Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du får vente å se i avisene på lørdag, kan garantere deg at det blir oppslag om iphone 4 og at det er utsolgt OVERALT. Apple gjør det slik at tusenvis av kunder blir sure på sine lokalforhandlere...

Nei, apple faker "sinnsyk etterspørsel, alt revet bort", og "så eksklusiv vare at du må jobbe hardt for å få tak i".

Sånn har de alltid gjort det, og det virker veldig bra :). De startet med det ca når iPod mini kom, om jeg ikke husker helt feil.

Sånn er det rett og slett bare, ikke så mye galt i det.

Men du har nok rett i at kundene blir sure på forhandlerne, ikke på apple.

hehe, har du ikke funnet senga enda Alastor?

Prøver meg på å ringe Chess like etter jobb og høre om de kan sette av en for meg eller kjøpe en over telefonen siden jeg ikke har mulighet til å vente til kl 10:00. tror dere at det lar seg gjøre?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Har stått på venteliste i en måned. Fikk epost i dag om at jeg sannsynligvis kunne hente en 32 gb i butikken i morgen etter lunsj :) Hadde vært artig med en rapport fra køene i Oslo. Er det noen som får kjøpe telefon?

Lenke til kommentar

Har stått på venteliste i en måned. Fikk epost i dag om at jeg sannsynligvis kunne hente en 32 gb i butikken i morgen etter lunsj :) Hadde vært artig med en rapport fra køene i Oslo. Er det noen som får kjøpe telefon?

Forhåndsbestilt hvor og hvordan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...