rolvs Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Se om den er låst opp da, uten gjennoppretting. Det har skjedd med meg at den ble låst opp etter jeg ringte netcom, uten at jeg gjennopprettet. Var på vei til å gjenopprette da dette ikke var noe problem for meg, men prøvde bare et nytt sim kort for å sjekke og det funket. Slå av og på mobilen en gang da, tror jeg gjorde det. Om det ikke funker så må du nok gjenopprette hele greien. Takk for svar. Får prøve det først når jeg får det nye sim kortet. Har IKKE lyst til å oppdatere siden de telefonene jeg har oppdatert får mye dårligere batteritid. Flere som har denne erfaringen eller andre erafaringer med oppdatering til 5.0.1 til iPhone 4 (ikke S)? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 5.0.1? Det er jo gammelt. Jeg kjører 5.1.1 (noe du også bør), og opplever ingen problemer med batteritiden. Mange av problemene relatert til batteritid pleier å bedre seg en liten stund etter oppdateringen, etter at du har brukt telefonen en stund. Hvis jeg var deg ville jeg sett på dette som en sjanse til å oppdatere og sette opp som ny telefon, ikke fra backup. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Da står jeg fast igjen...prøver å finne noen oppskrift, men fant det ikke umiddelbart. Sikkert noe i innstillingene som mangler: Jeg prøver å legge ved et bilde som jeg har på kamerarull, i en SMS, bildet blir lagt inn og melding går av gårde, men tre ganger nå har jeg gjort det samme, den dukker opp like etterpå med røde utropstegn. Jeg er hjemme med trådløs wifi, og mobil-data har jeg påskrudd - andre ting i innstillingene som man må passe på? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Noen som husker om 4S kom ut på Apple.no samtidig som i butikkene i Norge? Jeg har tenkt å bytte, men jeg vet ikke om jeg vil kjøpe telefon med binding, da jeg muligens stikker til statene for å studere til våren. Da er det enklere å betale 5000,- up front til Apple. Noen som vet? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Noen som husker om 4S kom ut på Apple.no samtidig som i butikkene i Norge? Jeg har tenkt å bytte, men jeg vet ikke om jeg vil kjøpe telefon med binding, da jeg muligens stikker til statene for å studere til våren. Da er det enklere å betale 5000,- up front til Apple. Noen som vet? ja sånn ca. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Som kjent kommer "Apple Maps" til iOS6. Noen som vet om dette også blir lansert på icloud.com? Evt om de slipper en nettside der man kan bruke kartene slik som Google Maps? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 ja sånn ca. Ok, da blir det nok bestilling rett fra Apple, om de har tenkt å tilby det igjen, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Noen andre som mildt sagt sliter med batteritiden på 4s? Her om dagen hadde jeg nesten 40% når jeg la meg, når jeg våknet morgenen etter var den jaggu død. Vakkert! Nesten litt misunnelig på samboeren som har 3gs.. Den holder flere dager.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Noen andre som mildt sagt sliter med batteritiden på 4s? Nja... min holder minst 2 dager/døgn i arbeidsuke, og minst 3 når jeg har fri. Ble bedre etter 5.1.x Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg fikk det her om dagen, telefonen var nede på 50% før lunsj med litt bruk. Den var også halvvarm å holde i. En gjenoppretting fikset biffen Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Noen andre som mildt sagt sliter med batteritiden på 4s? Her om dagen hadde jeg nesten 40% når jeg la meg, når jeg våknet morgenen etter var den jaggu død. Vakkert! Nesten litt misunnelig på samboeren som har 3gs.. Den holder flere dager.. Høres ut som det er noe galt med telefonen din. Har du nyeste oppdatering? Evt ta en gjenopprettning av telefonen og oppdater telefonen. Hvis ikke det funker bør du sende den inn. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har nyeste oppdatering ja. Får prøve en restore. Jobber forøvrig med dette til daglig, så bør vel bare få rotet meg til å sende den inn på service om restore ikke gir noe resultat. Lenke til kommentar
Fransemons Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Når jeg blir fakturert for meldingskvittering på iPhone, hva gjør jeg for å skru det av? :/ Lenke til kommentar
Fransemons Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Da står jeg fast igjen...prøver å finne noen oppskrift, men fant det ikke umiddelbart. Sikkert noe i innstillingene som mangler: Jeg prøver å legge ved et bilde som jeg har på kamerarull, i en SMS, bildet blir lagt inn og melding går av gårde, men tre ganger nå har jeg gjort det samme, den dukker opp like etterpå med røde utropstegn. Jeg er hjemme med trådløs wifi, og mobil-data har jeg påskrudd - andre ting i innstillingene som man må passe på? Har du lagt inn oppsettet fra operatøren din? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Da står jeg fast igjen...prøver å finne noen oppskrift, men fant det ikke umiddelbart. Sikkert noe i innstillingene som mangler: Jeg prøver å legge ved et bilde som jeg har på kamerarull, i en SMS, bildet blir lagt inn og melding går av gårde, men tre ganger nå har jeg gjort det samme, den dukker opp like etterpå med røde utropstegn. Jeg er hjemme med trådløs wifi, og mobil-data har jeg påskrudd - andre ting i innstillingene som man må passe på? Har du lagt inn oppsettet fra operatøren din? He,he...der var det ja..trodde vel det kom automatisk fra forrige mobil og iTunes jeg. Men jeg fikk vite det da jeg chattet med operatør ja. Så enkelt var det. Men takk skal du ha. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hei! Har nå oppdatert til iOS 5.1.1 på min iPhone 4. Men var litt uheldig med oppdateringen sånn at jeg mistet alle bildene i bilderullen. Men har heldigvis kopiert de fleste over til maskinen. Hvordan kopierer jeg alle bildene fra pc`en og tilbake til bilderullen? Men nå får jeg ikke opp "disken" med bilder i min datamaskin. Hvordan får jeg opp den igjen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hvordan kopierer jeg alle bildene fra pc`en og tilbake til bilderullen? Du kan bruke iTunes til å synkronisere bildene over til iPhonen, men de vil ikke havne i bilderullen. Hvis du flytter bilder fra bilderullen og over til maskinen, og vil ha de tilbake til iPhonen, havner de i egne album. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Du kan bruke iTunes til å synkronisere bildene over til iPhonen, men de vil ikke havne i bilderullen. Hvis du flytter bilder fra bilderullen og over til maskinen, og vil ha de tilbake til iPhonen, havner de i egne album. Ja, vet hvordan jeg legger inn bilder i vanlige album men jeg ønsker å legge dem inn i bilderullen igjen. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Noen som vet hvordan jeg kan få spotify fram i varslingsenteret? Synes det er tungvint å måtte åpne appen fra homescreen hver gang jeg vill bytte sang, hadde vært bedre å kunne styre den fra dragdown funksjonen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ja, vet hvordan jeg legger inn bilder i vanlige album men jeg ønsker å legge dem inn i bilderullen igjen. Det jeg sier er at du kan ikke legge bilder fra datamaskinen og inn i telefonens bilderull. Har du fjernet de fra bilderullen, frivillig eller ikke, kan du ikke legge de tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå