FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Telefonen har facetime som funker over WiFi da. Derfor jeg skal kjøpe Iphone 4 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Fin skjerm og bra design er tingen. De tidligere lignet mer på noe for det andre kjønn eller litt mindre unger. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Designet er bra det. Hadde man ikke måtte betalt så mye for det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen har penga, andre ikke Bra bilde btw Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) du får vente å se i avisene på lørdag, kan garantere deg at det blir oppslag om iphone 4 og at det er utsolgt OVERALT. Apple gjør det slik at tusenvis av kunder blir sure på sine lokalforhandlere... Nei, apple faker "sinnsyk etterspørsel, alt revet bort", og "så eksklusiv vare at du må jobbe hardt for å få tak i". Sånn har de alltid gjort det, og det virker veldig bra . De startet med det ca når iPod mini kom, om jeg ikke husker helt feil. Sånn er det rett og slett bare, ikke så mye galt i det. Men du har nok rett i at kundene blir sure på forhandlerne, ikke på apple. hehe, har du ikke funnet senga enda Alastor? Prøver meg på å ringe Chess like etter jobb og høre om de kan sette av en for meg eller kjøpe en over telefonen siden jeg ikke har mulighet til å vente til kl 10:00. tror dere at det lar seg gjøre? Endret 29. juli 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har det noen gang vært så mange brukere i en tråd på en gang? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har det noen gang vært så mange brukere i en tråd på en gang? Ja. Timestilbudene til Netshop, for å nevne noen. har sett 250+ tre-fire ganger. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper ikke Chess sin nettside sliter noe mer enn Telenor sin. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Dette skjedde ifjor også, når 3GS ble lansert. Nettsjapper brøt sammen, folk sloss om iPhone og svært få fikk telefon. Telenor burde således lært, da deres nettsjappe brøt samme også ifjor. Lenke til kommentar
Aksor Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har stått på venteliste i en måned. Fikk epost i dag om at jeg sannsynligvis kunne hente en 32 gb i butikken i morgen etter lunsj Hadde vært artig med en rapport fra køene i Oslo. Er det noen som får kjøpe telefon? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Har det noen gang vært så mange brukere i en tråd på en gang? Du får bruke anledningen til å annonsere hjemmesiden din eller noe.... Endret 29. juli 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Apple har nå løst antenneproblemet: :!: 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Apple har nå løst antenneproblemet: :!: haha :!: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Klarte telenor å få opp nettbutikken i fjor utover natta? Eller blir den mest sannsynlig nede frem til i morgen? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 ...Og alle fra "fuck Apple"-klubben tok turen. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 ...Og alle fra "fuck Apple"-klubben tok turen. selv har jeg en 3GS som jeg er storfornøyd med.. sååå.. eeeh.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jeg siktet ikke nødvendigvis til deg heller. Håper NetCom har forberedt seg litt bedre teknisk enn Telenor i morgen tidlig. Må ha foooon! Endret 29. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg siktet ikke nødvendigvis til deg heller. Håper NetCom har forberedt seg litt bedre teknisk enn Telenor i morgen tidlig. Må ha foooon! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har stått på venteliste i en måned. Fikk epost i dag om at jeg sannsynligvis kunne hente en 32 gb i butikken i morgen etter lunsj Hadde vært artig med en rapport fra køene i Oslo. Er det noen som får kjøpe telefon? Forhåndsbestilt hvor og hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå