Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går så fikk jeg vell ca 20-30 sms, av disse var det nesten ti stykk som jeg ikke fikk varsel om. Jeg gikk i meldingsappen for å skrive melding og fant brått ut at jeg hadde fått 2 andre meldinger fra 2 helt forskjellige personer. Det her har skjedd mange ganger før, men det har hendt litt hyppigere etter at jeg oppdaterte til ios6 for noen dager siden (lekket gm versjon).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Batteriet på min 4-er likte ikke oppdateringen. Det var på 100 % før jeg dro på trening i dag tidlig, og nå kom advarselen om 20 % opp. Normal bruk med et par korte samtaler.

Min er omtrent som før, den holder ca 2 døgn med mitt bruk.

Lenke til kommentar

Bestilte en iPhone 4 siden den endelig kom på et brukbart prisnivå. Går fra Samsung Galaxy S III nå til en helt standard iPhone 4 8GB. Blir spennende å se. Jeg vil bare ha noe som fungerer, ikke et halvferdig produkt som Android.

Og forresten, passer iPhone 3GS skjermbeskyttelse rett på iPhone 4?

Endret av Kurio
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei

Har en iPhone 4s og får følgende feilmelding når jeg går inn på f.eks nrk.no eller aftenposten sin app:

"koble til itunes for å bruke push-varsling"

Har syncet med itunes, men får fortsatt opp feilmeldingen. Hvordan blir jeg kvitt denne hver gang jeg åpner appene?

Dette dukket opp etter oppgradering til iOs6

Endret av tommy_sn
Lenke til kommentar

De er som oftest litt pessimistiske med datoene til å starte med, alltids en grei taktikk da kunder flest overreagerer så fort som en dato blir utsatt så jeg har stort sett alltid mottatt pakker fra Apple noen dager tidligere enn først antatt så 25. Sep stemmer nok bra det.

Lenke til kommentar

Hei

Har en iPhone 4s og får følgende feilmelding når jeg går inn på f.eks nrk.no eller aftenposten sin app:

"koble til itunes for å bruke push-varsling"

Har syncet med itunes, men får fortsatt opp feilmeldingen. Hvordan blir jeg kvitt denne hver gang jeg åpner appene?

Dette dukket opp etter oppgradering til iOs6

Ingen som kan hjelpe til her?

Lenke til kommentar

Har du tatt backup via iTunes da? En fordel det før man begynner med oppdateringer og styr.

Selvfølgelig har jeg backup, jeg har bare aldri blitt bedt om å gjenopprette alt i forbindelse med oppdatering.

Da er det ikke noe problem.

Så lenge du har tatt backup enten til iCloud eller iTunes så det det bare å gjenopprette fra backup etter at iOS 6 er installert.

Lenke til kommentar

Da jeg skulle oppgradere min 4S til iOS 6 fikk jeg beskjed av iTunes om at fabrikkinnstillingene måtte gjenopprettes før jeg kunne fortsette, så nå mister jeg all lagret informasjon på telefonen. Hvorfor? :(

Har du nyeste versjon av iTunes? Det samme skjedde meg, men iPaden klarte seg fint uten å måtte gjenopprettes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...