Theo343 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Ah, my bad, jeg antok 6.0.2 også gjaldt for iPhone 4. Har kun lastet den inn på iP5 da min iP4 er holdt tilbake på 5.1.1 forløpig. Forøvrig takk for info om klokkene da det alltid er interesant å vite om gode produkter Har noen Dr. Dre Beats som er fryktelig plastic fantastic og ikke verdt halve prisen som skal byttes i noe bra. EDIT: Hvis noen skal selge en velholdt 4S er det bare å sende meg PM. Endret 16. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Noen som vet hvordan man kan få fjernkontrollen på et sett høretelefoner til å virke med en iPhone 4? Kjører 6.0.1 og høretelefonene er helt nye. Står til og med på pakken at de er iPhone, iPod og iPad kompatible. Sjekk at du ikke har lo i minijack-pluggen på telefonen. Har hatt litt problemer med det på min 3GS, som gjør at den siste polen ikke får kontakt og dermed fungerer ikke fjernkontroll/mikrofon. Har du testet om mikrofonen fungerer, forresten? Hvis ikke kan du jo prøve dette: http://nrkbeta.no/2010/06/26/rense-jackhull/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Prøvde høretelefonene på iPaden, funket helt fint med fjernkontrollen. Så regner med at det er telefonen min som er gåen. Fant heller ikke noe lo nede i kontakten. Endret 17. januar 2013 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Har fuktskadeindikatoren slått ut nedi der? Det skal ikke så mye til, og det kan jo tenkes at du har sølt eller fått en dråpe vann inni der :/ Om jeg ikke husker feil går den mot rød om det har fuktet seg nedei jacken. Selv greide jeg på ett helt fantastisk vis å søle en HEL kopp glovarm kaffi nedi sofaen og selvfølgelig oppå og rundt hele jævla telefonen. Var kjapp med å slå den av og få ut sim-kortet da, så låg den og koste seg på varmekablene en dag. Funket maks etter det, med unntak av at det kom en feilmelding som tilsa at det var "ikke kompatibelt utstyr tilkoblet telefonen". Selv dette forsvant etter noen dager da Endret 17. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dette med "ikke kompatibelt utstyr tilkoblet telefonen" har jeg fått 1 gang nå i det siste. Kan være fordi det har vært mye svetting og trening i kald luft. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg kan ikke se noe rødt der nede.. Er det mulig å få byttet kontakten? Har allerede byttet home- og låseknappen på telefonen Den har kanskje avtjent sin verneplikt snart, må jo si meg imponert over hvor bra den har holdt seg i snart 2.5år. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Skjønner ikke hvordan folk klarer å ødelegge iphonen hele tiden. Mister den i bakken hele tiden, og har brukt den i masse regn, mistet den i snøen osv., og ingenting har skjedd. Har nesten begynt å behandle den som en Nokia Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror det har litt med flaks å gjøre. Har et par venner som har klart å knuse skjermen ganske lett, typ hatt den i senga og dyttet den ned på gulvet Har mista min i asfalten et par ganger, samt hatt den i våte bukselommer og så videre.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er helt tilfeldig ja. Noen er heldige, andre ikke. Men man er jo godt på vei om man ikke er helt klodiran da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Min har fått så mye mishandling at den burde sluttet å virke for flere år siden. Gotta love a product like that. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Hvis man har vært uheldig og slettet feil person i kontakter. Hvordan får man den tilbake? Selvfølgelig ble slettingen øyeblikkelig syncet til iCloud kontakter. Endret 20. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Man spør vedkommende om kontaktdetaljene og legger inn på nytt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det spørsmålet her hører kanskje hjemme i en eller annen iPhone-tråd, men de er det så mange av nå at jeg tar det her: Hvor anbefales det at jeg går for å få byttet frontglasset på en iPhone 4 i Oslo, og hvor mye må jeg ut med for jobben? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Dr. iPod pleier jeg å anbefale, han holder til i Rosenkrantzgate. Skal være veldig dyktig, tar vel 2000,- for glass og skjerm. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hm, det var dyrt. Da kan man like gjerne levere den på Eplehuset og få swap-enhet til 1999,- Så får man garanti og trygghet i å ha gjort det den "offisielle" vegen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 My bad, 1290,- tar han. http://dripod.no/Dr._iPod/Dr._iPod.html Forøvrig ikke så ille med 1999,- for swap-enhet hos Eplehuset. Hadde ikke trodd de kunne få det til så billig. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det spørsmålet her hører kanskje hjemme i en eller annen iPhone-tråd, men de er det så mange av nå at jeg tar det her: Hvor anbefales det at jeg går for å få byttet frontglasset på en iPhone 4 i Oslo, og hvor mye må jeg ut med for jobben? Jeg fikk gjort det hos Appleklinikken i Bergen for 890. Jeg ser du trenger skifte i Oslo, men nevner det likevel ettersom jeg synes selv 1290 er en stiv pris for skjermbytte. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Jeg fikk gjort det hos Appleklinikken i Bergen for 890. Jeg ser du trenger skifte i Oslo, men nevner det likevel ettersom jeg synes selv 1290 er en stiv pris for skjermbytte. Ja, synes 1290 er vel mye dersom det om swap-enhet til 2000 er sant. Endret 23. januar 2013 av boffeeen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 http://www.youtu.be/F86jjdHrn-E Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Byttet operatør i går, og appen til Djuice viser at jeg har brukt drøye 500mb på et døgn... Det kan UMULIG stemme, siden jeg har vært tilkoblet wifi 95% av tiden. Er det fortsatt problemer med at den bruker 3G selv om man er tilkoblet med wifi med iPhone 4S med iOS 6.0.1? Eller er det bare Djuice appen som regner med wifi-bruk også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå