Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående lanseringen av iPhone 4 blir det spennende å se hvordan det faktisk blir. Med tanke på at Norges største elektrokjede, Elkjøp, bare får inn et visst antall telefoner i starten, skal det ble interessant å se hvor mange nettbutikkene, Telekiosken, Expert, osv får inn. Nå vet jeg ikke hvordan det var med 3G og 3GS når de ble lansert, men kan ikke tenke meg Elkjøp fikk inn så mange færre enn de.

En Expertansatt skrev i en post på iPod1-forumene at Expert Klingenberg, som holder nattåpent natt til fredag, får inn rundt 100 telefoner fra hver operatør. Rundt 200 telefoner i en butikk er jo en del, men om det er nok til å dekke etterspørselen gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Etter alt snakket om 32GB vs 16GB er jeg nå usikker om det virkelig er verdt å gå får 32GB. Irriterende at jeg satte meg opp på venteliste med 32GB.

Vet ikke hvordan du er som person, men personlig så har jeg aldri angret på at jeg har kjøpt den største/beste versjonen av noe. Det er heller motsatt at jeg alltid har lyst på den beste i etterkant selv om jeg vet jeg ikke trenger den :p

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Hvis man bruker iPhone som iPod og/eller overfører mange filmer, kommer nok 32GB godt med. Har man 5-6GB musikk/filmer skal det vel mye til å bruke opp 16GB. Sliter litt selv med hvilken jeg evt. trenger, først og fremst fordi jeg ikke helt vet om jeg kommer til å bruke den som primær-iPod.

Lenke til kommentar

Jeg var en liten runde i noen butikker i Drammen i dag, og ingen av de vet om de får noen iPod 4 til fredag. Og skulle de få, så vet de ikke hvor mange.

:hmm:

Ikke så rart ettersom det ikke finnes noen iPod 4 og er heller ikke planlagt noe iPod 4 så vidt vi vet om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har nå vært innom samtlige butikker i Lillehammer som selger telefoner (Elkjøp, Expert, Telekiosken og Spaceworld), og kun de to siste kunne bekrefte at de får iPhone 4 på fredag. De kunne også tilby ventelister, men garanterte samtidig at de ikke fikk nok telefoner i første runde. Telekiosken snakket om 4-5 telefoner totalt.

Hos Elkjøp var det så lang kø at jeg ikke gadd å spørre, og Expert visste ingenting og hadde heller ingen ventelister.

Har jeg glemt noen?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting her, hvilke formater støtter telefonen, MTP filmer? Står mellom en iPhone, samsung galaxy s eller samsung wave. De to sistnevnte støtter jo en del formater ut av boksen, og flere på forumet har skrevet at de uten problemer bare overført sine filmer og sett på de uten å måtte konvertere filene.

Lenke til kommentar

Hos Elkjøp var det så lang kø at jeg ikke gadd å spørre, og Expert visste ingenting og hadde heller ingen ventelister.

Har jeg glemt noen?

At Expert Lillehammer ikke vet noe er vel ikke noe nytt, jeg synes det er sånn hver gang noe stort skal lanseres :)

Sa Spaceworld/Telekiosken noe om hvor mange de allerede hadde på venteliste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...