Kurio Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Gir faen meg opp. TNT skal levere min pakke på døren på tirsdag. Men har ikke fått noe info om klokkeslett, er dette noe man får? Kan ikke ditche jobb bare får å vente på en pakke hele dagen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Nei vettu, det var mye styr når jeg skulle motta min iPhone 4 i sin tid, herre min. De ringer kanskje litt i forveien, og får de ikke tak i deg da følger pakken med tilbake. Så må du ringe selv å avtale tid og slikt. For meg som jobber rund skift var det ett rent helvete å få det til å klaffe med deres utleverings tider til Haugesund i fra Stavanger Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 TNT og leveringer er nesten grunn nok til å ikke handle på Apple Store. Et helvetes styr hver gang. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Det må vel gå ann å be om levering på arbeidsstedet? Når det gjelder det med gjenoppretting av telefon ved iOS oppgradering så var dette også tilfelle ved 4-5 oppgradering, Man tar en backup før man starter og restorer den etter man er ferdig. Det var null problem. Er man misfornøyd med iOS6 er det heller ingen problemer med å gå tilbake til 5'ern. Selv oppgraderer jeg ikke til iOS6 før jeg hører at det fungerer bedre enn 5 på iP4, evt. aldri. Endret 24. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 [...] Er man misfornøyd med iOS6 er det heller ingen problemer med å gå tilbake til 5'ern. [...] Ingen problem? Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Massevis av guider på nettet. Har selv nedgradert fra iOS5 beta til 4 i sin tid uten problemer. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Gir faen meg opp. TNT skal levere min pakke på døren på tirsdag. Men har ikke fått noe info om klokkeslett, er dette noe man får? Kan ikke ditche jobb bare får å vente på en pakke hele dagen. Du får nok dessverre ikke info om klokkeslett. De kommer til å prøve å levere hjemme hos deg, så må du i etterkant ringe og avtale. Som Theo343 er inne på her, det aller enkleste er å bestille levering til arbeidsstedet. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Dette er rett og slett fantastisk. Telefonen skal liksom komme i morgen, men den er ikke sendt fra Nerderland enda. Genialt. Fikk en mail der de sier at den vil komme på onsdag-torsdag med POSTEN. Hipp hurra! Da har jeg mulighet til å hente den på postkontoret hvis de failer. Har tilogmed fått sporingsnummer fra posten, bare ikke aktivert enda. Virker som de har begynt å bruke posten, fra Oslo og utover der det skal sendes. Blir spennende. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) [...] Er man misfornøyd med iOS6 er det heller ingen problemer med å gå tilbake til 5'ern. [...] Ingen problem? Hvordan gjør man det? How to downgrade back to iOS 5 Eller direkte: http://www1.maclife.com/article/howtos/how_downgrade_back_ios_5 "ingen problem" kan være noe optimistisk da det er avhengig av itunes versjon samt at noen opplever problemer. Selv venter jeg til jeg hører at folk er fornøyd. Endret 24. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Nå har jeg også begynt å oppleve at batteriet blir oppbrukt ila 1-1,5 dag. Vet ikke om det er iOS6 relatert, men har veldig lyst å gå tilbake til iOS5. Kjører heller stabilt enn ny. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Som sagt er ikke downgrade problemfritt og det er ingen garanti for at det blir vellykket derfor ville jeg ikke oppgradert til iOS6 før man ser beroligende tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jepp, leste i kommentarene om alle slags problemer folk får under nedgraderingen, så har lagt den på hylla. Får bare nøye meg med som den er og vente på fix og oppdatertinger. Anbefaler de som har oppgradert og vurderer å nedgradere igjen, revurder det igjen, og evt. på egen risiko. Virker ikke som det er noen sikker måte å gå tilbake på. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Andre her som har opplevd at Power on/off/lock- knappen har hengt seg opp, og sitter på en måte helt fast? Nettopp skjedd med min iPhone 4. Fikk min 4'er på release, men har jeg fortsatt rett på å få den reparert uten kostnad? Garanti og reklamasjon går alltid litt i surr for meg. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei Kommer iphone 4/iphone 4s bli billigere nå som iphone 5 kommer ut nå? Tenkte kjøpe meg en av 4 versjonen da. :-) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei Kommer iphone 4/iphone 4s bli billigere nå som iphone 5 kommer ut nå? Tenkte kjøpe meg en av 4 versjonen da. :-) Se på prisene på apple.no nå. Det er prisene som kommer til å være tipper jeg. Ble satt ned når iPhone 5 ble lansert. Lenke til kommentar
afixy Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Ser da på utstyr jeg trenger å gå til innkjøp av, når jeg handler mobil. Shield: http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=727_2942_2962&products_id=1684 - shield til både fram- bakside. Bumper: http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=727_2942_3097_3103&products_id=2748 - bumper rundt telefonen. Er det nok med bumper rundt iphonen + shield bak og fremme. Eller er det lurt å kjøpe en bumper som har heldekkene bakside? Edit: eller burde jeg heller kjøpe disse produktene fra apple.no? Endret 26. september 2012 av afixy Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 * Eller er det lurt å kjøpe en bumper som har heldekkene bakside? * Om den dekker baksiden er det ikke en bumper, men et cover/deksel. Om det er lurt eller ikke går litt på smak og behag, så klart et heldekkende deksel vil beskytte baksiden mot riper. Ellers kan man også kombinere bumper med plast film over både skjermen og baksiden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Jeg skulle gjerne hatt en slags minimalistisk siliconskin sak om jeg kjøper iP5. Dette har vært meget praktisk på iP4 ift. at man får bedre grep, mister den ikke like lett og den sklir ikke ned fra overflater osv. Samt at den beskyttet skjermen mot kontakt med smuss/sandkorn når jeg la den med skjermen ned (en liten kant som løfter telefonen opp fra overflaten). Blir rart om jeg skal ha en telefon som sklir som en skøyteløper på alle overflater igjen og måtte passe på hvilken vei jeg legger den. Men jeg får se om jeg ikke kjører den helt naken på tross av "sklie" faktoren. Endret 27. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Skulle lagre noen få bilder fra facebook. FB lagret dem tydeligvis, men jeg finner dem ikke. Ikke er de i bildemappen på telefonen og ikke i bildene på facebook Noen som vet hvor de er havnet ? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Batteriet på min 4-er likte ikke oppdateringen. Det var på 100 % før jeg dro på trening i dag tidlig, og nå kom advarselen om 20 % opp. Normal bruk med et par korte samtaler. Min 4S også spiser batteri etter oppdateringen. Spesielt når den kommer ned mot 30%, da bare raser % bort. Uff!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå