svenny000 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Applefans, som prøver å bortforklare at iphone har bare ett godt rykte, men den er ikke noe god som telefon. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Applefans, som prøver å bortforklare at iphone har bare ett godt rykte, men den er ikke noe god som telefon. Det er jo din mening. Og er du ikke noe fan av iPhone, har du heller ingenting her å gjøre. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Dummeste jeg har hørt... Det er jo sant. De satser VELDIG mye på reklame for Iphone, den er sveindyr. Den er sett på som "satus/merke" mobil. Men den er ikke noe god som mobil. Nå snakker jeg om Iphone 3G. Den har ikke mange megapixler, de kunne hatt mye bedre, fordi det er mange andre mobiler som ble laget på akkuratt samme tid som hadde mye mer. Den mangla mye i starten. Den burde ha flash, den utgjør seg som en "internett" mobil, noe som den er veldig treg på. Den har mange apps+. Men det er ikke så mye annet du kan gjøre enn bøttevis med apps. Du kan nesten bare høre på musikk eller se film. Den støtter nesten bare sine egne headset, som medfølger som er veldig dårlige. Den har heller ikke FM radio støtte. Den har i tilegg elendig batterilevetid, som du da må lade Iphonen hver natt. Verdt det? nei ifølge min mening. Jeg ville heller hatt en Ipod Touch, og en mobil vedsiden av der igjen. Endret 8. juni 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er jo akkurat det den nye iPhone skal være forbedret på. Bedre batterikapasitet, bedre\skarpere skjerm, blant annet. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Applefans, som prøver å bortforklare at iphone har bare ett godt rykte, men den er ikke noe god som telefon. Jeg har hatt iPhone 3GS siden dagen den kom ut, og jeg må si den er veldig, veldig god som en telefon. Subjektivt selvfølgelig. Noen som kjenner til en en direkte sammenligning av 3GS og 4 med iOS4 installert? Da mener jeg spesifikasjoner vs spesifikasjoner. Jeg og antakeligvis andre med 3GS er interessert i å finne ut om det er litt i overkant å erstatte en telefon til 6000,- et år etter at den kom ut. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis glasset kan måle seg med gorillaglass ser det rimelig bra ut. Du skal være temmelig hardhent, eller treffe rimelig riktig for å knuse det. Sjekk ut den noe uvørne behandlingen i denne testen: http://www.umpcportal.com/2010/01/break-testing-corning-gorilla-glass/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 De fleste jeg kjenner med iPhone, som har klart å knuse skjermen sin, har i hvertfall mistet den på flisgulv. Lurer på hvordan skjermen til iPhone 4 vil takle et fall mot et flisgulv Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Om jeg kjøper en iPhone 3GS eller iPhone 4 i Norge, og flytter til Storbrittania - vil den fungere der, med UK simkort? Og Vice versa - om jeg kjøper phone i UK - kan jeg bruke den hjemme? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 UK og Norge bruker så vidt jeg vet samme type mobilnett, så hvis den ikke er operatørlåst vil den virke. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mens USA-phones virker ikke? Tenker spesielt på hvilke sperrer apple implementerer.. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så lenge de har GSM og ikke er operatørlåst, skal de virke her. AT&T er de som begrenser iPhone der borte. Har de tillatt tethering for iPhone enda i det hele tatt? Det har jo vært støttet av Apple siden 3.0. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) off gleder meg virkeligt til iPhone 4 no. Synes telefonen ser heilt fantastisk ut. Har iPhone 3G med iOS3.1.3 no. Gleder meg virkeligt til å Kombinere iPhone 4 med iOS4. Endret 8. juni 2010 av Noiz Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som vet hvor i Oslo de tar i mot reservasjoner på denne? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som kjenner til en en direkte sammenligning av 3GS og 4 med iOS4 installert? Da mener jeg spesifikasjoner vs spesifikasjoner. Jeg og antakeligvis andre med 3GS er interessert i å finne ut om det er litt i overkant å erstatte en telefon til 6000,- et år etter at den kom ut. Sitter og lurer på akkurat det samme, så link snarest hvis noen kommer over noe slikt. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er det noen indikasjon på hva telefonen vil koste? Er litt keen på den, men hvis den koster 8000 kontra Desire på 4000 så er valget lett...... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Den vil vel lande på rundt 6000? Endret 9. juni 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som kjenner til en en direkte sammenligning av 3GS og 4 med iOS4 installert? Da mener jeg spesifikasjoner vs spesifikasjoner. Jeg og antakeligvis andre med 3GS er interessert i å finne ut om det er litt i overkant å erstatte en telefon til 6000,- et år etter at den kom ut. Sitter og lurer på akkurat det samme, så link snarest hvis noen kommer over noe slikt. Vet ikke så mye mer enn dere vil jeg tro.. men kan nevne det lille jeg vet.. iPhone 3GS VS Iphone 4: Arm Cortex A8 800Mhz(klokket ned til 600mhz)CPU vs ARM Cortex-A9 1ghz CPU som mest sannsynelig blir klokket ned til kanskje 800mhz.. (?) 480x360 oppløsning vs 960x640 oppløsning Wlan b/g vs wlan b/g/n 3 mpixel kamera vs 5 mpixel kamera Mono Speakers vs Stereo speakers Iphone 4 har XGA oppløsning på TV ut, usikker på 3gs har. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har det blitt gitt ut noen informasjon om kvaliteten på bildene kameraet tar? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/ Sammenligning av Iphone 3GS og iPhone 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå