thomassit0 Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Er det noen som vet hvordan det fungerer å synce ~ 10GB inn på en 8GB iPhone 4? Jeg mistet min 16GB i bakken, og får ny av jobben. Men iCloud backupen + appsene mine er tilsammen på over 10GB. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Tihi: https://twitter.com/#!/thinkofthought/status/192967196413149185/photo/1 2 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Hihi...eller som "du vet hvem" nok heller ville gjort det: http://twitter.com/#...4290688/photo/1 Endret 19. april 2012 av Newton 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hihi...eller som "du vet hvem" nok heller ville gjort det: http://twitter.com/#...4290688/photo/1 Hahaha, fantastisk! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Setter pris på instrusjonsvideo på hvordann man bytter skjerm. Dattern har hatt litt uflaks og fått noen små riper fra å miste 4S i grusen. Det synes såvidt etter å ha pusset litt med en microfiberklut men etterhvert om den får flere skader kan det være vi vil bytte skjermen. Tar også i mot tips om kjøp av lcd+glass i ett ferdig limt sammt verktøy som må til. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Heisann. Etter lang tid som Android bruker har jeg nå skaffet meg iPad, og i den forbindelse er det noe jeg lurer på; hvis jeg bruker iPad til å skrive stil på skolen, kan jeg da levere inn stilen uten å måtte koble meg opp mot en PC? Det er iPad 1 jeg har skaffet meg, og den kjører iOS 4.3.3 hvis jeg husker rett. Hvis jeg oppgraderer til iOS 5 har jeg hørt at den kunne bli en del treigere. Hvis jeg oppgraderer, og føler at alt blir sirup, er det da en vei tilbake til iOS 4? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Etter lang tid som Android bruker har jeg nå skaffet meg iPad. Prøv Den store iPad-tråden (første generasjon)! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Heisann. Etter lang tid som Android bruker har jeg nå skaffet meg iPad, og i den forbindelse er det noe jeg lurer på; hvis jeg bruker iPad til å skrive stil på skolen, kan jeg da levere inn stilen uten å måtte koble meg opp mot en PC? Det er iPad 1 jeg har skaffet meg, og den kjører iOS 4.3.3 hvis jeg husker rett. Hvis jeg oppgraderer til iOS 5 har jeg hørt at den kunne bli en del treigere. Hvis jeg oppgraderer, og føler at alt blir sirup, er det da en vei tilbake til iOS 4? Så lenge iPaden godtar internettsiden du skal levere på så skal det gå fint, itslearning.com funker på iPad om din skole bruker det. Du bør og sjekke om datamaskinenene på skolen godtar skrivepeogrammet på din iPad. Spør i iPad-tråden som Runar linket til om det funker, kanskje prøv Pages. Pages skal om jeg ikke tar feil, kunne lagres i Word-dokument. Endret 20. april 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Verken iPad eller iPhone lar deg laste opp filer på «vanlig» måte via en nettleser, gjør de vel? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hei, og takker for svar. Ja jeg bruker ItsLearning, man kan vel ikke laste opp filer med iOS devicer da de ikke har en filstruktur. Men i verste fall kan jeg jo bare maile den til min Galaxy S2 og laste opp via den. Har tenkt å bruke Pages, ja. Grunnen til at jeg spurte her var fordi det er den iOS tråden med mest aktivitet, og fordi jeg vet at det er en del eplegutter her som sikkert har iPad. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Med Pages kan du eksportere til iTunes. Neste gang du synkroniserer kan du da dra over dokumentene til ei mappe på datamaskinen. Det er som nevnt ikke mulig å laste opp direkte i safari på iPad. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Noen ulemper med å oppgradere til 5.1 eller er det nå rimelig avklart og trygt? Flere som har opplevd at man etter 5.x ikke kan hente ut bilder fra telefonen via filutforskeren lenger? Endret 21. april 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg klarer å ta ut bilder fra filutforsker med 5.1 ! Riktig som Runar påpeker så kan ikke iPad laste dokumenter opp på nettet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 ok, da prøver jeg å oppgradere fra 5.0.1 til 5.1 og ser om jeg får tilbake muligheten. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Noen som vet hvordan jeg kan slette Mail fra gmail på min iPhone ? Om jeg flytter dem til arkiv kommer de tilbake og ikke vet jeg hvor arkiv er heller... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 jeg lurer på det stikk motsatte. kommer borti den "til arkiv" knappen (boks med pil ned) og finner IKKE ut hvor mailen ender opp. Er ikke på slettet eller noen mapper. Og hvordan slår jeg av SMS lyd mer enn en gang og at sms popper opp på skjermen? (har bite sms så trenger ikke at den popper opp 2 ganger) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) @Hunterra: Er det ikke bare og trykke på søppelkassa under? Virker hos meg .. @MysticoN: Når jeg akriverer mail, så finner jeg dem igjen i "All mail" mappen i GMail postkassa. Dobbel meldingsvarsling kan endres her Instillinger -> Varsling -> Meldinger -> Gjenta varsel -> Aldrig Endret 25. april 2012 av Donnybrook Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Takk skal du ha donnybrok. Litt skuffendes at det ikke er en direkte søppelkasse men det er bedre enn ingenting Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jessda. Iphone 4S mottatt i posten, kjapp levering fra dustinhome.no! Men, fredag ettermiddag er det for sent å oppdage at simkortet jeg har ikke passer i den nye, lekre særingen. (Jeg HAR prøvd å klippe det til, men det er nok ikke nytt nok..) Legg på at mangelen på bruksanvisning gjorde at det tok unødvendig lang tid før jeg fant ut hvor simkortet skulle, så er frustrasjonen komplett. Nå har jeg en ubrukelig telefon som jeg kun kan se på fram til mandag. Det er først da jeg har sjans å få tak i mikromsim .. Dustin Home skulle fortalt meg dette da jeg bestilte!!! Jiiz.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Fulgte det ikke med et lite hefte som forklarer slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå