Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 feilmeldingen sier:Tilkoblingen til den utgående tjeneren "smtp.******.com mislyktes. Du kan konfigurere flere utgående e-posttjenere i Innstillinger > Mail, kontakter, kalendere. Jeg har prøvd å endre smtp tjeneren, men jeg vet ikke hva som skal stå der. Jeg vil bare at den skal sende mail når eg trykker send. Bruker forresten hotmail. Har du gjort som denne guiden forklarer? http://windows.microsoft.com/en-US/hotmail/mobile?t1=t3 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Moren min trenger sårt en ny telefon, og siden hun er på besøk hos meg for øyeblikket tenkte jeg at vi skulle få kjøpt en iPhone til henne i morgen. Men er det noen steder hvor de faktisk selger iPhone uten abonnement med unntak av apple.no? Skulle gjerne ha fått den allerede i morgen. Hun er ingen storbruker, og vil derfor gjerne beholde onecall abonnementet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Men er det noen steder hvor de faktisk selger iPhone uten abonnement med unntak av apple.no? Nei. Hva tenker jeg på? De aller fleste nettbutikker selger iPhone uten abonnement. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 De aller fleste nettbutikker selger iPhone uten abonnement. Men ingen fysiske butikker? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Men ingen fysiske butikker? Ikke så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Men ingen fysiske butikker? Ikke så vidt jeg vet. Er jo litt dårlig dette da. At man MÅ kjøpe abonement i tillegg når man bare vil ha mobil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Er jo litt dårlig dette da. At man MÅ kjøpe abonement i tillegg når man bare vil ha mobil. Du MÅ ikke. Du kan enkelt kjøpe telefonen i en nettbutikk eller på apple.no. Spørsmål: Får man kjøpt andre telefoner uten abonnement i butikker som Elkjøp? Er det kun iPhone som er sær? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Selvfølgelig får du kjøpt en telefon uten abbonement. Bare Apple som er så sær. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Si det slik at jeg kjøper 10 GB pakken til 140 kr, vil jeg da få 10 GB i tillegg til de 5 GB jeg har fra før, eller vil jeg bare få 5 GB til? Eller er det anbefalt å bruke en annen skytjeneste til bildene? Ja, du får 10+5, altså 15GB. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Moren min trenger sårt en ny telefon, og siden hun er på besøk hos meg for øyeblikket tenkte jeg at vi skulle få kjøpt en iPhone til henne i morgen. Men er det noen steder hvor de faktisk selger iPhone uten abonnement med unntak av apple.no? Skulle gjerne ha fått den allerede i morgen. Hun er ingen storbruker, og vil derfor gjerne beholde onecall abonnementet. Desverre må du gå via apple.no Men de er hvertfall billigst, og du får den innen uken er omme vil jeg tro Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet hvor i Bergen de reparerer knust frontglass på iPhone 4, og hva prisen er? Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet noe om når Iphone 5 kommer ut? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Til høsten trolig. Ingenting er bekreftet så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Umulig å si. Det er rykter om at den kommer til sommeren, men slik var det også med 4S, som kom på høsten. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet hvor i Bergen de reparerer knust frontglass på iPhone 4, og hva prisen er? Hva med denne? Jeg fikset min iPad 2 der. Endte dessverre opp med støv under skjermen, men vi får håpe det var et engangstilfelle, eller at det er umulig å unngå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 iP5 er vel ventet i oktober. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Ja, det ville jeg også tro. Da kan de få alt på en event. Både iPod`s og iPhone`s. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Noen som vet hvor i Bergen de reparerer knust frontglass på iPhone 4, og hva prisen er? Servicekongen holder til i Bergen. http://www.servicekongen.no/ Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Noen som vet hvor stor home-knappen på iphone er? Lager iphone etui av papp-papir så hadde vært fint å vite det : ) Edit: Vil gjerne ha hvor stor volum-knappene er og lydløs "boksen" er (ikke bare den du dytter opp) Endret 30. mai 2012 av D02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå