Lami Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hei. Har en iPhone 4. På min gamle S3, så hadde den en funksjon slik at man kunne dele nettet på telefonen med PCen. Finnes dette på min iPhone? Ja, det mener jeg. Inne på Innstillinger skal det stå "Delt Internett" rett under "Bluetooth". Lenke til kommentar
nusperaspa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hei! Har søkt litt, og finner ingenting her om dette problemet. Jeg vet jeg kan bruke google, men jeg vil helst ha løsningen på norsk, derfor spør jeg her først. Jeg har en 4S, og i det siste så har wifi plutselig bare slått seg av. Når jeg går inn på innstillinger-wifi så er den blå og på, men den finner ingen nettverk. Jeg slår av og på telefonen, og når jeg går inn på innstillinger-wifi så er "påknappen" helt grå, og går ikke an å trykke på. Som om den er deaktivert. Tidligere har den plutselig virka igjen etter at jeg har slått den av og på en del ganger, men i kveld har jeg slått den av og på kanskje 20 ganger uten at det funker igjen. Anyone? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 100% sikker på at du har siste oppdatering? Om du har det prøv følgende: 1. Innstillinger - Generelt - Nullstill - Nullstill alle nettverksinnstillinger 2. Gjenopprett telefonen 3. Send på service Lenke til kommentar
nusperaspa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) 100% sikker på at du har siste oppdatering? Om du har det prøv følgende: 1. Innstillinger - Generelt - Nullstill - Nullstill alle nettverksinnstillinger 2. Gjenopprett telefonen 3. Send på service Jeg ville helst slippe 2 og 3. Men om det ikke er noen annen løsning, så må jeg jo bare det. Å resette nettverksinnstillingene funka ikke. edit: men takk for svar! Hva er det jeg mister ved å gjenopprette telefonen? Aldri gjenoppretta en iphone før. Endret 13. mars 2013 av nusperaspa Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Man vil jo helst ikke ha den på service, men må man så må man veit du Gjenoppretting gjør den som ny, ergo forsvinner alt, du kan sikkerhetskopiere innholdet til iCloud/iTunes før du gjennomfører det, om det er ting du ønsker å ta vare på. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Flere som sliter med at 4s slår seg av tritt og ofte? Sambo har en som er heelt ute å kjøre. Skrur seg av på både 30,40 og 50%. Når den slår seg av hevder den at batteriet er tomt, og den lar seg ikke skru på igjen på en god stund. Plutselig går det. Har forsøkt gjenoppretting. Periodisk feil, men skjedde 5-6 ganger i går. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Datterns har problemer med å slå seg av og bare rebooter når man forsøker. 4S. Hvor gammel er den? Datterns har akkurat passert 1 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Problem som har oppstått på min 4S: Den viser at jeg har en ulest epost, selv om jeg ikke har det. Dette gjelder en hotmail-konto, men jeg tror ikke det er viktig. Både på iPad (som leser samme konto) og html-leseren vises 0 uleste, så dette er noe som henger igjen på min iPhone. Noen som har løsning på dette, utover å slette kontoen og legge den til på nytt? Er det et sted man kan 0-stille telleren? Edit: Ikonet for Mail viser ikke noen uleste eposter. Det er først når jeg starter Mail-appen jeg ser at det står 1 ulest på en av kontoene jeg synker epost mot. Edit-II: Da var det plutselig i orden, helt av seg selv. Endret 13. april 2013 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Noob question coming up: Presterte å gjennoprette iPhone'n til fabrikkinnstillinger og glemte å synkronisere mine kontakter med iCloud, er det mulig å få tak i kontaktene på en eller annen måte? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Noob question coming up: Presterte å gjennoprette iPhone'n til fabrikkinnstillinger og glemte å synkronisere mine kontakter med iCloud, er det mulig å få tak i kontaktene på en eller annen måte? Prøv med 'iPhone Data Recovery', de tilbyr en gratis prøve versjon. http://www.any-data-recovery.com/product/iphone-data-recovery.html Har ingen personlig erfaring med programmet. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Isj, problem med telefonen her nå. Er en iPhone 4 som ikke klarer å koble seg på mobilnettet. Satt å surfet da den falt ut. Prøvd å slå av og på, sette til manuelt søk. Kommer bare "ingen tjeneste". Går jeg inn på manuelt søk, så får jeg opp Telenor og Netcom, men trykker jeg på dem så får jeg bare opp en beskjed som sier at det ikke er mulig å koble til denne operatøren. Jeg har abn gjennom OneCall, nesten helt nytt simkort. What to do? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Isj, problem med telefonen her nå. Er en iPhone 4 som ikke klarer å koble seg på mobilnettet. Satt å surfet da den falt ut. Prøvd å slå av og på, sette til manuelt søk. Kommer bare "ingen tjeneste". Går jeg inn på manuelt søk, så får jeg opp Telenor og Netcom, men trykker jeg på dem så får jeg bare opp en beskjed som sier at det ikke er mulig å koble til denne operatøren. Jeg har abn gjennom OneCall, nesten helt nytt simkort. What to do? Onecall har hatt problemer i dag, men det fungerer igjen her hos meg nå. Har du prøvd å slått av og på telefonen? http://www.onecall.no/kundeservice/driftsmeldinger.php Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Onecall har hatt problemer i dag, men det fungerer igjen her hos meg nå. Har du prøvd å slått av og på telefonen? http://www.onecall.no/kundeservice/driftsmeldinger.php Prøvd det. Med en gang jeg taster inn pinkode, så får jeg "mistet forbindelse" eller noe i den duren. Mistet nettverk eller no. Lenke til kommentar
flyverten.no Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Er det flere som sliter med forstyrrelser på linja under samtale? iPhonene min er ett år gammel, og hver eneste gang jeg ringer - så sliter jeg med å høre hva den andre sier. Det skurrer ikke - det er mer som om det er dårlig dekning. Og dårlig dekning ER det ikke. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har du testet med et annet simkort/annen operatør? Evt forsøk gjenoppretting om det ikke hjelper. Om ingen av delene virker er service neste steg.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 For rundt en uke siden skjedde det noe rart med mobilen min (4S). Plutselig så hadde jeg ikke dekning 95% av tiden, da sto det bare "Ingen tjeneste" eller så sto det faktisk Telenor, men så var det ingen stolper. Hvis jeg først fikk dekning igjen, varte det i et par sekunder før den forsvinner igjen. Jeg snakket med Djuice, og testet SIM-kortet i en annen iPhone, da funket dekningen fint. Altså er det noe feil med mobilen min. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei! Noen som husker hva den nettsida heter, hvor man kan sjekke hvor mye iphonen din er verdt? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hei! Noen som husker hva den nettsida heter, hvor man kan sjekke hvor mye iphonen din er verdt? Finnes dette? Tenkte akkurat å spørre hva man kan regne med å få for en hvit Iphone 4, 8gb. Telefonen er rundt 1,5 år og meget strøken. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 En slik side vil jo aldri kunne fortelle noe om hva en enkelt telefon faktisk kan bli solgt for. Et google søk ga meg denne siden: http://glyde.com/sell/iphone Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Hei! Trenger hastehjelp. Søsteren min sin sove-knapp hang seg fast helt plutselig! Går ikke an å trykke den ned eller noe - bom fast! Er det noen kjappe fix? Har ikke verktøy for å skru opp og slikt her. Så tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå