Konamixx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Ja, 14 dagers angrerett på abb også. Så om du finner en i butikk som du heller vil ha er det bare å kjøre på. Edit: Gjelder 14 dager etter at varen er mottatt. Fikk min bekreftelse på mail 09:17, håper virkelig jeg får i første runde. Endret 30. juli 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Fikk bestilt 2 stk 16GB, en til en kollega og en til meg selv. Får se hvor raskt dette går. Fikk inn ordrebekreftelse 09:11 og 09:15. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg fikk aldri noen ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
PBCyrus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vet dere om netcom sender med nytt micro-simkort, når man har eksisterende abonnement fra netcom fra før av? Ringte de og spurte. De sender med et uaktivert micro sim. Så må man selv ringe inn til de etterpå for å aktivere det. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg fikk aldri noen ordrebekreftelse. Men du fikk en bestillingsbekreftelse? Går ut i fra at det er den de snakker om her. EDIT: Allright, thx PBCyrus.. Endret 30. juli 2010 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bestillingsbekreftelse var det ja. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Mente bestillingsbekreftelse ja. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 da satt jeg her med Iphone 4 32 GB :D betalte 2699 i butikk, + 345 per mnd, billigste alternativ hos telenor i butikk iallefall Lenke til kommentar
tvv Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hypen tok overhånd. Hadde egnetlig lyst på 32gb, men whatever. Blir 16 nå så får vi se om en oppgradering er nødvendig senere. Hehe, nesten det samme skjedde med meg men det hadde ikke vært verdt det for meg, og jeg hater å levere tilbake ting/fikse avbestilling eller angrerett osv, så jeg klarte å chille litt og la det være med 32GB og litt venting. Verdt det mtp. de neste 1-2 årene! What? Har jeg sittet i en halvtime på min elendige jobbmaskin for ingenting - Selger ikke Netcom uten abbo? Ingen operatører selger uten abbo her i Norge. Såvidt jeg kan se selger Networknorway.no uten ab. men lagerstatus står som : ubekreftet men man får bestilt - dyrt ja! Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 chess fails Site webshop.chess.no is currently not available. Please try again later. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Da er Chess sin nettbutikk nede for telling... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, 14 dagers angrerett på abb også. Så om du finner en i butikk som du heller vil ha er det bare å kjøre på. Edit: Gjelder 14 dager etter at varen er mottatt. Fikk min bekreftelse på mail 09:17, håper virkelig jeg får i første runde. 14 dagers angrerett gjelder ikke på Elkjøp hvertfall. Så der funker det ikke å levere inn telefonen etter 13 dager og si du ikke er fornøyd. I dag blir det jo mulig å kjøpe fra Apple Store også uten abonnement Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 lol my ass Beregnet ventetid er ca ett minutt Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, 14 dagers angrerett på abb også. Så om du finner en i butikk som du heller vil ha er det bare å kjøre på. Edit: Gjelder 14 dager etter at varen er mottatt. Fikk min bekreftelse på mail 09:17, håper virkelig jeg får i første runde. 14 dagers angrerett gjelder ikke på Elkjøp hvertfall. Så der funker det ikke å levere inn telefonen etter 13 dager og si du ikke er fornøyd. I dag blir det jo mulig å kjøpe fra Apple Store også uten abonnement Kjøper du fra webshopen funker det, kjøper du i butikk blir det noe annet. Lovpålagt for nettbutikker å ha 14 dager angrerett. Det heter seg at varen skal være i samme stand som når du kjøpte den så det er nok noen sære regler på hvordan det tolkes. Jeg så angreskjemaet til netcom hadde listet opp hvor mange samtaleminutter du kunne ha, hvor mange sms og hvor mye video du kunne ta opp før telefonen blir sett på som "brukt" Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 lol my ass Beregnet ventetid er ca ett minutt Samma her... får opp Site webshop.chess.no is currently not available. Please try again later. når jeg skal til kassa. Bare å prøve videre Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 prøvde å ringe. du er nr 29 i køen :/ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja, 14 dagers angrerett på abb også. Så om du finner en i butikk som du heller vil ha er det bare å kjøre på. Edit: Gjelder 14 dager etter at varen er mottatt. Fikk min bekreftelse på mail 09:17, håper virkelig jeg får i første runde. 14 dagers angrerett gjelder ikke på Elkjøp hvertfall. Så der funker det ikke å levere inn telefonen etter 13 dager og si du ikke er fornøyd. I dag blir det jo mulig å kjøpe fra Apple Store også uten abonnement Kjøper du fra webshopen funker det, kjøper du i butikk blir det noe annet. Lovpålagt for nettbutikker å ha 14 dager angrerett. Det heter seg at varen skal være i samme stand som når du kjøpte den så det er nok noen sære regler på hvordan det tolkes. Jeg så angreskjemaet til netcom hadde listet opp hvor mange samtaleminutter du kunne ha, hvor mange sms og hvor mye video du kunne ta opp før telefonen blir sett på som "brukt" Stemmer, tenkte du mente fysiske butikker også Som sagt så legges telefoner ut uten abonnement senere i dag fra Apple Store. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 prøvde å ringe. du er nr 29 i køen :/ Det vil ikke hjelpe. De bruker det samme systemet som oss i praksis. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sitter på jobb, etter å ha stått 5 timer i kø igår, og ikke lagt meg før 2 på natta. Sliten, men glad over å ha en iPhone 4 i hånda. Lykke til alle dere som prøver å bestille fra nettbutikk. Husker at jeg forhåndsbestilte ifjor, var rene texas... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå