.Anders. Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 La merke til en artig ting med nye Maps i iOS6. Husker dere at Nord-Korea bare var hvitt på Google Maps? Nå kan du se både sattelittbilder og vanlig kart! Må si at Apple tar sjanser.. 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Nettopp oppdatert jeg også, uten problemer heldigvis. Trodde først at alle appene mine var slettet, men så så jeg at de bare hadde forflyttet seg. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Min telefon kræsja når jeg oppdaderte Da prøver du på nytt? Må bare få slått den av og på igjen først siden den er helt låst , har akkurat fåt vite hvordan man gjør det. Slik som telefonen er nå så vises den ikke når jeg kobler den til Itunes. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Noen som har bestilt fra Mytrendyphone.no ? Noen som har sett sim-adapter i fysisk butikk, fra micro-sim til vanlig sim? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Finfin stil på nye iOS6. Oppdaterte uten problemer. Litt treng i å åpne meldinger, men ellers lite forandringer som jeg merker Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Batteriet på min 4-er likte ikke oppdateringen. Det var på 100 % før jeg dro på trening i dag tidlig, og nå kom advarselen om 20 % opp. Normal bruk med et par korte samtaler. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Prøv å gjenopprett telefonen i iTunes. Det fikset min 4S da det skjedde for meg. Var ikke etter en iOS-oppdatering dog Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 I går så fikk jeg vell ca 20-30 sms, av disse var det nesten ti stykk som jeg ikke fikk varsel om. Jeg gikk i meldingsappen for å skrive melding og fant brått ut at jeg hadde fått 2 andre meldinger fra 2 helt forskjellige personer. Det her har skjedd mange ganger før, men det har hendt litt hyppigere etter at jeg oppdaterte til ios6 for noen dager siden (lekket gm versjon). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Batteriet på min 4-er likte ikke oppdateringen. Det var på 100 % før jeg dro på trening i dag tidlig, og nå kom advarselen om 20 % opp. Normal bruk med et par korte samtaler. Min er omtrent som før, den holder ca 2 døgn med mitt bruk. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Bestilte en iPhone 4 siden den endelig kom på et brukbart prisnivå. Går fra Samsung Galaxy S III nå til en helt standard iPhone 4 8GB. Blir spennende å se. Jeg vil bare ha noe som fungerer, ikke et halvferdig produkt som Android. Og forresten, passer iPhone 3GS skjermbeskyttelse rett på iPhone 4? Endret 22. september 2012 av Kurio 2 Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hei Har en iPhone 4s og får følgende feilmelding når jeg går inn på f.eks nrk.no eller aftenposten sin app: "koble til itunes for å bruke push-varsling" Har syncet med itunes, men får fortsatt opp feilmeldingen. Hvordan blir jeg kvitt denne hver gang jeg åpner appene? Dette dukket opp etter oppgradering til iOs6 Endret 22. september 2012 av tommy_sn Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hei, Først var antatt levering den 1 Oktober. Litt senere i dag fikk jeg melding om at det kommer 27ende September. Men nå, etter å ha sjekket på hjemmesiden til Apple står det 25! Hva stemmer? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 De er som oftest litt pessimistiske med datoene til å starte med, alltids en grei taktikk da kunder flest overreagerer så fort som en dato blir utsatt så jeg har stort sett alltid mottatt pakker fra Apple noen dager tidligere enn først antatt så 25. Sep stemmer nok bra det. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Hei Har en iPhone 4s og får følgende feilmelding når jeg går inn på f.eks nrk.no eller aftenposten sin app: "koble til itunes for å bruke push-varsling" Har syncet med itunes, men får fortsatt opp feilmeldingen. Hvordan blir jeg kvitt denne hver gang jeg åpner appene? Dette dukket opp etter oppgradering til iOs6 Ingen som kan hjelpe til her? Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har aldri hatt det problemet før. Har du prøvd å slå av/på push på de nevnte appene? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Da jeg skulle oppgradere min 4S til iOS 6 fikk jeg beskjed av iTunes om at fabrikkinnstillingene måtte gjenopprettes før jeg kunne fortsette, så nå mister jeg all lagret informasjon på telefonen. Hvorfor? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har du tatt backup via iTunes da? En fordel det før man begynner med oppdateringer og styr. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har du tatt backup via iTunes da? En fordel det før man begynner med oppdateringer og styr. Selvfølgelig har jeg backup, jeg har bare aldri blitt bedt om å gjenopprette alt i forbindelse med oppdatering. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Har du tatt backup via iTunes da? En fordel det før man begynner med oppdateringer og styr. Selvfølgelig har jeg backup, jeg har bare aldri blitt bedt om å gjenopprette alt i forbindelse med oppdatering. Da er det ikke noe problem. Så lenge du har tatt backup enten til iCloud eller iTunes så det det bare å gjenopprette fra backup etter at iOS 6 er installert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Da jeg skulle oppgradere min 4S til iOS 6 fikk jeg beskjed av iTunes om at fabrikkinnstillingene måtte gjenopprettes før jeg kunne fortsette, så nå mister jeg all lagret informasjon på telefonen. Hvorfor? Har du nyeste versjon av iTunes? Det samme skjedde meg, men iPaden klarte seg fint uten å måtte gjenopprettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå