Vamos Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har sittet å lurt litt nå, har alltid hatt iTalk small på min iPhone. Og synes forsåvidt det har fungert greit, uten å ha tenkt så mye over hvilket abonnement jeg har. Men nå som jeg ser disse prisene blir jeg litt skeptisk. Jeg ringer litt, og sender noen sms, surfer ganske mye. Så et abonnement med inkluderende MB i mnd. er et must føler jeg. Hvis jeg da, som Mogens sier over her, kjøper det billigste å bryte. Hvilket abonnement burde jeg da skaffe meg etter å ha brytet meg ut, og hvor mye tjener jeg på dette iforhold til å kjøpe med iTalk small? Mulig jeg burde ha gjort litt mer egen research selv, før jeg spør her. men har prøvd uten hell. Vi er i nesten samme situasjon, bortsett fra at jeg ikke har noen iPhone fra før av. Lite sms, lite ringing, men surfingen blir det mye av. Slenger meg på og ønsker tips til abonnement etter å ha brutt med operatør/kjøpt ubundet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har telenor fortsatt ikke kommet med prisene sine ? dette er jo fullstendig latterlig Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Vi er i nesten samme situasjon, bortsett fra at jeg ikke har noen iPhone fra før av. Lite sms, lite ringing, men surfingen blir det mye av. Slenger meg på og ønsker tips til abonnement etter å ha brutt med operatør/kjøpt ubundet. Hvis det blir mye surfing vil jeg anbefale deg å vurdere å kjøpe med 12 mnd binding til iConnect... Selv skal jeg har iTalk Large. Bruker mobilem meget mye. Sender rundt 1500 meldinger, ringer 1000 minutt (mange småsamtaler) og sender kanskje 150 MMS (bruker mye i jobbsammenheng). Surfingen vet jeg ikke enda, fordi jeg har nå begynt å kjøre tvillingsim med surfing på iPaden på samme regning, i tillegg har jeg begrenset bruket en del tidligere pga fastpris på 500MB. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Helt objektivt. Hva kan jeg gjøre med ipåon4 som jeg ikke kan gjøre med Desire og GalaxyS? Bare lurer siden Desire er 1000lappen billigere og trur jeg hadde likt android bedre. Er det noe utenom den gyroskop saken som er så bra i forhold til htc og samsung nå for tiden? Skal ha ny mobil, så jeg lurer på om iPåon er verd den ekstra 1000lappen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Helt objektivt. Hva kan jeg gjøre med ipåon4 som jeg ikke kan gjøre med Desire og GalaxyS? Bare lurer siden Desire er 1000lappen billigere og trur jeg hadde likt android bedre. Er det noe utenom den gyroskop saken som er så bra i forhold til htc og samsung nå for tiden? Skal ha ny mobil, så jeg lurer på om iPåon er verd den ekstra 1000lappen Jeg syntes OSet er langt bedre enn Android. Om du liker Android bedre burde du kjøpe Android. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hehe ja nå har jeg faktisk ikke prøvd noen av d, men hørte rykter om at det er snart mulig å spille psx spill på android + supermario osv Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Har telenor fortsatt ikke kommet med prisene sine ? dette er jo fullstendig latterlig Spørs bare om telenor i det hele tatt har telefoner å selge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Prisene til Netcom er forøvrig skuffende. Billigste pris med abo er altså 700kr dyrere enn å kjøpe telefonen uten abo. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 hehe ja nå har jeg faktisk ikke prøvd noen av d, men hørte rykter om at det er snart mulig å spille psx spill på android + supermario osv PSX, Nintendo 64 (ja, n64!), SNES, NES kan du også kjøre på iPhone. Det forutsetter at telefonen er jailbreaket slik at du kan legge inn uautorisert programvare. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Prisene til Netcom er forøvrig skuffende. Billigste pris med abo er altså 700kr dyrere enn å kjøpe telefonen uten abo. Billigste hos Chess er nesten tusenlappen dyrere enn anbefalt utsalgspris. Nevnte jeg at dette er uten abonnement, kun telefonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Prisene til Netcom er forøvrig skuffende. Billigste pris med abo er altså 700kr dyrere enn å kjøpe telefonen uten abo. Billigste hos Chess er nesten tusenlappen dyrere enn anbefalt utsalgspris. Nevnte jeg at dette er uten abonnement, kun telefonen? Det er jo enda mer imponerende. