KatrinaS Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvilke hodetelefoner bruker du. Beats solo HD, (ikke si noe på det..), men det har ingenting å si, da det kommer mye bedre lyd ut av pcen! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Justerer ikke Spotify kvaliteten etter netthastigheten? Men regner med at du kjører via wifi på begge uansett? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Justerer ikke Spotify kvaliteten etter netthastigheten? Men regner med at du kjører via wifi på begge uansett? Det er ikke det. Har bra nett og har lastet ned offline på beste kvalitet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Hvilke hodetelefoner man bruker på en PC og en mobil kan absolutt ha noe å si, men ikke nødvendigvis i ditt tilfelle. Har du forsøkt andre hodetelefoner? Kan du beskrive hvordan lyden er dårligere? Endret 23. desember 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvilke hodetelefoner man bruker på en PC og en mobil kan absolutt ha noe å si, men ikke nødvendigvis i ditt tilfelle. Har du forsøkt andre hodetelefoner? Kan du beskrive hvordan lyden er dårligere? Jeg mener at lyden fra iphone ikke er like bra som på pcen. Har jo beats audio på pcen da, men det kan være det det er. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 ganske ny iphone bruker blitt og klart meg helt fint med itunes, musikkoverføring osv, men etter den nye oppdateringen får jeg ikke lenger overført musikk til telefonen, se på bildet(linken) http://bildr.no/view/1336149 eneste jeg kan velge er å gjenopprette den til den tidligere versjonen 6.0.0, har jo 6.0.1 nå.. noen som har peiling på dette..? takker og bukker - god jul folkens er det seriøst ingen av dere som har fått problem med nye oppdateringen? 6.0.1 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 er det seriøst ingen av dere som har fått problem med nye oppdateringen? 6.0.1 God jul til deg også! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Har en iPhone 4S og har enda ikke oppdatert til iOS 6. Hvis jeg skal gjøre det trenger jeg tydeligvis 2GB ledig plass, noe jeg ikke har. Hvis jeg fjerner 2GB med innhold fra iPhonen, for så å oppdatere, er disse 2 GB-ene fortsatt okkupert etter oppdatering, eller vil jeg få de tilbake slik at jeg kan laste inn det innholdet jeg fjernet igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det blir ledig etterpå. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ah, okei, takk! Lenke til kommentar
afixy Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hei. Fikk en helt ny iphone 4. Merker den blir litt mere varm enn det som er normalt. Når jeg bruker den, også av å kun bla i menyene. Er dette bare siden den er helt ny? Kan ikke huske min gamle iphone 4 var sånn når den var ny. Lenke til kommentar
Malways Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvordan bytter man ringetone nå igjen? Har glemt det.. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvordan bytter man ringetone nå igjen? Har glemt det.. Instillinger > Lyder > Ringetone Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Instillinger > Lyder > Ringetone Det dumme er at en ikke kan bruke andre enn de. Og jeg har ikke noe på iTunes, så jeg får ikke noe annet enn Apple sine plagsomme. Jeg bruker bare spotify til musikk så. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jo man kan mekke sine egne via itunes. Søppel løsning deluxe om man er vandt med andre telefoner og er opptatt av å bytte ringetoner, men slik er det i eple-verdenen. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jo man kan mekke sine egne via itunes. Søppel løsning deluxe om man er vandt med andre telefoner og er opptatt av å bytte ringetoner, men slik er det i eple-verdenen. Jeg vet det. Det er så mye bra med produktene deres, men det er også en del som trekker ned. Men det er selve designet inni telefonen og at det er så simpelt og rett fram at jeg foretrekker denne framfor andre telefoner. HTC, Galaxy, Samsung, alle de er liksom så like, og noe helt annet som jeg ikke klarer å venne meg til. Slik er det derimot ikke med iphonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 iOS har jo stort stått på stedet hvil siden 2007, satt litt på spissen. Og det er jo på godt og vondt Liker at det er ganske rett frem selv, om noe tungvint her og der. 1 Lenke til kommentar
Malways Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Instillinger > Lyder > Ringetone Ok, takk! går greit å bruke de som er der fra før, så lenge jeg får en annen enn den jeg har nå Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 knuste bakdekslet på min Iphone 4 i dag, og må ha nytt ser det er enkelt å bytte, og det er mange som selger dette billig, er imidlertid litt skeptisk til kvaliteten Er det noen av dere som har erfaring med å kjøpe bakdeksel og kan anbefale en selger som har god kvalitet? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Det dumme er at en ikke kan bruke andre enn de. Og jeg har ikke noe på iTunes, så jeg får ikke noe annet enn Apple sine plagsomme. Jeg bruker bare spotify til musikk så. Man kan jo kjøpe nye fra iTunes på iPhonen. Som sagt her før så kan man også mekke egne, men det er mer vrient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå