Loko Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Bare interne skriv om forventninger fra kjedeledelsen min Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Kø utenfor Telehuset i Bogstadveien i kveld. To timer til i regnvær. At de gidder Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan er det med iPhone 4 og tethering, dette er vel mulig med alle operatører? Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen av dere som kjøpte 3Gs på telenor.no på lanseringsdagen? Hvor lang tid gikk det før dere fikk den? Fikk dere vite med en gang om du var sikret en eller om du havna i kø? Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen som vet om noen selger iPhone uten abonnement idag? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tror det bare er Apple som kommer til å selge iPhone uten abbonnement. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 ... og ingen vet sikkert hvor og når de starter salget. Kanskje kl 00.01, kanskje om morgenen, kanskje utpå dagen, kanskje om noen dager? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Over 160 personer i kø på Byporten. Har fått indikert av NetCom at de har telefoner til alle.. Vet de har 32GB, men ikke hvor mange. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) GREAT! Bankkortet mitt sluttet å fungere i dag. Null telefon til meg. Og han jeg skulle stå i kø med står med 10 andre, og butikken har visstnok 50 telefoner. Var en av Elkjøpbutikkene. FML Endret 29. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Lån kortet av foreldre hvis du bor hjemme eller lån kortet til han du skulle stå sammen med? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Tror du ikke jeg hadde stått i kø nå om jeg hadde hatt mulighet til å oppdrive pengene? Lord... Endret 29. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Komplett.no skriver på sin Facebook-side at de har 40 Telenor-låste telefoner på lager, legges ut for salg ved midnatt. EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem... Endret 29. juli 2010 av sahest Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Når en telefon er låst mot f.eks Telenor. Står vi da fritt til å velge abonnement så lenge det er telenor som har det, eller er det slik at en enkelt tlf er låst opp mot en type abonnement? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er flott at de begynner å selge om 50min, men telenor har jo fortsatt ikke lansert prisene Fullstendig idiotisk at prisene lanseres samtidig som de legger telefonen ut til salg Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Komplett.no skriver på sin Facebook-side at de har 40 Telenor-låste telefoner på lager, legges ut for salg ved midnatt. EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem... Når eg betaler regninger der så må man iallefall bruke bank id er vel det samme med betaling av tlfer og Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvilke andre nettsjapper starter salg 00:00? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) >EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem... Du kan velge oppkrav i nettbutikken, og ikke betale noen ting når du bestiller. Endret 29. juli 2010 av pOOf Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er ingen som selges uten Telenorlås i første omgang, men det kommer nok i neste parti! Detaljer rundt totalpris vil dukke opp når produktet er aktivt på sidene våre! Fra Komplett sin facebookside Då er det kansje ikkje bare Apple Norge som kjem til og selge uten abonnement. Lenke til kommentar
Klinghoffern Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 >EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem... Du kan velge oppkrav i nettbutikken, og ikke betale noen ting når du bestiller. Glimrende, tusen takk for svar Da får jeg bare håpe oppkravsgebyret ikke er altfor høyt Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 GREAT! Bankkortet mitt sluttet å fungere i dag. Null telefon til meg. Og han jeg skulle stå i kø med står med 10 andre, og butikken har visstnok 50 telefoner. Var en av Elkjøpbutikkene. FML Både Elkjøp og Expert tilbyr betalingsutsettelse, f.eks. 2 mnd-faktura mot et gebyr på 99 kr. Så kom deg ut i køen du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå