KapteinKaos02 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lås telefonen når du legger den fra deg, så havner varslene på låseskjermen. Hvis telefonen er ulåst og du får varsler, havner disse i varslingssenteret. Hvis du deretter låser telefonen blir de ikke synlige på låseskjermen. Det hele er egentlig logisk. Problemet er at når jeg låser skjermen så blir den svart, når jeg får et anrop så viser det på skjermen til den blir svart igjen. Finnes det en instilling jeg kan sette som sier at skjermen ikka skal gå i svart hvis jeg har fått et tapt anrop? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Problemet er at når jeg låser skjermen så blir den svart, når jeg får et anrop så viser det på skjermen til den blir svart igjen. Finnes det en instilling jeg kan sette som sier at skjermen ikka skal gå i svart hvis jeg har fått et tapt anrop? Nei, men varslinger forsvinner ikke fra låseskjermen hvis de kommer etter at du har låst telefonen. Skjermen blir svart etter fem sekunder eller noe, men hvis du da trykker på f.eks. låse- eller hjemknappen vises varslingene igjen. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 ganske ny iphone bruker blitt og klart meg helt fint med itunes, musikkoverføring osv, men etter den nye oppdateringen får jeg ikke lenger overført musikk til telefonen, se på bildet(linken) http://bildr.no/view/1336149 eneste jeg kan velge er å gjenopprette den til den tidligere versjonen 6.0.0, har jo 6.0.1 nå.. noen som har peiling på dette..? takker og bukker - god jul folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Merkelig feil på min 4S i dag: når jeg starter samtale, hører jeg ikke noe lyd i telefonen. Når jeg trykker vol +/- vises volum (hodetelefoner). Det ser ut til at tlf tror at hf er tilkoblet hele tiden. Når jeg kobler til hf er alt ok. Hva er feil? Edit: Fungerte igjen av seg selv dagen etter. Kanskje den ikke likte at jeg mistet den i snøen. Endret 11. desember 2012 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Noen som vet omtrent hvor mye video jeg får filmet når jeg har en iPhone 4S med 400 MB ledig plass? Altså, hvor mange minutter? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Noen som vet omtrent hvor mye video jeg får filmet når jeg har en iPhone 4S med 400 MB ledig plass? Altså, hvor mange minutter? kan det bli 2 min 30 sek ca? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 ganske ny iphone bruker blitt og klart meg helt fint med itunes, musikkoverføring osv, men etter den nye oppdateringen får jeg ikke lenger overført musikk til telefonen, se på bildet(linken) http://bildr.no/view/1336149 eneste jeg kan velge er å gjenopprette den til den tidligere versjonen 6.0.0, har jo 6.0.1 nå.. noen som har peiling på dette..? takker og bukker - god jul folkens bump... trenger virkelig å få lagt inn ny musikk på telefonen Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Prøvd med Sharepod eller lignede? Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Prøvd med Sharepod eller lignede? når jeg overfører musikk via sharepod så blir det overført, jeg mister plass på telefonen... men sangene kommer ikke synlig opp når jeg kobler fra telefonen.. så problemet med sharepod er at de ikke egentlig eksisterer... er ellers fornøyd med iphone men dette begynner å bli meget irriterende Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Er det noen hær som vet hva en brukt 4s burde ligge på i pris sånn ca? vurderer å kjøpe en men frykter å betale mer enn verdien på tlfen. 5ern blir for kostbar p.d.d har Android for øyeblikket er det enkelt å få kontaktene mine over til Iphone? Endret 21. desember 2012 av Cs freak Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg vet de fleste telekiosker overfører alt du vil for et par hundrelapper, men ellers skulle vel gmail og en del andre teknikker fungere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Brukt 4s hadde jeg ikke gitt mer enn 3500,- for. Ift overføring av kontakter funker PhoneCopy helt utmerket. Veldig enkelt når du har android/iphone. Hvis du har telenor-abo kan du bruke tjeneste "mine kontakter". Fungerer flott! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Er det bare meg, eller er ikke lydkvaliteten på 4s så bra? Bruker hodetelefoner og høytalere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 4S har vel fått skryt, nettopp pga. lydkvaliteten . Hvilke kilder og hvilken kvalitet er filene dine ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 4S har vel fått skryt, nettopp pga. lydkvaliteten . Hvilke kilder og hvilken kvalitet er filene dine ? Jeg spiller fra iphonen og det er ikke i nærheten av det det blir ved for eksempel ved pc eller tv (m/ høytaler/hodetelefoner etc) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Men har du sammenlignet med andre telefoner? Har du laveste kvalitet på spotify, kjipe mp3 filer fra iTunes etc. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Men har du sammenlignet med andre telefoner? Har du laveste kvalitet på spotify, kjipe mp3 filer fra iTunes etc. Høyeste kvalitet fra spotify så klart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Ikke misforstå, men det er faktisk ikke så klart. Gang på gang spør jeg folk om hvilke kvalitet de spiler av med på spotify. Jeg får til svar at de har Spotify Premium Det er så alt for, alt for mange som er fonøyde bare de får lyd over høgtalerene på fest hehe. Endret 22. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ikke misforstå, men det er faktisk ikke så klart. Gang på gang spør jeg folk om hvilke kvalitet de spiler av med på spotify. Jeg får til svar at de har Spotify Premium Det er så alt for, alt for mange som er fonøyde bare de får lyd over høgtalerene på fest hehe. Ja, beklager, men jeg i hvertfall ville aldri latt kvaliteten stått på minimum om jeg skulle klage på den. Jeg hadde alt på fullt før. Men je har bare ikke synces den med høy kvalitet. Etter det ble det mye bedre, men fortsatt ikke toppers. Bruker alltid pcen hjemme når jeg skal koble opp mot headset eller høytalere, selv om det er mye mer praktisk med en telefon en en kabel over hele rommet... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvilke hodetelefoner bruker du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå