Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Datagrunnlaget for appen oppdateres ikke kontinuerlig. Vises samme forbruk dersom du logger inn på dine sider? (Mulig appen henter data derfra.) Installer Onavo Count dersom du er i tvil, den viser forbruk for siste 30 dager fordelt på app/funksjon.

Jeg har 4S med 6.0.1 selv, og har ikke noen problemer med ukjent databruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sliter jeg litt med å få iMessage til å virke her.

Når jeg skal sende melding til fattern, så får jeg "fattern er ikke tilgjengelig - Denne personen kan for øyeblikket ikke nås via iMessage". Rare er at innstillingene på telefonen hans er helt korrekte. Er det noe jeg overser her?

Lenke til kommentar

Mange av dere som har iPhone 4 som har oppgradert til ios 6?

Jeg sitter fortsatt på 5.0.1 pga jailbreak, men nå kommer det jo JB til ios6 straks, så vurderer å ta meg bryet til å oppgradere igjen. Men jeg lurer i hovedsak på om telefonen blir merkbart tregere med ios 6 vs 5? Evt andre ulemper/fordeler?

Lenke til kommentar

Mange av dere som har iPhone 4 som har oppgradert til ios 6?

Jeg sitter fortsatt på 5.0.1 pga jailbreak, men nå kommer det jo JB til ios6 straks, så vurderer å ta meg bryet til å oppgradere igjen. Men jeg lurer i hovedsak på om telefonen blir merkbart tregere med ios 6 vs 5? Evt andre ulemper/fordeler?

jeg merket ikke at den ble noe tregere av ios 6, men så hadde jeg den i under en time før jeg oppdaterte da :p me jeg har hatt iPod touch 4g før, og iphonen virket raskere enn ipoden noen gang var
Lenke til kommentar

Har nylig fått et problem med min kjære iPhone 4 og lurer på om det er noen kloke hoder i denne tråden som vet råd.

Problemet er at når noen ringer meg så ringer det i ca 3-4 sekunder, så legger den på av seg selv.

Hva kan dette skyldes/hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

Det er mildt sagt irriterende da jeg enten må ringe de opp igjen, eller ikke hører telefonen ettersom den bare ringer i 3-4 sek...

Kan noen hjelpe?

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Jeg har nå prøvd å både slå av/på i tillegg til å oppdatere til nyeste programvare uten å lykkes.

Å gjennopprette telefonen har jeg ikke turt enda, i frykt for å miste alle applikasjonene og alle mine offline-sanger på Spotify :p

Jeg har pr. i dag abonnement hos TalkMore som bruker Telenor-dekning, noen som har hatt problemer med de i det siste?

Lenke til kommentar
Jeg har pr. i dag abonnement hos TalkMore som bruker Telenor-dekning, noen som har hatt problemer med de i det siste?

Det var det jeg nevnte litt over her. Telenor har vært veldig dårlig de siste par ukene. Skjer både hos meg, og andre jeg kjenner som bruker Telenor. Blir forhåpentligvis fikset snart.
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at batteriprosenten hopper litt?

Hos meg så pleier det å komme når telefonen ligger på rundt 30-35%. Da kan den finne på å hoppe ned til kun ett par prosent. Et par ganger, når jeg da har prøvd å filme noe, så har telefonen skrudd seg av - og viser symbolet for at det er lite strøm igjen på telefonen. Må dermed sette på lader, og når jeg da får den på plass igjen, så er batteriprosenten 30% +.

Mener at jeg fikk problemet etter at jeg oppdaterte til ios 6. Har iPhone 4s.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...