dredg Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sitter å legger inn snack og klargjør min lille herlighet nå, selv om jeg må opp og på jobb kl 0600 Telefonen er helt nydelig designet, og skjermen er virkelig slik at man blir lamslått når man bruker den. Rett og slett sykt klar. Men jeg synes den ligger litt rart i hånden, men satser på at det er tilvenningssak. Har lett på App Store etter denne iPhone 4 gratis case appen men det virker ikke som den er tilgjengelig i Norge? Noen andre som har funnet den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Er ikke tilgjengelig i Norge tror jeg. Virkelig dumt det, men satser på at Apple legger ut dette fortløpende. Selv kjøpte jeg sånn case som lå ved kassen på Expert Klingeberg. Like greit Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bumper appen kommer på App Store i morgen/senere i dag. http://www.apple.com/iphone/case-program/ Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 iPhone 4 er hos telenors nettbutikk nå, men utsolgt. http://twitter.com/telenor_service 1 Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Går det ann å bruke en annen operatør enn telenor om jeg kjøper derifra? sånn som det gikk ann å låse opp med 3GS? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg bestilte fra telenor.no, men vet ikke om jeg får siden nettsiden dems er klikk, og viser den som utsolgt selv om de hadde på lager. Jeg bestilte ganske sent, så det er mulig de var utsolgt på ordentelig. Hvis jeg ikke er blandt de som får av første leveringen, det er ikke noe problem og avnestille og kjøpe i butikk i morgen da? med tanke på nytt nr? er ikke son at jeg må betale noe for og avbestille da? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Telenor har glimrende kundeservice som fikser det for deg hvis du spør pent. Nu! Når kommer iPad?!?! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 iPad står jeg fint over. Venter heller på et bedre alternativ med android eller meego. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Nu! Når kommer iPad?!?! Ligger en oppå beina mine, og dyna, atm. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vi sitter en del utenfor kvadrat som skal handle på telebutikken klokka 10 nå Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kjørte forbi elkjøp på klepp for en time siden, da var det ingen der, men de får kun inn 3 mobiler da Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Snakket nettopp med telenor. Får ikke endre fra nytt nr til mitt nr, men jeg tar heller å bryter abb. etter første måned, for så å bruke det abb. jeg har i dag. Blir nok billigere uansett. Så da venter jeg i spenning på leveringsbekreftelse i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis jeg har forstått det riktig så er billigste alternativ fra NetCom å kjøpe telefonen med FlexiTalk og bare la abonnementet løpe? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis jeg har forstått det riktig så er billigste alternativ fra NetCom å kjøpe telefonen med FlexiTalk og bare la abonnementet løpe? NetCom publiserer sine bruddgebyr på sine egne sider, bare å søke og finne fram kalkulatoren:) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hvis jeg har forstått det riktig så er billigste alternativ fra NetCom å kjøpe telefonen med FlexiTalk og bare la abonnementet løpe? NetCom publiserer sine bruddgebyr på sine egne sider, bare å søke og finne fram kalkulatoren:) Det var det jeg gjorde, men jeg ville ikke tro at det var så dyrt som det jeg kom frem til. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sitter her i Canada og venter på at apple butikken på Eaton Centre skal åpne. Fem timer igjen de kommer til å ha "nok" telefoner på lager, sa de til meg i går. Telefonene her er ikke operatørlåste. Er de det i Norge? Max to telefoner per person sa de, lurer på å kjøpe en ekstra? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Såvidt jeg har forstått er det billigste alternativ om du skal bruke andre abb, ja. Klarer selv ikke bestemme meg om jeg skal gå for et netcom abb eller kjøpe flexitalk å bare la det ligge. Edit: å nå begynner netcom siden å gå i sirup ja. Endret 30. juli 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Jeg tror jeg venter. Billigste fra NetCom (med abonnementet løpende) blir et par hundre kroner billigere enn Chess, så jeg prøver lykken når Chess åpner salget om en time. Får jeg kjøpt telefon da kan jeg jo alltids returnere den innen 14 dager hvis Apple begynner å selge den selv innen den tid. Sitter her i Canada og venter på at apple butikken på Eaton Centre skal åpne. Fem timer igjen de kommer til å ha "nok" telefoner på lager, sa de til meg i går. Telefonene her er ikke operatørlåste. Er de det i Norge? Max to telefoner per person sa de, lurer på å kjøpe en ekstra? Hvor mye koster de i Canada? Redigert: Hvis det stemmer at 32GB koster 779 CAD, som ifølge Google er 4.582 kroner, da er jeg seriøst interessert. PM? Endret 30. juli 2010 av Runar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Angrefrist er kun hvis du ikke har tatt den i bruk som din egen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Angrefrist er kun hvis du ikke har tatt den i bruk som din egen. Derfor venter jeg litt med å bruke den, vet du. Vil jo ta et par dager (minst) før jeg får den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå