Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Synes det også er suverent med innbyttepris ordningen som Apple også har. Jeg kan få 1780,- for min iP4 32GB om jeg sender den til Apple (skadefri). Hva kan man forvente å få for en slik på bruktsalg?

Mye mer enn 1780 ville jeg tro. Sjekk Finn.

Endret av Punainen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven, det ante jeg ingenting om. Hvor finnes det info om sånt? Fikk 2800 for min iphone 4s. Men 1780 for en iphone 4 høres bra ut.

Jeg snublet tilfeldigvis over det på apple.no for et par uker siden når jeg tittet på priser :) Har ikke linken her og nå men den skal være der. Man svarer på noen spørsmål om tilstanden på telefonen, modell/størrelse hvorpå man sender den til et 3.part selskap som tar prosessen for Apple.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Dæven, det ante jeg ingenting om. Hvor finnes det info om sånt? Fikk 2800 for min iphone 4s. Men 1780 for en iphone 4 høres bra ut.

Jeg snublet tilfeldigvis over det på apple.no for et par uker siden når jeg tittet på priser :) Har ikke linken her og nå men den skal være der. Man svarer på noen spørsmål om tilstanden på telefonen, modell/størrelse hvorpå man sender den til et 3.part selskap som tar prosessen for Apple.

Fant det. 2275 kunne jeg få for min 4s 16 gb sort.

Genialt.

Lenke til kommentar

Dæven, det ante jeg ingenting om. Hvor finnes det info om sånt? Fikk 2800 for min iphone 4s. Men 1780 for en iphone 4 høres bra ut.

Jeg snublet tilfeldigvis over det på apple.no for et par uker siden når jeg tittet på priser :) Har ikke linken her og nå men den skal være der. Man svarer på noen spørsmål om tilstanden på telefonen, modell/størrelse hvorpå man sender den til et 3.part selskap som tar prosessen for Apple.

Fant det. 2275 kunne jeg få for min 4s 16 gb sort.

Genialt.

 

Er den i "mint condition"?

Lenke til kommentar

Er den i "mint condition"?

 

Nei det vil jeg ikke si. Har ett par riper i frontskjermen og sikkert noen på baksiden også. Men jeg svarte på alle spørsmålene som til slutt gav meg beløpet.

"Skade kan inkludere riper eller sprekker i glasset, skade på LCD-skjermen i form av striper, ødelagte bildepunkter og enhver skade på den grafiske skjermen."

 

Så spørs om du kan si at den er skadefri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...