Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så det fristet med en 16GB Black med NetCom når du viste meg den linken Random Hero, sånn at jeg kunne få telefonen i boks med en gang, men jeg MÅ ha plassoppgraderingen siden det er en av hovedgrunnene til at jeg oppdaterer nå. Så ja, fikk 32GB Black bestilt selv om den kommer i august (tidlig august, satser vi på Random?!... :)).

 

Men ja Random Hero, må si tusen takk for linken også får vi håpe at den kommer snaaaart!

 

Her fortsatte jeg bare med iTalk Small som jeg hadde fra før av, selv om det kommer til å koste 100 kr mer per måned enn jeg har betalt i det siste siden det ikke var binding. (Var 299.- jeg betalte de siste 12 mnd, nå blir det 399.-) Skal evt. bryte også siden jeg skal studere i utlandet, det blir billigere å bryte etter 1 mnd. bruk sant? Altså. om jeg faktisk bruker abbonnmentet den første måneden uten å bryte?

 

Og får man operatørlåst med EN gang man ringer og sier at man vil bryte abonnementet? For det hadde bare vært heeerlig! :)

 

Er RIIIIMELIG glad at jeg nettopp fikk bestilt en 32GB iPhone 4 daa! :D Yayayay.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hypen tok overhånd. Hadde egnetlig lyst på 32gb, men whatever. Blir 16 nå så får vi se om en oppgradering er nødvendig senere.

 

Hehe, nesten det samme skjedde med meg men det hadde ikke vært verdt det for meg, og jeg hater å levere tilbake ting/fikse avbestilling eller angrerett osv, så jeg klarte å chille litt og la det være med 32GB og litt venting. Verdt det mtp. de neste 1-2 årene! ;)

 

What? Har jeg sittet i en halvtime på min elendige jobbmaskin for ingenting - Selger ikke Netcom uten abbo?

 

Ingen operatører selger uten abbo her i Norge.

Lenke til kommentar

Apple iPhone 4 32 GB Black Billigst 5338,-

Hm, øverst står det jo "Minste totalpris fra 6858,-". Stemmer ikke dette? Er du sikker på at det ikke er flere kostnader ved SuperPluss og de andre billigste abonnementene? Det er vel litt rart om Telenor selger den for mindre enn Apples anbefalte utsalgspris.

 

Står hvertfall kr. 5338,- på siden dems med Superpluss. Kjøper tlf. for 3790- også er det ''kindov'' nedbetaling med 129,- i mnd på abonnementet. Du betaler jo da for det du bruker + 129,- som er fast beløp i mnd for abonnementet. Tror nok det stemmer som det står på siden dems.

Endret av oiqbal
Lenke til kommentar

Så det nå jeg og Konamixx, men vi som bestilte med en gang får jo i august. Hvis man har nettopp tegnet abbonement der på netcon.no i dag, og man fortsatt finner en telefon i en butikk senere i dag, går det seriøst an å bare avbestille hele abb. som man bestilte på nettet innen 14 dager ETTER telefonen kommer eller fra og med i dag? Noen som har et konkret svar på dette? Jeg vet hvordan angreretten fungerer på vanlige kjøp, men funker det med et 12 mnds. abbonnement også?

 

(Men dette er vel ikke så relevant, siden det er INGEN sted som selger 32GB nå vel.. er det noen som har funnet 32GB i butikk i hele Norge faktisk?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...