KatrinaS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ok, tusen takk for svar, Mala Får prøve å gjenopprette den, da Eller du kan gå på kontoen din i etterkant. AppStore -> oppdateringer -> kjøp Der finner du det du har kjøpt, og du kan laste det ned. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvordan kan jeg importere ett enkelt bilde fra Mac til iPhone, uten å måtte slette/endre/flytte på de andre på mobilen eller i iPhoto? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Enkleste er å sende bildet på iMessage til deg selv. Ellers er det via hendelser/album sync i iTunes Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvordan sender jeg en iMessage på Mac? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvilken OS-versjon har du? Må vel ha 10.8 mountain lion så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Åja. Jeg har 10.6.8. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Da syncer du fra iTunes, evt skaffer deg 10.8 for 140,- Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Åja, jeg kan skaffe det? Hvor laster jeg ned fra? Lenke til kommentar
afixy Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Gå på innstillinger. Gå inn på talekontroll/Siri, og velg at den ikke skal komme opp når du holder den ved øret. Hei Finner ingen innstilning for talekontroll, eneste jeg fant var hvordan språk den skulle tyde Endret 13. februar 2013 av afixy Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Åja, jeg kan skaffe det? Hvor laster jeg ned fra? App Store bare å klikke på eplemenyen øverst til venstre, så finner du det der Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Der, ja. Flott, takker! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hvordan kan jeg importere ett enkelt bilde fra Mac til iPhone, uten å måtte slette/endre/flytte på de andre på mobilen eller i iPhoto? Jeg pleier å sende mail til meg selv. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg pleier å sende mail til meg selv. Faen, det tenkte jeg ikke på engang. Haha, nå føler jeg meg helt idiot. Takk for tipset 1 Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Eller du kan gå på kontoen din i etterkant. AppStore -> oppdateringer -> kjøp Der finner du det du har kjøpt, og du kan laste det ned. Nå mener jeg ikke å være heelt på bærtur her, men når jeg er inne på AppStore, hvor finner jeg "oppdateringer"? Har gjenopprettet telefonen nå, men så er alle mine gamle app-er og min kjære Spotify borte Sikkerhetskopierte før jeg gjenopprettet den, men har ikke wifi atm så brukte sikkerthetskopierings-materialet, hvanå man skal kalle det, fra datamaskinen i stedet. Har dette noe å si? Takker for svar Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Nå har jeg gjenopprettet telefonen, men den legger fortsatt på når noen ringer :-/ Først ringer det en stund hos den som ringer meg, så ringer det ett ring hos meg før den legger på, noen som vet råd? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ida: du har det samme problemer som jeg hadde. Det slutta plutselig en dag. Hei. Hjemme har jeg et veldig bra nett. Men det er plutselig blitt utrolig dårlig dekning på min iphone. Når jeg skal bruke wifi, må jeg holde den vertikalt. Hvis jeg snur den, mister jeg all nett. Hvorfor skjer dette? Var ikke sånn før. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Noen som har opplevd denne mystiske oppførselen av telefonen at den funker på noen dockingstasjoner og andre ikke? Jeg har egentlig en Sony ICF-DS15IP, funket forsåvidt greit til jeg oppdaterte til iOS 6, da hendte den ikke ville spille og fikk beskjed om at tilbehøret ikke støttes. Leverte inn til service, fikk helt ny og det var fortsatt helt stille da jeg prøvde den. iPoden funke perfekt. Begynte å tenke at det kanskje er noe galt med selve telefonen, eller at dockingen ikke støtter v6. Ikke lett å selge videre heller. Prøvde i går med andre modeller, X200IP bl.a. som jeg har egentlig tenkt å oppgradere til, men funket ikke helt bra der heller. Skal ta med telefonen til Eplehuset i dag og få den testet der. Har jo AUX-inngangen, men poenget er jo å slippe og bruke kabel. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Noen som har opplevd denne mystiske oppførselen av telefonen at den funker på noen dockingstasjoner og andre ikke? Jeg har egentlig en Sony ICF-DS15IP, funket forsåvidt greit til jeg oppdaterte til iOS 6, da hendte den ikke ville spille og fikk beskjed om at tilbehøret ikke støttes. Leverte inn til service, fikk helt ny og det var fortsatt helt stille da jeg prøvde den. iPoden funke perfekt. Begynte å tenke at det kanskje er noe galt med selve telefonen, eller at dockingen ikke støtter v6. Ikke lett å selge videre heller. Prøvde i går med andre modeller, X200IP bl.a. som jeg har egentlig tenkt å oppgradere til, men funket ikke helt bra der heller. Skal ta med telefonen til Eplehuset i dag og få den testet der. Har jo AUX-inngangen, men poenget er jo å slippe og bruke kabel. jeg merket bare at jeg ikke kunne bruke "next" og "bacnk" knappene på docking-greia mi, når jeg oppdaterte ip4 til iOs 6 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ok, har du klart å fikse det eller bare lever med det? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Eller du kan gå på kontoen din i etterkant. AppStore -> oppdateringer -> kjøp Der finner du det du har kjøpt, og du kan laste det ned. Nå mener jeg ikke å være heelt på bærtur her, men når jeg er inne på AppStore, hvor finner jeg "oppdateringer"? Bumper denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå