Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Ah, my bad, jeg antok 6.0.2 også gjaldt for iPhone 4. Har kun lastet den inn på iP5 da min iP4 er holdt tilbake på 5.1.1 forløpig.

 

Forøvrig takk for info om klokkene da det alltid er interesant å vite om gode produkter :) Har noen Dr. Dre Beats som er fryktelig plastic fantastic og ikke verdt halve prisen som skal byttes i noe bra.

 

EDIT:

Hvis noen skal selge en velholdt 4S er det bare å sende meg PM.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man kan få fjernkontrollen på et sett høretelefoner til å virke med en iPhone 4?

 

Kjører 6.0.1 og høretelefonene er helt nye. Står til og med på pakken at de er iPhone, iPod og iPad kompatible.

 

Sjekk at du ikke har lo i minijack-pluggen på telefonen. Har hatt litt problemer med det på min 3GS, som gjør at den siste polen ikke får kontakt og dermed fungerer ikke fjernkontroll/mikrofon. Har du testet om mikrofonen fungerer, forresten?

 

Hvis ikke kan du jo prøve dette: http://nrkbeta.no/2010/06/26/rense-jackhull/

Lenke til kommentar

Har fuktskadeindikatoren slått ut nedi der? Det skal ikke så mye til, og det kan jo tenkes at du har sølt eller fått en dråpe vann inni der :/ Om jeg ikke husker feil går den mot rød om det har fuktet seg nedei jacken.

 

Selv greide jeg på ett helt fantastisk vis å søle en HEL kopp glovarm kaffi nedi sofaen og selvfølgelig oppå og rundt hele jævla telefonen. Var kjapp med å slå den av og få ut sim-kortet da, så låg den og koste seg på varmekablene en dag. Funket maks etter det, med unntak av at det kom en feilmelding som tilsa at det var "ikke kompatibelt utstyr tilkoblet telefonen". Selv dette forsvant etter noen dager da :tease:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det spørsmålet her hører kanskje hjemme i en eller annen iPhone-tråd, men de er det så mange av nå at jeg tar det her: Hvor anbefales det at jeg går for å få byttet frontglasset på en iPhone 4 i Oslo, og hvor mye må jeg ut med for jobben?

Jeg fikk gjort det hos Appleklinikken i Bergen for 890. Jeg ser du trenger skifte i Oslo, men nevner det likevel ettersom jeg synes selv 1290 er en stiv pris for skjermbytte.

Lenke til kommentar

Byttet operatør i går, og appen til Djuice viser at jeg har brukt drøye 500mb på et døgn... Det kan UMULIG stemme, siden jeg har vært tilkoblet wifi 95% av tiden.

 

Er det fortsatt problemer med at den bruker 3G selv om man er tilkoblet med wifi med iPhone 4S med iOS 6.0.1? Eller er det bare Djuice appen som regner med wifi-bruk også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...