Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Rimelig imponerende

De starter salget 00.01, nøyaktig samtidig som prisene lanseres

Jeg kan iallefall si at jeg er sikret en telefon :) BLIR EN LANG NATT :D Forøvrig er det 32 GB versjonen

Jeg var dum nok til å sette meg på venteliste, så jeg sitter hjemme og slapper av med noen tv episoder. I morgen ringer butikken og sier at jeg kan hente telefonen.

Stress

Eller så ringer de og sier de ikke fikk nok telefoner til at du kunne få i denne omgang. :D

... neida. ;)

Hehe, står som nummer 5, blir overrasket hvis de ikke får inn nok til å kunne tilby meg telefon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes da. Satt meg opp på venteliste for flere måneder siden på Spaceworld på Metro i Lørenskog, ble nr.2 Var rimelig sikker på at jeg var sikret telefon første dagen da.. Men neida, ringte og sjekka, de fikk inn _en_ telefon fra Netcom.. :thumbdown:

Jeg raget fullstendig.

Lenke til kommentar

Er nummer 62 utenfor Expert og har vært her siden litt før seks. Nå er det ca 200 mennesker her, helt sykt. Jeg sitterforøvrig på restauranten ved siden av inngangen og nytter noen duggfriske, så kan for bli fin i farten når jeg får kjøpt telefonen. Stress. :D

Lenke til kommentar

Æsj, skal jeg virkelig ut i regnet og sitte i kø for å betale 6 laken for en telefon? :/

Det er ihvertfall ikke mye håp her på Expert nå for her er det veldig nær 200 stk nå. Bare 16GB her også. Men snart er det pizza servering her! :p

Lenke til kommentar

hva er poenget med å forhåndsbestille iPhone 4 på Humac hvis man ikke får en? skjønner ikke... siden jeg har gjort det så burde jeg kunne hente mobilen på fredag eller lørdag når jeg vil, eller så er det jo helt meningsløst med en slik forhåndsbestilling

Ja, og vi vet jo ikke hvor mange de får heller. Jeg bestillte i Drammen for 4 uker siden og er nummer 5 på lista. Først fikk jeg oppgitt at jeg var nummer hundre, men det var landslista deres. Hvis Humac Drammen for 2 telefoner, som enkelte andre butikker, så har jeg jo ingen sjanse. I tillegg så sa de i Drammen at de hadde fått beskjed om at annen hver telefon skulle gå til lista og den andre halvparten skulle gå til de som kom i butikken.

Lenke til kommentar

Tror jeg kan si lykke til, til alle som sitter i ventekø :p

Skal vistnokk kun ha kommet inn ca 500 iphone til hele norge ved lansering og det er forventet at det kommer inn ca samme antall hver uke framover.

Hos elkjøp er alle netcom iphone fordelt til express butikkene i oslo, mens telenor sine er fordelt etter ut til diverse varehus.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går an å velge andre betalingsmåter enn kort på telenor.no, altså faktura eller oppkrav? Jeg er nemlig langtidsinnlagt på sykehus, og har prestert å glemme chip-leseren hjemme.

Edit: Glem det. Fant det ut selv. Kort eller faktura er alternativene.

Endret av sovepute
Lenke til kommentar

[...]

Skal vistnokk kun ha kommet inn ca 500 iphone til hele norge ved lansering og det er forventet at det kommer inn ca samme antall hver uke framover.

[...]

Har du noen kilder som støtter det du sier her (500 iPhoner i uken)?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

[...]

[...]

Har du noen kilder som støtter det du sier her (500 iPhoner i uken)?

Dette er mest sannsynlig bare tull.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...