Svigermors drøm Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg kan svare på innlegg, problemet er at når jeg markerer tekst hopper den ut av safari. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen som har peiling på om det er mulig å fikse Pokemon på iPhonen uten å jailbreake? Lenke til kommentar
krio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fader nå trenger jeg gode råd,,, min 4s lå i jakke lomma, og ble kald, har nå ligget inne i varmen et par timer uten at jeg får slått den på, reagerer heller ikke når jeg setter den i laderen,noen som har noe råd ? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Prøv å hold inne av/på og hjemknappen i 10-20 sekunder. Kanskje det gir den et lite kick? Lenke til kommentar
krio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Prøv å hold inne av/på og hjemknappen i 10-20 sekunder. Kanskje det gir den et lite kick? Takk det funka :-) tåler iphone dårlig med kulde? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Takk det funka :-) tåler iphone dårlig med kulde? Leste en test på hvor godt mobiler tåler kulde, og iPhone kom dårligest ut. Var på en eller annen nettavis. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Klarte den ikke ned mot -10, eller noe slikt? Ingen av mine har sviktet i ned mot mange og tjue kuldegrader, men batteritiden blir kort. Lenke til kommentar
krio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Får satse på at den bare fikk det for seg at den sku slå seg av :-) og at det ikke blir noe prob videre :-) Lenke til kommentar
Newton Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Testen det refereres til var gjort i Finland, og tok for seg diverse telefoner og la dem i en fryser i 15 12 timer, om jeg ikke husker feil - altså ikke helt det samme som å ta seg en tur ut i kulda med telefonen i lomma... Edit: fant testen: http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/testi+toimiiko+alypuhelin+jaadytetylla+sormella/a769793 http://www.idg.no/pcworld/article237519.ece LCD-skjermer og batteri tåler generelt ikke kulde særlig godt, OLED-skjermer tåler mer kulde. Metall leder varme (og kulde) bedre enn plast, og en telefon laget av stål eller aluminium vil nok oppføre seg annerledes enn en telefon laget i plast mht. temperatursvingninger og kuldepåvirkning. Dessuten er elektroniske duppedingser ofte ikke særlig glade i brå temperatursvingninger fra mange minusgrader til mange plussgrader da dette kan føre til at det dannes kondens (fuktighet) både utenpå og inni enhetene... Endret 6. februar 2012 av Newton 1 Lenke til kommentar
krio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Så en gradvis oppvarming vil da være best i stede for å brå varme den da,, Lenke til kommentar
Newton Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jepp. Er også en vanlig problemstilling for de som har med seg kamera ut i kulda i en time eller to, for å ta fine vinterbilder. Lenke til kommentar
krio Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Min xperia lå i den andre lommen og den var like fin,jakka lå på et meget kaldt gulv, så det har nok noe med som du sier plast og stål/aliminum,,, Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Prøv å hold inne av/på og hjemknappen i 10-20 sekunder. Kanskje det gir den et lite kick? Takk det funka :-) tåler iphone dårlig med kulde? Jeg har aldri hatt et lignende problem og jeg har den i ytterlomma når jeg går på langrenn. Eks. fiklet jeg mye med den ute i en to timers periode når det var -17 kalde. Takk det funka :-) tåler iphone dårlig med kulde? Leste en test på hvor godt mobiler tåler kulde, og iPhone kom dårligest ut. Var på en eller annen nettavis. Min erfaring er stikk motsatt ergo stoler jeg ikke helt på den "undersøkelsen". Dette virker litt FUD aktig utover det faktum at all forbrukerelektronikk ikke er spesielt beregnet for ekstremkulde. Endret 7. februar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvordan kan man finne dato og info om bildene man har tatt med iPhone 4S? Håpløst å ikke kunne se datoen bildene ble tatt!!! Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvordan kan man finne dato og info om bildene man har tatt med iPhone 4S? Håpløst å ikke kunne se datoen bildene ble tatt!!! Det er noe jeg også har savnet, men tror ikke det er mulig uten å koble til pc. Håper dette kommer i en framtidig oppdatering. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Du kan i allefall se dato ved å velge hendelser i albumer. Det er da litt på vei i allefall Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Hvordan kan man finne dato og info om bildene man har tatt med iPhone 4S? Håpløst å ikke kunne se datoen bildene ble tatt!!! Det finnes selvsagt en app (faktisk flere) for det: http://itunes.apple.com/us/app/exif-iptc-metadata-browser/id383576492?mt=8 Endret 8. februar 2012 av Newton Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvordan kan man finne dato og info om bildene man har tatt med iPhone 4S? Håpløst å ikke kunne se datoen bildene ble tatt!!! Det er noe jeg også har savnet, men tror ikke det er mulig uten å koble til pc. Håper dette kommer i en framtidig oppdatering. Exif? Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 I fare for at det skal bli oppgitte fjes om et spørsmål som sikkert er spurt om før, så spør jeg likevel; er det normalt at 4S faller betraktelig i strøm over natta? Den bruker å gå ned 30% til meg, noe jeg synes er voldsomt mye. Og da har jeg slått av nesten alt av hjelpemidler. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Definer hjelpemidler ? De viktigste er location services, push og 3G, i grunn. Wifi bør ikke stå aktiv, da den søker etter nye nettverk den kjenner igjen innimellom. Det kan også være den mye omtalte batteribugen. Det er ikke rart at Apple holder igjen 5.1, da de vil undersøke det problemet veldig nøye, før de legger ut en ny firmwareoppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå