Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

De startet salget rundt 2354, trykte tilbake etter når jeg var 100% ferdig istedenfor å legge abo og telefon til i handlekurven.

Står som nummer 5 på venteliste i butikk så er ikke verdens undergang.

I utgangspunktet synes jeg det blir temmelig grovt med 6000kr for telefon + abo via telenor

Lenke til kommentar

Faen var 20 telefoner igjen når jeg begynte med bestillingsprosessen hos komplett. Og fikk følgende beskjed på faktura: 1 stk må bestilles til lager :wallbash:

Alle fikk den beskjeden, da min gikk igjennom var det 29 igjen. Tror det er en bug.

Lenke til kommentar

Faen var 20 telefoner igjen når jeg begynte med bestillingsprosessen hos komplett. Og fikk følgende beskjed på faktura: 1 stk må bestilles til lager :wallbash:

Jupp fikk samme jeg, da avbestiller jeg hos komplett og prøven butikkene i sentrum i morra...

Lenke til kommentar

kjipe med butikkene er at nesten ingen tar inn 32gb, gjelder forsåvidt komplett og. 16gb er uaktuelt :thumbdown:

Tar inn? Tror du ikke butikkene hadde tatt det inn om de kunne?

APPLE vil ikke levere fler. De skaper etterspørsel og et hig etter å få seg en iPhone - gjøre et eksklusivt i starten. Så de leverer bare smuler...

Lenke til kommentar

Alle fikk den beskjeden, da min gikk igjennom var det 29 igjen. Tror det er en bug.

Virker ikke som Telenor har disse enda på nettbutikken enda.....

Lenke til kommentar

kjipe med butikkene er at nesten ingen tar inn 32gb, gjelder forsåvidt komplett og. 16gb er uaktuelt :thumbdown:

Tar inn? Tror du ikke butikkene hadde tatt det inn om de kunne?

APPLE vil ikke levere fler. De skaper etterspørsel og et hig etter å få seg en iPhone - gjøre et eksklusivt i starten. Så de leverer bare smuler...

Og DERFOR venter jeg noen uker med iPhone 4 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...