PL610 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Wow, bruker du et av de fisjonsbatteriene fra Fallout 3, eller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 hehe tja, kanskje det.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Har et veldig irriterende problem. Messenger gir meg ikke varsler. Må inn i programmet og oppdatere manuelt for å se eventuelle nye meldinger. Dette problemet oppsto helt ut av det blå. Har skrudd på varslinger i både programmet og innstillinger. Får varsler noen få ganger av og til bare. Har prøvd restart. Noen som har opplevd det samme og har noen løsning? Endret 23. desember 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Avinstallere app + Facebook, installere på nytt? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Imponerende at batteriet har holdt seg så godt på 44 år! ? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Avinstallere app + Facebook, installere på nytt? Fungerte ikke. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Er det for øvrig noen som vet hvordan man får svart tastatur? Hørt at man kan få det med siste oppdateringen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Er det for øvrig noen som vet hvordan man får svart tastatur? Hørt at man kan få det med siste oppdateringen. UIKeyboardAppearanceDark Er program utvikleren som nå har mulighet til og bruke svart tastatur i en app for å bedre kunne matche resten av designet sitt. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Min iPhone 4s ble svart tidligere i kveld. Etter å ha latt den stå på strøm i over en halvtime, fikk jeg den endelig på igjen ved å trykke inn både Hjem- og Dvale-knappen samtidig i ca 20 sek. Puster lettet ut og skal kopiere bilder og sånt nå straks. Men hva kan ha fått den til å skru seg av? Noen her som har noen ideer, og eventuelt forslag til hva jeg kan gjøre for å unngå at den gjør noe sånt igjen? Den ble brukt til epostlesing, ble lagt opp ned på et bord (fremdeles på), for så å bli plukket opp igjen som død omtrent et minutt etter. Den er i underkant av to år gammel, og har hatt lett bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Kan være så mangt. Jeg anbefaler å resette telefonen til fabrikkinstillinger, og sette den opp som en ny telefon ved å installere alle apper på nytt (altså ikke restore fra backup). Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Har klart å knuse min iPhone 4S. Prøvde å finne noe support på Apple sin nettside, da var det enten at jeg måtte ringe eller at jeg måtte åpne en mail på selve iPhonen. Ingen av delene går, i og med at både skjermglasset og selve skjermen er helt ødelagt. Noen som vet andre måter å få ordnet det? Går det ikke å sende mail eller noe? Dekker forresten garantien uhell slik som å miste den i bakken, som i dette tilfellet? Om ikke, dyrt å bytte skjerm og skjermglass? Endret 6. januar 2014 av Banksy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ble den kjøpt på apple.no? Hvis den er kjøpt et annet sted er det de du skal kontakte hvis du ønsker å sende den inn for å bytte skjerm. Alternativet er lokale tilbydere av slike oppdrag. Garantien dekker det ikke, men en forsikring kan muligens gjøre det. Hvis du sender den inn og betaler for en bytteenhet koster vel dette et sted mellom 1800 og 2500 kr. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kjøpt fra apple.no, ja. Har du kilde på at garantien ikke dekker? Gidder ikke betale 2000 for en bytteenhet når den koster 3000 ny. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kjøpt fra apple.no, ja. Har du kilde på at garantien ikke dekker? Gidder ikke betale 2000 for en bytteenhet når den koster 3000 ny. Selvfølgelig dekker ikke garantien at du ødelegger telefonen. Får du ny bil på garantien om du knuser den? :-P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Dekker forresten garantien uhell slik som å miste den i bakken, som i dette tilfellet? Du er klar over forskjellen på garanti og forsikring? Garantien dekker kun feil på produktet, og gjelder ikke når du knuser gjenstanden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Pappa er på utkikk etter skinn-deksel med plass til mange kort. Tips? Gjerne eBay/DealExtreme, men kan ellers være fra hvor som helst. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Noen som er alvorlig gale med min mail app.. Har vel enn 20-25 mails til sammen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Dere som har oppdatert til iOS7, hvordan går det? Jeg har fortsatt 6.1.3 på min da jeg syns det nye ser helt forferdelig ut og leser at 4S ikke takler det så bra. Har dere opplevd problemer i ettertid? Fornøyd med utseendet og bruken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har en 4S med iOS7. Funker greit, like rask i bruk som før. Slå av bevegelse og velg halvfet skrift, og en bakgrunn som er nøytral, så ser det bra ut. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 (endret) http://www.ebay.com/itm/LCD-Front-Screen-Outer-Glass-Lens-Replacement-Part-for-iPhone-4-4G-Black-Tools-/360718665933?pt=US_Cell_Phone_Replacement_Parts_Tools&hash=item53fc8208cd Dette man trenger hvis man vil bytte ut en knust skjerm? Edit: Burde kanskje bytte hele LCD skjermen og ikke kun glasset? http://www.ebay.com/itm/Replacement-LCD-Touch-Screen-Digitizer-Glass-Assembly-for-iPhone-4-Black-Tools-/121289338082?pt=US_Cell_Phone_Replacement_Parts_Tools&hash=item1c3d686ce2 Endret 31. mars 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå