Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om telefonen vil være tilgjengelig med NetCom SuperTalk?

Så vidt jeg vet gir dette abonnementet forhandlerne nesten like mye subsidiering som FlexiTalk 199, men med en månedspris på 129 kr.

SuperTalk provisjonen har gått ned, desverre.

Lenke til kommentar

Jeg tør å vedde begge ballene mine på at det blir den største motsetningen til en flopp vi noen gang har sett ved en mobilrelease.

Du mener i forhold til i fjor der prisene var ute lenge før lansering?

Eller i forifjor der akkurat det samme var tilfelle?

Vet du hva en flopp er?

Lenke til kommentar

Noen sa på forrige side at Apple sender ut nye iPhones første uken uti August, har noen bekreftet dette eller er det bare antakelser?

Det lurer jeg også på!

Ny levering 2 uka i agust hadde passet meg UTMERKET mtp cash :)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

^Yeah, da får jeg også tenkt litt over hvilket abbonnement jeg skal ha, og om jeg skal kjøpe fra Apple eller Netcom/Telenor/Chess (selger Chess telefonen billigere med abbonnement slik Netcom og Telenor gjør?).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det er ingenting annet enn en megafantastisk flopp.

Jeg tør å vedde begge ballene mine på at det blir den største motsetningen til en flopp vi noen gang har sett ved en mobilrelease.

Du har helt rett, det er ingenting annet enn fantastisk at man ikke klarer å lansere prisene sine når det gjenstår under en halv dag til lansering.

Storartet av Telenor

Kudos

Lenke til kommentar

For dem det måtte hjelpe, snakket med Telenor kundeservice nå som bekrefter at prisene ikke blir offentliggjort før midnatt.

Fikk også bruddbegyrsprisene på de aktuelle abonnementene:

FriTid/FriPrat/FriHet: 2400 kr

SurfPrat XL: 4800 kr

SurfPrat L: 4500 kr

SurPrat M: 4100 kr

edit: SurfPrat S finnes ikke :)

Endret av genser
Lenke til kommentar

For dem det måtte hjelpe, snakket med Telenor kundeservice nå som bekrefter at prisene ikke blir offentliggjort før midnatt.

SurPrat S: 4100 kr

Fikk du ikkje surfprat m???

Lenke til kommentar

SurPrat M: 4100 kr

edit: SurfPrat S finnes ikke :)

tenkte jeg bare skulle nevne at disse bruddgebyr prisene stemmer ikke, de du har nevnt gjaldt FØR 03.06.10

Jeg ringte personlig til Telenor for et par dager siden, og fikk mail tilbake av en ansatt;

post-62097-1280427858,8567_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Du mener i forhold til i fjor der prisene var ute lenge før lansering?

Eller i forifjor der akkurat det samme var tilfelle?

Vet du hva en flopp er?

Ja, jeg vet hva en flopp er. Den kommer til å selge bedre enn varmt hvetebrød, uansett når prisene kommer. Jeg skjønner ikke hvordan det kan kalles en flopp. Tipper det kommer til å være utsolgt i ukesvis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg kan iallefall si at jeg er sikret en telefon :) BLIR EN LANG NATT :D Forøvrig er det 32 GB versjonen

Jeg var dum nok til å sette meg på venteliste, så jeg sitter hjemme og slapper av med noen tv episoder. I morgen ringer butikken og sier at jeg kan hente telefonen.

Stress

Lenke til kommentar

Jeg kan iallefall si at jeg er sikret en telefon :) BLIR EN LANG NATT :D Forøvrig er det 32 GB versjonen

Jeg var dum nok til å sette meg på venteliste, så jeg sitter hjemme og slapper av med noen tv episoder. I morgen ringer butikken og sier at jeg kan hente telefonen.

Stress

Eller så ringer de og sier de ikke fikk nok telefoner til at du kunne få i denne omgang. :D

... neida. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...