Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå på innstillinger. Gå inn på talekontroll/Siri, og velg at den ikke skal komme opp når du holder den ved øret.

Hei

Finner ingen innstilning for talekontroll, eneste jeg fant var hvordan språk den skulle tyde :)

Endret av afixy
Lenke til kommentar

Eller du kan gå på kontoen din i etterkant.

AppStore -> oppdateringer -> kjøp

Der finner du det du har kjøpt, og du kan laste det ned.

Nå mener jeg ikke å være heelt på bærtur her, men når jeg er inne på AppStore, hvor finner jeg "oppdateringer"? :confused:

Har gjenopprettet telefonen nå, men så er alle mine gamle app-er og min kjære Spotify borte :cry:

Sikkerhetskopierte før jeg gjenopprettet den, men har ikke wifi atm så brukte sikkerthetskopierings-materialet, hvanå man skal kalle det, fra datamaskinen i stedet. Har dette noe å si?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Ida: du har det samme problemer som jeg hadde. Det slutta plutselig en dag.

Hei. Hjemme har jeg et veldig bra nett. Men det er plutselig blitt utrolig dårlig dekning på min iphone. Når jeg skal bruke wifi, må jeg holde den vertikalt. Hvis jeg snur den, mister jeg all nett. Hvorfor skjer dette? Var ikke sånn før.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd denne mystiske oppførselen av telefonen at den funker på noen dockingstasjoner og andre ikke?

Jeg har egentlig en Sony ICF-DS15IP, funket forsåvidt greit til jeg oppdaterte til iOS 6, da hendte den ikke ville spille og fikk beskjed om at tilbehøret ikke støttes. Leverte inn til service, fikk helt ny og det var fortsatt helt stille da jeg prøvde den. iPoden funke perfekt. Begynte å tenke at det kanskje er noe galt med selve telefonen, eller at dockingen ikke støtter v6. Ikke lett å selge videre heller.

Prøvde i går med andre modeller, X200IP bl.a. som jeg har egentlig tenkt å oppgradere til, men funket ikke helt bra der heller.

Skal ta med telefonen til Eplehuset i dag og få den testet der. Har jo AUX-inngangen, men poenget er jo å slippe og bruke kabel.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd denne mystiske oppførselen av telefonen at den funker på noen dockingstasjoner og andre ikke?

Jeg har egentlig en Sony ICF-DS15IP, funket forsåvidt greit til jeg oppdaterte til iOS 6, da hendte den ikke ville spille og fikk beskjed om at tilbehøret ikke støttes. Leverte inn til service, fikk helt ny og det var fortsatt helt stille da jeg prøvde den. iPoden funke perfekt. Begynte å tenke at det kanskje er noe galt med selve telefonen, eller at dockingen ikke støtter v6. Ikke lett å selge videre heller.

Prøvde i går med andre modeller, X200IP bl.a. som jeg har egentlig tenkt å oppgradere til, men funket ikke helt bra der heller.

Skal ta med telefonen til Eplehuset i dag og få den testet der. Har jo AUX-inngangen, men poenget er jo å slippe og bruke kabel.

jeg merket bare at jeg ikke kunne bruke "next" og "bacnk" knappene på docking-greia mi, når jeg oppdaterte ip4 til iOs 6
Lenke til kommentar

Eller du kan gå på kontoen din i etterkant.

AppStore -> oppdateringer -> kjøp

Der finner du det du har kjøpt, og du kan laste det ned.

Nå mener jeg ikke å være heelt på bærtur her, men når jeg er inne på AppStore, hvor finner jeg "oppdateringer"?

Bumper denne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...