Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nå tilbake til iphone etter å ha hatt en sugen LG optimus 2x etter at min 3g druknet.

4S er en investering, så jeg lurer på hvordan det er med forsikringer osv, hva dekker hva, hvem har best forsikring? Holder det med innbo/reiseforsikring? Tenker da på evt knust skjerm, vann og i verste fall tyveri.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet den ned på alle enhetene mine og ingen problemer hittil.

Det blir spennende og se hva som skjer med batteritiden f.eks.

Den nye kameraknappen på lockscreenen er litt uvant, men ikke store problement hvis det er det eneste :)

And now for something completely different.

Holder Apple på å kvitte seg med Googles tjenester for tiden?

De har valgt å ikke bruke Google maps i iPhoto f.eks:

http://www.macrumors.com/2012/03/07/iphoto-for-ios-not-using-google-maps/

Lenke til kommentar

Får ikke oppdatert en dritt, jeg.

Når jeg kobler min iPhone 4S til iTunes (som ble oppdatert i kveld), får jeg beskjed om at det er ny programvare tilgjengelig, og velger å oppdatere. Så begynner iTunes å søke etter tjeneren til iPhoneoppdateringen, og så blir hele greia stående der og gå uten at det skjer mer.

Noe jeg kan gjøre for å få oppdatert iPhonen (og iPaden, for den saks skyld)?

Lenke til kommentar

Hva er det som er nytt i iOS 5.1 egentlig? Kameraknapp på lockscreen hele tiden og Siri på japansk?

Diverse bugfixer også... Det er ikke noe revolusjonerende nytt nei.

iPhone 4S brukere har også fått muligheten til å slå av og på 3G

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd å oppdatere min iPhone 4S og iPad til IOS 5.1 masser av ganger, men ikke faen om det vil seg.

Har prøvd vis iTunes (oppdaterte denne) og rett fra telefonen/iPaden. Så står den bare og spinner og leter etter oppdateringsserveren. Synking og kjøp av programmer og musikk fungerer helt fint.

Mighty irriterende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Installerte iOS 5.1 på iPhone 4S, gikk helt uproblematisk og tok kun få minutter. Slik jeg har forstått det, MÅ du bruke iTunes for å oppgradere iOS, slik du må bruke Zune for å oppgradere Windows Phone-telefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...