Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Med Apple så er vell ting ganske så greit, søk opp serienummer her så står det jo om Apple har registrert en godkjent kjøpsdato på produkt eller ikke, om de har det så ser jeg ikke helt hvordan det skal være et stort problem med tanke på garanti, kanskje verre med reklamasjon om Eplehuset, Apple osv ikke kan vite om produktet er kjøpt i Norge eller ikke.

Ellers så holder jo 99% av samtlige butikker og nettbutikk et registert på alle kjøp og salg av mobiltelefoner, spesielt i denne prisklassen hvor kjøp gjerne er registrert med IMEI, serienummer og eller navn + adresse så det burde være en smal sak å få søkt opp en eventuell kvittering fra stedet hvor du har kjøpt telefonen om du skulle miste kvitteringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.

Min Iphone 4 tok kvelden, ikke vits å reparere.

Dillemmaet er om jeg skal bestille en 4s eller vente på 5.

Etter all sannsynlighet så må jeg vente til november før vi får bestille.

Spørsmålet blir jo om det er verd ventetiden, eller om 4S dekker behovet mitt.

Bruker telefonen til vanlige ting som mail, surfing, filming, bilder, apps, trening osv osv.

Er ikke noen fanboy, men synes iphone dekker mine behov best. (har testet stort sett alle telefoner som vi har tilgjengelig i firmaet., Samsung s2, s3, diverse HTC, Nokia lumia osv osv)

Noen innspill? :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ville nok ventet på 5'ern nå som den er lansert. Alternativet for meg ville vært Lumia 820, men den er vel heller ikke leveringsklar enda.

Lenke til kommentar

Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.

Min Iphone 4 tok kvelden, ikke vits å reparere.

Dillemmaet er om jeg skal bestille en 4s eller vente på 5.

Etter all sannsynlighet så må jeg vente til november før vi får bestille.

Spørsmålet blir jo om det er verd ventetiden, eller om 4S dekker behovet mitt.

Bruker telefonen til vanlige ting som mail, surfing, filming, bilder, apps, trening osv osv.

Er ikke noen fanboy, men synes iphone dekker mine behov best. (har testet stort sett alle telefoner som vi har tilgjengelig i firmaet., Samsung s2, s3, diverse HTC, Nokia lumia osv osv)

Noen innspill? :-)

Ta imot S3 du! ;) Vil bli mer fornøyd med den enn Iphone noen gang! ;)

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt.. Selger Galaxy S3 daglig og det er vell ingenting ved den som gjør at jeg føler at min iPhone 4 (ikke 4S) føles som noe dårligere telefon. Skjermen blir for mine litt mindre hender ALT FOR STOR.

Testet ut Galaxy Note for å se hvordan Android 4.0.4 var, har blitt endel bedre enn med Android 2.0.3 som jeg kjørte sist men på ingen måte noe som kan erstatte iOS for min del. Må si at Nokia Lumia 920 frister litt, men min erfaring med Lumia 800 og Windows Phone 7.5 har vært så som så, så da forblir jeg med iOS enn så lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...