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Lurer på om jeg skal gå for opplåst iPhone 4 16GB og ChessOn Flex (120 min, 180 sms, ubegrenset data og 5 MMS) til 367 kroner i måneden, og så kommer telefonen utenom til ca. 5000 så da blir totalprisen etter 1 år 9500. Er det noen abbonnement fra Telenor eller Netcom som lønner seg å kjøpe istedenfor ChessOn Flex? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Lurer litt på om jeg skal avvente til andre forsendelse kommer i andre uke i august, slik at jeg slipper slå til på en av disse "tilbudene", for så å sitte med postkassa full av skjegg når apple.no lanserer sine og netcom/telenor/chess justerer prisene ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Telenor sa tidligere denne uka at de ventet på godkjenning fra Apple før de offentliggjorde prislistene. Da hadde imidlertid operatøren stor tro på at de også kunne starte salget av iPhone 4 på den offisielle norske åpningsdagen, fredag 30. juli. - Vi har ennå ikke fått godkjenning av Apple på prisene, opplyser informasjonssjef Knut Sollid i Telenor til Mobilen.no. Han sier riktignok at de har prislistene klare, og at de vil bli sendt ut så fort de får den nødvendige godkjenningen fra Apple. Apples norske mediebyrå Apeland Informasjon vet imidlertid ikke hva slags godkjenning Telenor venter på. - Nei, det er ikke noe jeg har kjennskap til, sier Andreas Rødland i Apeland Informasjon til Mobilen.no. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Telenor sa tidligere denne uka at de ventet på godkjenning fra Apple før de offentliggjorde prislistene. Da hadde imidlertid operatøren stor tro på at de også kunne starte salget av iPhone 4 på den offisielle norske åpningsdagen, fredag 30. juli. - Vi har ennå ikke fått godkjenning av Apple på prisene, opplyser informasjonssjef Knut Sollid i Telenor til Mobilen.no. Han sier riktignok at de har prislistene klare, og at de vil bli sendt ut så fort de får den nødvendige godkjenningen fra Apple. Apples norske mediebyrå Apeland Informasjon vet imidlertid ikke hva slags godkjenning Telenor venter på. - Nei, det er ikke noe jeg har kjennskap til, sier Andreas Rødland i Apeland Informasjon til Mobilen.no. I morgen er det en stor knapp på telenors nettsider. KJØP IPHONE NÅ* *Mystisk regning kommer i posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Telenor sa tidligere denne uka at de ventet på godkjenning fra Apple før de offentliggjorde prislistene. Da hadde imidlertid operatøren stor tro på at de også kunne starte salget av iPhone 4 på den offisielle norske åpningsdagen, fredag 30. juli. - Vi har ennå ikke fått godkjenning av Apple på prisene, opplyser informasjonssjef Knut Sollid i Telenor til Mobilen.no. Han sier riktignok at de har prislistene klare, og at de vil bli sendt ut så fort de får den nødvendige godkjenningen fra Apple. Apples norske mediebyrå Apeland Informasjon vet imidlertid ikke hva slags godkjenning Telenor venter på. - Nei, det er ikke noe jeg har kjennskap til, sier Andreas Rødland i Apeland Informasjon til Mobilen.no. I morgen er det en stor knapp på telenors nettsider. KJØP IPHONE NÅ* *Mystisk regning kommer i posten. Det er ingenting annet enn en megafantastisk flopp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen som vet om telefonen vil være tilgjengelig med NetCom SuperTalk? Så vidt jeg vet gir dette abonnementet forhandlerne nesten like mye subsidiering som FlexiTalk 199, men med en månedspris på 129 kr. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 I så fall skulle telefonen kosta 840 kr mer, med samma totalpris på ett år. Betala 5000 för en telefon OCH binda sig utan möjlighet för att låsa upp den gratis låter drygt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Både NetCom og Telenor låser opp telefoner med binding gratis. SuperTalk koster, som du sier, 840 kr mindre per år enn FlexiTalk 199, men jeg tror det kun er et par hundrelapper som skiller subsidieringen forhandleren får. Om mobilen derfor koster 300 kr mer med SuperTalk vil dette da være et bedre kjøp, forutsatt at abonnementet skal "ligge i skuffen". edit: Samme kan sies om Telenor FriHet vs. Telenor SuperPluss, nøyaktig samme greie. Men Telenor selger ikke lenger iPhone med "ren" SuperPluss. Endret 29. juli 2010 av genser Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Det er ingenting annet enn en megafantastisk flopp. Jeg tør å vedde begge ballene mine på at det blir den største motsetningen til en flopp vi noen gang har sett ved en mobilrelease. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå