afixy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Takker for gode svar. Har nettbrett på 32gb, men 2,1gb i bruk. 24gb ledig. (Ganske nytt så ikke lasta så mye enda) Så veldig usikker på om jeg skal kjøpe 4 eller 4s pga lagringsplass. Ser dere skriver spill tar mye plass. Noe jeg ikke kommer til å ha noe særlig av. Tenkte egentlig å kjøpe iphone også pga den fungerer som ipod også. Så da kan vel 4s være lurt. Men hvordan er batteriet når den brukes som ipod/phone? Det jeg kommer til å bruke iphonen til er: surf, sms, mail, litt bilder og musikk. Fordelene 4: 100 timer mere standby tid - som er kanon bra 1400 kr billigere Fordelene 4s: Dual core 16gb Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Har selv brukt en iPhone 4S til Spotify på og syntes ikke den brukte mye batteri under avspilling, med mindre jeg streamet musikk, da går det jo sefølgelig strømbruken opp en del. iPhone 4 begynner bli små treg i dag så jeg hadde heller investert i en 4S. 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg testet å streame Spotify på en times kjøretur et par-tre ganger. Med skjermen på gikk det 15% batteri, men bare mellom 5 og 9% med skjermen av. Det kan ikke være så verst vil jeg tro Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Heisann! Oppgraderte min iPhone 4 til siste iOS, og sliter stort med batteritiden. Bruker ca samme som før jeg oppdaterte iOS, men etter en dag ville jeg kanskje ha 50-60% batteri igjen før update, nå har jeg bare 10-15%, om jeg ikke må lade på kvelden... Noen med tips? Forslag til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg hadde det slik noen dager selv, men det ser ut til å ha kommet seg nå. Hvis det ikke bedrer seg, kan du prøve en gjenoppretting. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg hadde det slik noen dager selv, men det ser ut til å ha kommet seg nå. Hvis det ikke bedrer seg, kan du prøve en gjenoppretting. Har holdt på slik noen dager nå.. Utrolig irriterende, og litt uforstålig egentlig.. Virker som Google Chrome drar mer batteri på iOS 6.. Hmm. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Heisann! Oppgraderte min iPhone 4 til siste iOS, og sliter stort med batteritiden. Bruker ca samme som før jeg oppdaterte iOS, men etter en dag ville jeg kanskje ha 50-60% batteri igjen før update, nå har jeg bare 10-15%, om jeg ikke må lade på kvelden... Noen med tips? Forslag til hva som kan være feil? Samme her. Ladet min i natt, og nå klokken 13:30 er den nede på 60 %. Og jeg har ikke brukt den mye i dag. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Samme her. Ladet min i natt, og nå klokken 13:30 er den nede på 60 %. Og jeg har ikke brukt den mye i dag. Ladet min til klokken 09:30, 5,5 timer senere er den på 60% her også.. Har idag sendt kanskje 30-40 meldinger og sjekket facebook/twitter/instagram og surfet nettet i ca 30 minutter totalt.. Bittert. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Samme her. Ladet min i natt, og nå klokken 13:30 er den nede på 60 %. Og jeg har ikke brukt den mye i dag. Ladet min til klokken 09:30, 5,5 timer senere er den på 60% her også.. Har idag sendt kanskje 30-40 meldinger og sjekket facebook/twitter/instagram og surfet nettet i ca 30 minutter totalt.. Bittert. Virker som dette bare gjelder noen. Hvorfor det mon tro?? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Noen som ikke får batteriproblemer med iOS 6 og. IPhone 4? Vurderer å oppdagere, men litt redd for å få enda dårligere batteritid. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Virker som dette bare gjelder noen. Hvorfor det mon tro?? Jeg "slettet" MMS og mobildata innstillingene fra One Call og skrev de inn på nytt osv, nå virker det ikke som batteriet synker noe særlig lenger..... Prøv det samme? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Noen som har opplevd at diverse innstillinger blir nullstilt ved en hard reset? Her om dagen tok jeg en nemlig, men eplet kom aldri opp, så måtte slippe begge knappene også slå den på vanlig, med power knappen. Det som skjedde da er at bla ringetonen ble satt til default, batteri % ble borte, iMessage var av ol... Har vel skjedd en gang før også om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Måtte bytte telefon, hentet ned backup fra den gamle via iCloud over WLAN. Når jeg kobler den nye telefonen til iTunes får jeg valgene mellom å klargjøre som ny iPhoneenhet eller gjenopprette fra en sikkerhetskopi som ligger på Macen. Hvordan får jeg hoppe over det trinnet? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Noen som har klart å nedgradere til 5.1.1.? Prøvd noen metoder uten hell og andre metoder er for risky. Lenke til kommentar
Suits Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg har nå hatt min 4S i godt over 6 måneder, og aldri hatt noen problemer. Men nå går strømmen ned på en kveld, sykt irriterende å lade den hele tiden. En annen ting som irriterer meg grønn, er at hvis jeg f.eks har oppe facebook. Så lukker den programmet automatisk etter x antall minutter. Dette skjer med alle programmene! Tror dette skjedde etter jeg innstalerte den nye oppdateringen (ios6). Noen som har opplevd noe slikt? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Om du opplever merkelige problemer så ville jeg bare kjørt en ren installasjon av iOS6, altså holde inn av / på knapp + hjemknappen i 15 sekunder, fortsett å holde hjemknappen men slitt av / på knappen mens du har den koblet til iTunes så telefoner havner i recovery modus og kjør inn iOS6 på nytt. De som ønsker å nedgradere til iOS 5.1.1, hva er egentlig grunnen til dette? Har ikke merket noe som helst negativt med iOS6 på iPhone 4, det eneste må vell være savnet av Google Maps eventuelt som jeg stort sett aldri bruker, men det fikser du jo med pinning av maps.google.com i Safari på 2min. 2 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 For de av dere som savner google maps i iOs6, kan dere teste ut maps+, gratis app som har googles kart. Er ikke like smooth som appen i ios5 osv men fungerer bedre enn safar imo. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 For min del så er det mest pga maps og at batteriet blir fortere ladet ut. Før holdt telefonen seg i hvertfall 2-3 dager selv med tungt bruk av appene. Nå sluker den det meste ila en dag. Takk for forslag på maps+, skal teste den ut. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 2-3 dager? Hvilken modell er det da snakk om? Min iPhone 4 holdt vell toppen to dager ved veldig moderat bruk, det med iOS 4, iOS5 og iOS6 og etter hva jeg har hørt så er ikke 4S noe bedre enn 4 på batteri? Min iPhone 5 holder vell kanskje 2.5 dag ved moderat bruk, men har lagt meg til en vane hvor jeg lader hver natt just in case uansett og under en dag har jeg aldri opplevd at telefonen ikke klarer. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har en 4S. Jeg bruker den ikke så ofte da, ringer sjelden, sender noen SMS. I det siste har den blitt brukt mest til spilling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå