Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker. Det er nemlig en venninne av tanten min som har eid den, som jeg da ikke kjenner. Ble først tilbudt en 4s til 3000, men det ble det visst ikke noe av da hun ville beholde den likevel.

 

Men la oss si den er i god stand, altså ripefri osv. Vil den da være verdt prisen?

Lenke til kommentar

Lagringskapasiteten er også avgjørende, men hvis det er en 16GB så synes jeg det nå er en stiv pris for en ren 4er.

 

Ripefri ville jeg ikke hatt som det største kriteriet, så lenge ripene i hovedsak er på baksiden (som riper lettest) eller utenfor skjermområdet.

 

Det som er viktigere (for min del) er å sjekke om noen av fuktindikatorene har slått ut eller om batteriet fortsatt fungerer godt. (noen har overopphetet telefonene i sommersolen og under dyner som fører til degradert batteri og i verste fall "swelling"). I tillegg kan enkelte ha slitt unødvendig på minjack kontakten ved bruk av dårlig utstyr samt 30-pins kontakten ved bruk av mye dårlig, billig og uorginalt tilleggsutstyr. Jeg har en bekjent som nesten fikk røsket/ødelagt hele kontakten i telefonen pga. en billig uorginal lader og har hørt om flere som får dårlig kontakt etter bruk av slikt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Den er jo 2 år gammel (dersom det ikke er S), men apper vil nok støttes lenge. Regn likevel med at iOS 6 blir siste versjon for denne (slik iOS 5 er siste på 3GS og iPad 1).

Lenke til kommentar

Det er veldig mange i apple forumet som klager på løpsk datamengde? Evt. dårligere batteritid er ikke så kritisk men løpsk datamengde er mer skummelt.

Løpsk data mengde ja! Det skjedde brått for meg, jeg fikk 400kr i regning fra Tele2. Bruken var fordelt over mange dager. Jeg var i snakk med Tele2 og de påstod at det kom fra meg. Jeg er vanligvis påpasselig med bruken. Dette skjedde i November. Det har ikke skjedd siden (jeg har Onecall nå).

Lenke til kommentar

Har selv iPhone 4S 16GB, som jeg fikk til jul. Jeg lurer på en ting. Jeg vurderer å oppgradere til iOS6, men er usikker på om det vil slakne telefonen veldig og gjøre den treig. Noen som har erfaring med dette?

 

Takk på forhånd.

jeg oppdaterte iphone 4 til ios 6 og det gikk helt fint. 4s er jo fortsatt en bra og kraftig telefon så det er nok ikke noe fare. ipad mini og ipd touch har jo samme spesifikasjoner og de har jo ios som standard.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...