Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som det blir mulig å kjøpe direkte fra Apple, begynner jeg å bli usikker på hva jeg skal gjøre. Det er ikke viktig for meg å få telefonen på fredag, men jeg skal få bestilt meg en.

Jeg og. Litt usikker på hvordan jeg må gjøre det med videreføring av abonnementet jeg har nå, så da tror jeg det er best å vente noen dager.

Lenke til kommentar

For øvrig, hvor er det lurest å stille seg i kø i Oslo/Lillestrøms området? Hvilken sjappe antas å få inn flest iPhone'r?

Jeg tror Expert Klingenberg får relativt mange pga. de har Apple shop-in-shop. Mulig andre butikker i Oslo har samme løsning som de nye store Elkjøp Megastore, men dem kjenner jeg ikke til.

(For ordens skyld jobber jeg selv i en Expert-butikk, men estimat av antall telefoner de skal ha osv. har jeg lest meg til på nettet, ikke noe jeg har fått vite internt.)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette bildet er nesten nok til at jeg venter på den hvite modellen:

whiteiphone4234234-1278425265.jpg

Hvit med svart bumper er veldig stilig, men ikke stilig nok til at man skal vente i mange måneder på det. Min mening iaff. :)

Kanskje en hvit bumper på sort telefon ville vært litt stilig. :hmm:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

For øvrig, hvor er det lurest å stille seg i kø i Oslo/Lillestrøms området? Hvilken sjappe antas å få inn flest iPhone'r?

Jeg tror Expert Klingenberg får relativt mange pga. de har Apple shop-in-shop. Mulig andre butikker i Oslo har samme løsning som de nye store Elkjøp Megastore, men dem kjenner jeg ikke til.

Det spør vel også hvilket nett du skal ha telefon til.

NetCom kjører sin offisielle lansering på Telebutikken på Byporten. Telehuset på Majorstuen kommer til å selge Telenor-mobiler.

Elkjøp har også bekreftet at de har nattåpent på Elkjøp Express, i Karl Johan og i Bogstadveien

http://e24.no/it/article3746285.ece

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Jeg var en liten runde i noen butikker i Drammen i dag, og ingen av de vet om de får noen iPod 4 til fredag. Og skulle de få, så vet de ikke hvor mange.

:hmm:

Ikke så rart ettersom det ikke finnes noen iPod 4 og er heller ikke planlagt noe iPod 4 så vidt vi vet om.

:p Har rettet det nå. Skriveleif...

Lenke til kommentar
Raptor' date='26. juli 2010 - 20:47' timestamp='1280173670' post='15986744']

Det spør vel også hvilket nett du skal ha telefon til.

NetCom kjører sin offisielle lansering på Telebutikken på Byporten. Telehuset på Majorstuen kommer til å selge Telenor-mobiler.

Elkjøp har også bekreftet at de har nattåpent på Elkjøp Express, i Karl Johan og i Bogstadveien

http://e24.no/it/article3746285.ece

Hmm.. da må jeg jobbe den natta da. :p

Lenke til kommentar

Tidligere stod det i artikkelen:

"Likevel er den mulig å kjøpe uten binding rett fra Apples nettbutikk.

Dette er første gangen Apple selger iPhone direkte. "

Det ser ut til å være fjernet nå. Men jeg regner med at den vil bli solgt i Apple-nettbutikken likevel, i og med at det er den offisielle Apple-butikken i Norge, og den selges i Apples nettbutikk i UK og Frankrike.

Lenke til kommentar

Tidligere stod det i artikkelen:

"Likevel er den mulig å kjøpe uten binding rett fra Apples nettbutikk.

Dette er første gangen Apple selger iPhone direkte. "

Det ser ut til å være fjernet nå. Men jeg regner med at den vil bli solgt i Apple-nettbutikken likevel, i og med at det er den offisielle Apple-butikken i Norge, og den selges i Apples nettbutikk i UK og Frankrike.

Satser på det. Det er begrensa valgmuligheter når man er Chess-abonnent, så da får jeg følge med på chess.no og apple.no på fredag :)

Lenke til kommentar

Wow, noen andre som syntes iphone 4 prisene var lave? Til sammenligning synes jeg Netcom/Telenor/Chess la GODT med krem på kaka da de solgte 3G/3GS

Regner med at det faktisk er noen kroner i avanse innbakt i de 4890 kronene.

Jeg synes ikke de var lave, hadde forventet et par-tre hundrelapper mindre. Men nå bør endelig folk skjønne at iPhone ikke koster 13 000 hvertfall :)

Lenke til kommentar

Den koster jo 700 dollar i USA, så dette er faktisk langt dyrere. Men men, moms osv...

Husk at amerikanske priser oppgis uten moms, og de aller fleste stater har en del moms, så jeg tror faktisk at inkl. mva så blir prisen lik og det er jo ganske uvanlig. Tommelfingerregelen pleier jo egentlig være dollarprisen ganger ti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...