Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de.

YouTube appen nå er milevis bedre. Og det blir nok googles nye map app også.

Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgikk for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete...

Er nå på iOS 6 GM på min iPhone 4, fungerer gull det. Har kjørt BETA1, 2, 3 og 4 også fra første stund og har aldri vært noen ytelsesproblemer her i gården.

Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de.

Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgitt for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/

Blir veldig, veldig overrasket om Google Maps ikke kommer på AppStore innen 2013.

Lenke til kommentar

Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete...

Er nå på iOS 6 GM på min iPhone 4, fungerer gull det. Har kjørt BETA1, 2, 3 og 4 også fra første stund og har aldri vært noen ytelsesproblemer her i gården.

Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgitt for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/

Blir veldig, veldig overrasket om Google Maps ikke kommer på AppStore innen 2013.

Det nye maps syntes jeg er milevis bedre enn gamle apps i ios5, turn by turn navigation er bare elsk, og kartene har blitt mye bedre. ihvertfall her i stavanger

Lenke til kommentar

Virker det fra Safari?

Jeg vet ikke om det er noe galt med iPaden min (litt off-topic), men jeg får ikke sett videoer på youtube.com med iOS 6. Det står at flash er nødvendig. Sikkert et skittent triks for å få meg til å laste ned appen.

Det er ingen app for iPad enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...