atwater Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Kommer sikkert til å gå lavere etter at iPhone 5 kommer i salg. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Last ned ios6 GM. Så får man hører hvordan det fungerer. Full skjerm i safari likte jeg best. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de. Endret 13. september 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Youtube har allerede sluppet en flott app i appstore, mens google maps sannsynligvis vil komme om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de. YouTube appen nå er milevis bedre. Og det blir nok googles nye map app også. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jepp, vil nok komme med vektorgrafikk som på Android og nye apple sin Maps. Eneste potensielle problemet er at man ikke kan velge den som standard kartapp, avhengig av hvor god apple sin er. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de. YouTube appen nå er milevis bedre. Og det blir nok googles nye map app også. Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgikk for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/ Endret 13. september 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete... Er nå på iOS 6 GM på min iPhone 4, fungerer gull det. Har kjørt BETA1, 2, 3 og 4 også fra første stund og har aldri vært noen ytelsesproblemer her i gården. Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de. YouTube appen nå er milevis bedre. Og det blir nok googles nye map app også. Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgitt for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/ Blir veldig, veldig overrasket om Google Maps ikke kommer på AppStore innen 2013. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete... Jeg oppgraderte nå nettopp, men glemte at Turn by Turn kun støttes på 4S (og oppover). Skuffa! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ehm, denne Youtube appen som er milevis bedre på App Store, just by the way, så funker ikke Airplay lenger til Apple TV? (Bare lyd, ikke video?). Wtf? Det kan jo ikke stemme? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ehm, denne Youtube appen som er milevis bedre på App Store, just by the way, så funker ikke Airplay lenger til Apple TV? (Bare lyd, ikke video?). Wtf? Det kan jo ikke stemme? Ja det må være en bug. Eller kanskje det blir i orden når appletv blir oppgradert til neste versjon. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Virker det fra Safari? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hva skjer med en egen knapp for «kr» på det norske tastaturet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Virker det fra Safari? Jeg vet ikke om det er noe galt med iPaden min (litt off-topic), men jeg får ikke sett videoer på youtube.com med iOS 6. Det står at flash er nødvendig. Sikkert et skittent triks for å få meg til å laste ned appen. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ja si det. Det kunne jo ligne Google vil jeg tro Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete... Er nå på iOS 6 GM på min iPhone 4, fungerer gull det. Har kjørt BETA1, 2, 3 og 4 også fra første stund og har aldri vært noen ytelsesproblemer her i gården. Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de. YouTube appen nå er milevis bedre. Og det blir nok googles nye map app også. Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgitt for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/ Blir veldig, veldig overrasket om Google Maps ikke kommer på AppStore innen 2013. Det nye maps syntes jeg er milevis bedre enn gamle apps i ios5, turn by turn navigation er bare elsk, og kartene har blitt mye bedre. ihvertfall her i stavanger Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Virker det fra Safari? Jeg vet ikke om det er noe galt med iPaden min (litt off-topic), men jeg får ikke sett videoer på youtube.com med iOS 6. Det står at flash er nødvendig. Sikkert et skittent triks for å få meg til å laste ned appen. Det er ingen app for iPad enda. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er ingen app for iPad enda. Da er det jo uforståelig at de krever flash, noe de ikke gjorde tidligere. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Det er ingen app for iPad enda. Da er det jo uforståelig at de krever flash, noe de ikke gjorde tidligere. Du kan jo alltids prøve http://www.youtube.com/html5 Er uansett en finger i øyet at Google ikke lanserer iPad-utgaven samtidig... Irriterende. Endret 14. september 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå