Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Rimelig imponerende De starter salget 00.01, nøyaktig samtidig som prisene lanseres Jeg kan iallefall si at jeg er sikret en telefon BLIR EN LANG NATT Forøvrig er det 32 GB versjonen Jeg var dum nok til å sette meg på venteliste, så jeg sitter hjemme og slapper av med noen tv episoder. I morgen ringer butikken og sier at jeg kan hente telefonen. Stress Eller så ringer de og sier de ikke fikk nok telefoner til at du kunne få i denne omgang. ... neida. Hehe, står som nummer 5, blir overrasket hvis de ikke får inn nok til å kunne tilby meg telefon Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hmm. Jeg kommer ikke inn på nettbutikken til Telenor engang. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 haha lættis, den siden kommer aldri til å overleve, hvis den ikke en gang fungerer nå Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tipper den bare er stengt for oppgradering. Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Yes da. Satt meg opp på venteliste for flere måneder siden på Spaceworld på Metro i Lørenskog, ble nr.2 Var rimelig sikker på at jeg var sikret telefon første dagen da.. Men neida, ringte og sjekka, de fikk inn _en_ telefon fra Netcom.. Jeg raget fullstendig. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er nummer 62 utenfor Expert og har vært her siden litt før seks. Nå er det ca 200 mennesker her, helt sykt. Jeg sitterforøvrig på restauranten ved siden av inngangen og nytter noen duggfriske, så kan for bli fin i farten når jeg får kjøpt telefonen. Stress. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har dere fått kølapp og kan reke rundt selv uten å måtte sitte på samme sted hele tiden? Siden du sitter på restaurant. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Æsj, skal jeg virkelig ut i regnet og sitte i kø for å betale 6 laken for en telefon? :/ 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 De sjekker lappene mot en liste sporadisk, så når de kommer med listen løper jeg bort med lappen min Lenke til kommentar
dredg Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Æsj, skal jeg virkelig ut i regnet og sitte i kø for å betale 6 laken for en telefon? :/ Det er ihvertfall ikke mye håp her på Expert nå for her er det veldig nær 200 stk nå. Bare 16GB her også. Men snart er det pizza servering her! Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Uff, skulle gjerne/hadde planer om å ta en natt på gaten. Men jeg måtte jobbe.. Nei, denne lanseringen gikk ikke min vei. Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hva er poenget med å forhåndsbestille iPhone 4 på Humac hvis man ikke får en? skjønner ikke... siden jeg har gjort det så burde jeg kunne hente mobilen på fredag eller lørdag når jeg vil, eller så er det jo helt meningsløst med en slik forhåndsbestilling Ja, og vi vet jo ikke hvor mange de får heller. Jeg bestillte i Drammen for 4 uker siden og er nummer 5 på lista. Først fikk jeg oppgitt at jeg var nummer hundre, men det var landslista deres. Hvis Humac Drammen for 2 telefoner, som enkelte andre butikker, så har jeg jo ingen sjanse. I tillegg så sa de i Drammen at de hadde fått beskjed om at annen hver telefon skulle gå til lista og den andre halvparten skulle gå til de som kom i butikken. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tror jeg kan si lykke til, til alle som sitter i ventekø Skal vistnokk kun ha kommet inn ca 500 iphone til hele norge ved lansering og det er forventet at det kommer inn ca samme antall hver uke framover. Hos elkjøp er alle netcom iphone fordelt til express butikkene i oslo, mens telenor sine er fordelt etter ut til diverse varehus. Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Noen som vet om det går an å velge andre betalingsmåter enn kort på telenor.no, altså faktura eller oppkrav? Jeg er nemlig langtidsinnlagt på sykehus, og har prestert å glemme chip-leseren hjemme. Edit: Glem det. Fant det ut selv. Kort eller faktura er alternativene. Endret 29. juli 2010 av sovepute Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) [...] Skal vistnokk kun ha kommet inn ca 500 iphone til hele norge ved lansering og det er forventet at det kommer inn ca samme antall hver uke framover. [...] Har du noen kilder som støtter det du sier her (500 iPhoner i uken)? Endret 29. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 [...] Skal vistnokk kun ha kommet inn ca 500 iphone til hele norge ved lansering og det er forventet at det kommer inn ca samme antall hver uke framover. [...] Har du noen kilder som støtter det du sier her (500 iPhoner i uken)? Dette er mest sannsynlig bare tull..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Ifølge Itavisen er det under 2000 og at telenor skal ha ca 1000 tilgjengelig http://www.itavisen.no/847918/under-2000-iphone-4-tilgjenglig-i-norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå