Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Fortsatt har hverken Telebutikken eller Telekiosken fått noe som helst info av Netcom / Telenor når det gjelder pris, merkelige greier :(

Skjønner ikke problemet her. Det blir ca det samme som i fjor med 3GS? Jeg vet at 3GS kostet 1 kr for 16GB og 790,- for 32GB med iTalk Large. Det er det abm jeg skal ha den med, så jeg regner meg 32GB-en ikke overstiger 1000-lappen med iTalk Large.

 

Jeg har ingen mulighet for å kjøpe den hos Netcom, jeg må velge Telenor. Jeg skal bryte abonnement med en gang. Så for meg kommer den endelige prisen an på; Må jeg betale for første måned binding? Eller får jeg den uten 1. måned?

Ja, du må betale for første måned.

 

Elprice Bryne hadde NÅ inne 2 iPhone 4 ein 32 og ein 16..... Begge var telenorlåst og kan kjøpes fra kl. 10 fredag.

 

Då er det og heiltgarantert at det ryktet som var at det bare kom til og være 16 gb ikkje stemmer.

Endret av Sigurdl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elprice Bryne hadde NÅ inne 2 iPhone 4 ein 32 og ein 16..... Begge var telenorlåst og kan kjøpes fra kl. 10.

 

Då er det og heiltgarantert at det ryktet som var at det bare kom til og være 16 gb ikkje stemmer.

Rart, de sa på tlf for 2 timer siden at de kun fikk inn 16GB. Men det tyder jo bra! :D

Lenke til kommentar

Elprice Bryne hadde NÅ inne 2 iPhone 4 ein 32 og ein 16..... Begge var telenorlåst og kan kjøpes fra kl. 10.

 

Då er det og heiltgarantert at det ryktet som var at det bare kom til og være 16 gb ikkje stemmer.

Rart, de sa på tlf for 2 timer siden at de kun fikk inn 16GB. Men det tyder jo bra! :D

Jeg fikk telefonen fra elprice for ca halvtimen siden. Skal du møte opp eller?

Endret av Sigurdl
Lenke til kommentar

Jeg fikk telefonen fra elprice for ca halvtimen siden. Skal du møte opp eller?

Nei, tenkte jeg skulle møte opp på kvadrat eller elkjøp giganten i 8-tida i morgen. Bor i Stavanger, så det blir litt langt å reise, måtte være hvis det var den eneste 32GB-en i distriktet :p

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Jeg fikk telefonen fra elprice for ca halvtimen siden. Skal du møte opp eller?

Nei, tenkte jeg skulle møte opp på kvadrat eller elkjøp giganten i 8-tida i morgen. Bor i Stavanger, så det blir litt langt å reise, måtte være hvis det var den eneste 32GB-en i distriktet :p

Dåså, håper på og skaffe meg en 32 gb. jeg også.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått litt info fra Chess om hvordan jeg best mulig kan sikre meg en iPhone ved åpning av salg i morgen. :ph34r:

Det var heller ingen problem at jeg valgte å endre abbonementstype nå. (endret til iThouch)

 

Så er det bare å vente noen dager på at den kommer på døra :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Et litt mer praktisk spørsmål enn alt lanseringssnakket her nå :p :

 

Jeg har en xperia X1 i dag, med Windows Mobile. Hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe en iPhone 4, er det noen som vet en måte å kopiere over ting fra denne mobilen til iPhone 4? Tenker da spesielt på meldinger og kontakter. Vil helst ikke miste alle de. Jeg har et back-up-program i dag, men dette støtter ikke iPhone så i så tilfelle må jeg finne noe annet som støtter back-up fra Windows Mobile og over til iPhone. Noen som vet noe om det, har gjort lignende eller vet om noen andre måter?

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Fikk svar angående iphone 4 uten abb fra eplehuset:

 

Det er desverre ingen i Norge som kommer til å selge iPhone4 uten binding - sett bort ifra Apple selv. Vi kommer ikke til å ha nattåpent og vi har fått ekstremt få enheter til lansering. Det medfører at vi ikke får nok til dekke ventelisten vår og vi vil derfor desverre ikke ha ledige telefoner i morgen.

 

 

Men om du ønsker, setter jeg deg gjerne opp på venteliste? Da vil du motta en sms fra oss når vi har ledig telefon til deg. For å eventuelt sette deg opp på liste trenger å vite hvilken modell du ønsker deg, samt et telefonnummer vi kan nå deg på:)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått litt info fra Chess om hvordan jeg best mulig kan sikre meg en iPhone ved åpning av salg i morgen. :ph34r:

Det var heller ingen problem at jeg valgte å endre abbonementstype nå. (endret til iThouch)

 

Så er det bare å vente noen dager på at den kommer på døra :thumbup:

 

Hva slags info var det du fikk fra Chess? :)

Lenke til kommentar

Hvor finner en prisene for telefonen? Kan ikke se at det er offentliggjort med binding?

 

NetCom la ut priser nå :) Var vel strengt tatt på tide

https://netcom.no/iphone/iphone4.html

 

De har da altså skrudd opp prisene på iConnect noe sinnsykt i forhold til før; 32 GB 3GS kostet med iConnect 1499 i butikk før. Den nye prisen er 4190, plusser man på bruddgebyr som er på 3999, blir dette svindyrt.

Lenke til kommentar

Fra NetCom sin blogg:

Trenger jeg fullmakt?

 

Hvis du ikke er den som er juridisk ansvarlig for abonnementet, trenger du fullmakt. Hvis du ikke har kjøpt ny telefon på abonnementet før selv, kan det være lurt undersøke hvem dette er. Det gjelder for eksempel dersom du ikke er myndig, har bedriftsabonnement eller noen andre kjøpte telefonen eller abonnementet til deg.

 

En fullmakt skal inneholde navn på den som har fått fullmakt til å kjøpe, den som gir fullmakt og en tekst som sier at kjøperen har fullmakt til å kjøpe ny telefon. I tillegg skal det følge med en kopi av gyldig id-kort til den som gir fullmakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...