pågang. Vennligst vent, du sendes videre til butikken automatisk. Beregnet ventetid er ca ett minutt Ogsååååå FAIL! Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 DER! 75 på lager hos Chess fremdeles! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Da var det gjort. Bekreftelse på din ordre. Chess i samarbeid med Moobi Norway AS takker for din bestilling! Vi har notert følgende ordredetaljer: Bestillingsdetaljer: xxx VareAntallPris Apple iPhone 4 Svart 32GB 13690.00 Behold mitt abonnement ChessKunde - nedbetaling 249,- (Minste totalpris: 6678 *) Frakt (Servicepakke i oppkrav som hentes på ditt postkontor.) 0 Totalbeløp eks mva 2952.00 Mva 738.00 Total (inkl. mva. og frakt) NOK 3690.00 Endret 30. juli 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 eg har fått bestillingskode på sms.. komt et stykke.. Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nå har plutselig Telenors nettbutikk plenty på lager igjen! Jeg bestillte kl 0915, og de var da ubekreftet 15 august, men nå altså er det 100 + på lager av både 16 og 32GB.... Da må jeg vel få en snart Stiller meg litt tvilende til den. Djuice sine sider påstår også at dem har den på lager, men det står likevel at leveringstiden er 4uker fra bestilling..... Men himmel...å vente litt er jo ingen stor krise...la denne hypen få lov til å legge seg litt først.... Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Får ikke bestilt fra chess.. Jævlig irriterende. Har en i handlekurven, men kommer meg ikke til kassa. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Første gang jeg har vært med på et slikt sirkus og herre for et kjas haha. Chess: tok 7 minutter før jeg klarte å få den i handlekurven, 12 minutter før jeg kom inn til checkout, 17 minutter før jeg klarte å få til sms kode for bekreftelse og 20 minutter (10:20) før jeg var ferdig. var noen nervepirrende minutter der De hadde 36stk av 32GB når alt åpnet. Endret 30. juli 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Humac Drammen fikk bare 3 stykker. Lenke til kommentar
turbojon123 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, 14 dagers angrerett på abb også. Så om du finner en i butikk som du heller vil ha er det bare å kjøre på. Edit: Gjelder 14 dager etter at varen er mottatt. Fikk min bekreftelse på mail 09:17, håper virkelig jeg får i første runde. 14 dagers angrerett gjelder ikke på Elkjøp hvertfall. Så der funker det ikke å levere inn telefonen etter 13 dager og si du ikke er fornøyd. I dag blir det jo mulig å kjøpe fra Apple Store også uten abonnement Kjøper du fra webshopen funker det, kjøper du i butikk blir det noe annet. Lovpålagt for nettbutikker å ha 14 dager angrerett. Det heter seg at varen skal være i samme stand som når du kjøpte den så det er nok noen sære regler på hvordan det tolkes. Jeg så angreskjemaet til netcom hadde listet opp hvor mange samtaleminutter du kunne ha, hvor mange sms og hvor mye video du kunne ta opp før telefonen blir sett på som "brukt" Stemmer, tenkte du mente fysiske butikker også Som sagt så legges telefoner ut uten abonnement senere i dag fra Apple Store. Jeg ser at det virkelig skjer noe på AppleStore nå! Jeg ble ikke forrådt, alikevel! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, 14 dagers angrerett på abb også. Så om du finner en i butikk som du heller vil ha er det bare å kjøre på. Edit: Gjelder 14 dager etter at varen er mottatt. Fikk min bekreftelse på mail 09:17, håper virkelig jeg får i første runde. 14 dagers angrerett gjelder ikke på Elkjøp hvertfall. Så der funker det ikke å levere inn telefonen etter 13 dager og si du ikke er fornøyd. I dag blir det jo mulig å kjøpe fra Apple Store også uten abonnement Kjøper du fra webshopen funker det, kjøper du i butikk blir det noe annet. Lovpålagt for nettbutikker å ha 14 dager angrerett. Det heter seg at varen skal være i samme stand som når du kjøpte den så det er nok noen sære regler på hvordan det tolkes. Jeg så angreskjemaet til netcom hadde listet opp hvor mange samtaleminutter du kunne ha, hvor mange sms og hvor mye video du kunne ta opp før telefonen blir sett på som "brukt" Stemmer, tenkte du mente fysiske butikker også Som sagt så legges telefoner ut uten abonnement senere i dag fra Apple Store. Takk Konamixx og Ari Gold, men vet dere om jeg da måtte ha betalt postoppkrav og hentet iPhonen først og hatt den i hånden før jeg da må levere den tilbake? Eller hadde det fortsatt vært mulighet å ringe å avbestille før de faktisk sender 32GB'en som er jo ikke på lager pdd.? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 prøvde å ringe. du er nr 29 i køen :/ Det vil ikke hjelpe. De bruker det samme systemet som oss i praksis. pfff... funka som bare det detta telefonen bestilt og jeg hopper i seng. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) OMG no sjer det ting på apple storee :) GIEF! Endret 30. juli 2010 av Noiz Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ser at netcom har skiftet til "Lagerstatus: Forhåndsbestill! " Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En pris! En pris! Mitt kongerike for en pris! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er den ikke sendt er det jo bare å avbestille. Så det skulle ikke være noe problem. Om den derimot er sendt, må du nok betale den ut på postkontoret før du ordner med retur. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 OMG no sjer det ting på apple storee :) GIEF! Hva skjer der? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) OMG no sjer det ting på apple storee :) GIEF! Hva skjer der? gjer klar til bestiling av iPhone uten binding, den siste halvtimen har siden blir heilt forandret. Endret 30. juli 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kommet en kjøp nå knapp på en iphone 4 banner. Lurer på om jeg prøver meg her også. Kanskje man klarer å snike til seg en 32gb. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 OMG no sjer det ting på apple storee :) GIEF! Hva skjer der? gjer klar til bestiling av iPhone uten binding, den siste halvtimen har siden blir heilt forandret. Ok.. Da driter jeg i Chess. Får ikke bestilt der uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå