PL610 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Her er det en, men den har ikke sett aktivitet på en stund: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259047 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Innimellom blir jeg imponert av batteriet til iPhone4. Kl 20. i går kveld var den på 10% nå er den fortsatt på 6% selv etter en del meldinger på morrakvisten . Endret 23. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet om det er mulig å sette lydløs på et spesifikt nummer? Altså, når jeg har på generell, og det nummeret ringer meg så skal den være lydløs for det? Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet om det er mulig å sette lydløs på et spesifikt nummer? Altså, når jeg har på generell, og det nummeret ringer meg så skal den være lydløs for det? Hvis du skaffer er ringetone uten lyd, og setter den til kontakten må det kunne gå. Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Fant ut av det. Man må redigere kontakteren og bytte lyd på den manuelt, Et annet spm: kan jeg sette passord på mld? I det minste skjule dem? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det mulig å fjerne at mobilen gir beskjed 2 ganger ved sms? Var mulig med 4, men finner det ikke på 4s... :s Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jeg får beskjed kun 1 gang og da fjernet jeg at den skulle gi beskjed flere ganger. Er det forøvrig noen mulighet for å laste inn ringetoner og varseltoner på egenhånd? Tok meg selv i å bruke skammelig mye penger på nettopp dette i går som i grunn er litt tullete. Endret 24. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det mulig å fjerne at mobilen gir beskjed 2 ganger ved sms? Var mulig med 4, men finner det ikke på 4s... :s Notifications > Messages > endre «Repeat Alert». Hvis du har norsk språk blir det vel noe som «Varslinger > Meldinger» og scroll nesten helt nederst. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det mulig å fjerne at mobilen gir beskjed 2 ganger ved sms? Var mulig med 4, men finner det ikke på 4s... :s Notifications > Messages > endre «Repeat Alert». Hvis du har norsk språk blir det vel noe som «Varslinger > Meldinger» og scroll nesten helt nederst. Se der ja, takker Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Noen her som vet om det finnes ekstern bordstående "handsfree" som kan kobles til minijack og fungere da med ekstern høyttaler og vesentlig bedre mikrofon? Det er ikke ønskelig med propper eller hodetelefoner for vedkommende og bruksområdet. Veldig interessert i tips på dette. At den kan gå på batteri er nok også bare en fordel men mulighet for ekstern strøm er fint. Endret 24. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen her som vet om det finnes ekstern bordstående "handsfree" som kan kobles til minijack og fungere da med ekstern høyttaler og vesentlig bedre mikrofon? Det er ikke ønskelig med propper eller hodetelefoner for vedkommende og bruksområdet. Veldig interessert i tips på dette. At den kan gå på batteri er nok også bare en fordel men mulighet for ekstern strøm er fint. Om du googler "iPhone horn stand" vil du få opp en høyttaler som ikke bruker strøm. Høyttaleren gjør lyden 13 desibel høyere om jeg husker rett. Bedre mikrofon vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Godt tips for annet bruk, men her må det nok både mikrofon og høyttaler til Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det du skal ha er en Jawbone Jambox. Jeg har kastet ut møtetelefonen på kontoret mitt til fordel for denne. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Veldig interesant forslag, takker Det kan godt hende det blir en slik, men finnes det en rimeligere lignende sak som ikke er særlig myntet på musikk og den slags i tillegg men kun klar og fin tale? Altså minst mulig annet for å ikke gå så langt opp i pris. Er ikke det mulig så blir det i så fall en slik. Den trenger ikke være iPhone spesifik annet enn at mikrofon blir videreført. Ellers det beste forslaget jeg har sett der hvor jeg har forhørt meg så langt. Endret 24. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Tasaran Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 jeg tenker å gå til innkjøp av en iphone. har samsung galaxy 2. jeg har hørt at iphone har micro sim kort. jeg ar et vanlig sim kort. hva gjør jeg? må jeg bestille nytt kort? fra hvor? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 jeg tenker å gå til innkjøp av en iphone. har samsung galaxy 2. jeg har hørt at iphone har micro sim kort. jeg ar et vanlig sim kort. hva gjør jeg? må jeg bestille nytt kort? fra hvor? Det beste er vel å bestille fra operatøren din (Telenor, Netcom). Du kan ogs kutte kortet, men jeg vet ikke hvor greit det er så kan ikke anbefale det. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 jeg tenker å gå til innkjøp av en iphone. har samsung galaxy 2. jeg har hørt at iphone har micro sim kort. jeg ar et vanlig sim kort. hva gjør jeg? må jeg bestille nytt kort? fra hvor? Det beste er vel å bestille fra operatøren din (Telenor, Netcom). Du kan ogs kutte kortet, men jeg vet ikke hvor greit det er så kan ikke anbefale det. Det koster normalt 100 kr, av og til mer, så har man kortet straks, og det er operativt innen meget kort tid. Det går an å kjøpe adaptere for å bruke micro sim på telefoner med vanlig simkort. Jeg kjøpte et, men fikk et helvete med å få det på plass i min HTC Sensation. Micro simkortet datt ut av adapteren hele tiden, så jeg ga opp. Men dersom man klarer å feste det til adapteren på en eller annen måte, bør det gå greit. Det er de som har klart å få det til uten adapter også. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det kostet meg nada å få tilsendt et micro-simkort Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Samme her. Jeg fikk tilsendt gratis fra Chess. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg fikk det også gratis fra Chess. Men det kan være fordi jeg kjøpte iPhone4 og abb. fra dem samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå