RamGuy Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Med Apple så er vell ting ganske så greit, søk opp serienummer her så står det jo om Apple har registrert en godkjent kjøpsdato på produkt eller ikke, om de har det så ser jeg ikke helt hvordan det skal være et stort problem med tanke på garanti, kanskje verre med reklamasjon om Eplehuset, Apple osv ikke kan vite om produktet er kjøpt i Norge eller ikke. Ellers så holder jo 99% av samtlige butikker og nettbutikk et registert på alle kjøp og salg av mobiltelefoner, spesielt i denne prisklassen hvor kjøp gjerne er registrert med IMEI, serienummer og eller navn + adresse så det burde være en smal sak å få søkt opp en eventuell kvittering fra stedet hvor du har kjøpt telefonen om du skulle miste kvitteringen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Problemet med å be forhandler søke opp kjøpsregistrering er at det alltid går på deres goodwill og ikke noe man kan være sikker på at de gjør. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har kviterigna så er ikke noe problem for min del. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Har brukt en hel drøss ulike beskyttelser til min 4s, men har aldri vært så fornøyd som nå. Bruker en skinnlomme fra Moods of Norway, ellers ingenting. Stilrent, og godt nok om man er forsiktig Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har brukt Incipio Feather Case. Dekker bare baksiden og ser veldig diskré ut. Om jeg kjøper meg 5ern så har jeg lyst til å prøve uten case for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Incipio Feather Case har jeg liggende også, men er redd den ikke beskytter så mye mer enn om den er "ren". Den beskyttet selvfølgelig bra mot riper da Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) iOS6 lanseres som kjent i morgen den 19. Noen som vet om man vil kunne oppdatere rett over midnatt i kveld da eller blir det utpå morgendagen? Endret 18. september 2012 av Nseries Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 iOs oppdateringer pleier å legges ut om natten (US tid) siden det ALLTID blir bra trykk på nedlastningen. Så tipper mellom kl 10-14 norsktid. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Min Iphone 4 tok kvelden, ikke vits å reparere. Dillemmaet er om jeg skal bestille en 4s eller vente på 5. Etter all sannsynlighet så må jeg vente til november før vi får bestille. Spørsmålet blir jo om det er verd ventetiden, eller om 4S dekker behovet mitt. Bruker telefonen til vanlige ting som mail, surfing, filming, bilder, apps, trening osv osv. Er ikke noen fanboy, men synes iphone dekker mine behov best. (har testet stort sett alle telefoner som vi har tilgjengelig i firmaet., Samsung s2, s3, diverse HTC, Nokia lumia osv osv) Noen innspill? :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ville nok ventet på 5'ern nå som den er lansert. Alternativet for meg ville vært Lumia 820, men den er vel heller ikke leveringsklar enda. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Min Iphone 4 tok kvelden, ikke vits å reparere. Dillemmaet er om jeg skal bestille en 4s eller vente på 5. Etter all sannsynlighet så må jeg vente til november før vi får bestille. Spørsmålet blir jo om det er verd ventetiden, eller om 4S dekker behovet mitt. Bruker telefonen til vanlige ting som mail, surfing, filming, bilder, apps, trening osv osv. Er ikke noen fanboy, men synes iphone dekker mine behov best. (har testet stort sett alle telefoner som vi har tilgjengelig i firmaet., Samsung s2, s3, diverse HTC, Nokia lumia osv osv) Noen innspill? :-) Ta imot S3 du! Vil bli mer fornøyd med den enn Iphone noen gang! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 S3 var god den, eneste problemet jeg hadde med S3 var at den ikke lå godt i hånda, og at jeg generelt sett har issues med android. S3 med IOS hadde vært saker Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Dummeste jeg har hørt.. Selger Galaxy S3 daglig og det er vell ingenting ved den som gjør at jeg føler at min iPhone 4 (ikke 4S) føles som noe dårligere telefon. Skjermen blir for mine litt mindre hender ALT FOR STOR. Testet ut Galaxy Note for å se hvordan Android 4.0.4 var, har blitt endel bedre enn med Android 2.0.3 som jeg kjørte sist men på ingen måte noe som kan erstatte iOS for min del. Må si at Nokia Lumia 920 frister litt, men min erfaring med Lumia 800 og Windows Phone 7.5 har vært så som så, så da forblir jeg med iOS enn så lenge. 1 Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Får du ikke ny telefon på reklamasjon? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Nå rulles visstnok iOS 6 ut. Har dog ikke kommet opp på min telefon enda. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Jeg har nettopp oppdatert. Det ser lekkert ut syns jeg! Endret 19. september 2012 av Eulogy 1 Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Min telefon kræsja når jeg oppdaderte Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Oppdaterte iPhone 4S og iPhone 4, samt iPad 2 og iPad 3 i går. Alle oppdatert uten problemer. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Min telefon kræsja når jeg oppdaderte Da prøver du på nytt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Oppdaterte iPhone 4 manuelt, siden jeg hadde beta på den. Lastet ned ipsw fra http://ifon1.no/iphone/nedlastinger.html, og oppdaterte via iTunes. Funket perfekt, og nå har jeg offisielle iOS 6 der. iPad 2 var gjort OTA over WiFi siden den var på 5.1.1 når 6 kom i går kveld. Successfull update! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå