Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett.no skriver på sin Facebook-side at de har 40 Telenor-låste telefoner på lager, legges ut for salg ved midnatt.

EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem...

Endret av sahest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det er flott at de begynner å selge om 50min, men telenor har jo fortsatt ikke lansert prisene

Fullstendig idiotisk at prisene lanseres samtidig som de legger telefonen ut til salg

Lenke til kommentar

Komplett.no skriver på sin Facebook-side at de har 40 Telenor-låste telefoner på lager, legges ut for salg ved midnatt.

EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem...

Når eg betaler regninger der så må man iallefall bruke bank id

er vel det samme med betaling av tlfer og

Lenke til kommentar
>EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem...

Du kan velge oppkrav i nettbutikken, og ikke betale noen ting når du bestiller.

Endret av pOOf
Lenke til kommentar

Det er ingen som selges uten Telenorlås i første omgang, men det kommer nok i neste parti! Detaljer rundt totalpris vil dukke opp når produktet er aktivt på sidene våre! Fra Komplett sin facebookside

Då er det kansje ikkje bare Apple Norge som kjem til og selge uten abonnement.

Lenke til kommentar
>EDIT: Er det forresten noen som vet hvordan betaling på Chess-no fungerer? Altså ved bestilling av telefon med nedbetaling. Er på ferie og har selvfølgelig glemt BankID-brikken min, så om de krever det så har jeg et problem...

Du kan velge oppkrav i nettbutikken, og ikke betale noen ting når du bestiller.

Glimrende, tusen takk for svar :) Da får jeg bare håpe oppkravsgebyret ikke er altfor høyt :p

Lenke til kommentar

GREAT! Bankkortet mitt sluttet å fungere i dag. Null telefon til meg. Og han jeg skulle stå i kø med står med 10 andre, og butikken har visstnok 50 telefoner. Var en av Elkjøpbutikkene. FML

Både Elkjøp og Expert tilbyr betalingsutsettelse, f.eks. 2 mnd-faktura mot et gebyr på 99 kr. Så kom deg ut i køen du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...