ColdCode Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 4S? Ikke den beste batteritiden på meg heller, men det skal visst være fikset i 5.1 som kommer på ukjent dato. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hah, går rundt å tenker på iPhone 5 jeg altså! Gleder meg til større skjerm! Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Helt utrolig dårlig batteri på min 4s. Ladet den opp for 16 timer siden og nå har jeg 31 prosent. Wifi har stått på, men jeg har ikke brukt den. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nokon som har problem med batteritida? Tok ei full tilbakestilling av telefonen, så langt ser det dårlig ut... 72% igjen. 2 timar og 20 min bruk, 15 timar ventemodus Har du oppdatert til ios 5.0.1? Har oppdatert til 5.0.1 ja. Sjekka serienummeret, den er produsert i oktober. Meiner å ha lest en plass at det skal vere problem med nokre telefonar som er produsert då? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Bestilt iPhone 4s fra store.apple.com/no for 1 uke siden. Det sto at den ville ankomme 30 jan. Nå ser jeg at den leveres med UPS(?!) og når jeg sporer den ifra ups.no så står det at den er ankommet Nederland?! Hva er greia, trodde den bare ble sendt ifra og innad i Norge jeg? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Du har ringt de for å spørre "hva som er greia"? ring 800 33 034 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 […] og når jeg sporer den ifra ups.no så står det at den er ankommet Nederland?! Hva er greia, trodde den bare ble sendt ifra og innad i Norge jeg? Apple sender alle sine varer til norske kunder fra Nederland. Alt jeg har bestilt har ihvertfall kommet derfra. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hah, går rundt å tenker på iPhone 5 jeg altså! Gleder meg til større skjerm! prøvd Sll Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 […] og når jeg sporer den ifra ups.no så står det at den er ankommet Nederland?! Hva er greia, trodde den bare ble sendt ifra og innad i Norge jeg? Apple sender alle sine varer til norske kunder fra Nederland. Alt jeg har bestilt har ihvertfall kommet derfra. Stemmer det, Apple har et svært lager i Nederland. Så lenge det finnes på lager der så kommer det ganske direkte til Norge derfra. Mac'n min (noe customized) ble satt sammen i Kina, sendt til Nederland så til Norge. Alt på 9 virkedager. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Er 14% på batteriet no. 6t og 52 min i bruk, 28t ventemodus. Er ikkje dette veldig dårlig? Edit: leif Endret 31. januar 2012 av medlem-156941 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hva er «bruk»? 3G, blåtann, wi-fi, eller hva? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Stort sett SMSing, 3G på, wifi på (av og til), blåtann av, maks 30 min spotify, maks 15 min wordfeud, push avslått Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Stort sett SMSing, 3G på, wifi på (av og til), blåtann av, maks 30 min spotify, maks 15 min wordfeud, push avslått GPS deaktivert? De hender at er noen strømsluk ift. applikasjoner og "location awareness". Endret 31. januar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Stort sett SMSing, 3G på, wifi på (av og til), blåtann av, maks 30 min spotify, maks 15 min wordfeud, push avslått GPS deaktivert? De hender at er noen strømsluk ift. applikasjoner og "location awareness". GPS er avslått for alle bruker- og systemapps utenom for "Find my iPhone". Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da har jeg endelig mottatt min iPhone! Men savner litt info. Er det slik at den bør lades en viss tid før første gangs bruk? Og har helt glemt dette med micro-sim, hvordan fikser jeg det kjappest mulig? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Bare bruk den og lad den helt opp igjen når den er tom. Gjør det de første gangene, siden kan du klattlade alt du vil. MIkrosim kan du klippe til selv, eller mulig telekiosken eller lignende kan hjelpe deg på dagen. Hvis ikke må du bestille fra operatøren. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Har et problem med iPhone 4 nå. Den dukker ikke lenger opp i iTunes, har prøvd det meste av å restarte iPhonen, teste forskjellige USB-innganger, restarte apple mobile service osv. men funker fortsatt ikke! Mobilen blir ladet og den dukker opp under computer som en enhet, men ikke i iTunes. Noen som vet hva grunnen kan være? (Har funket før) EDIT: Dukket plutselig opp igjen etter mange restarter, so problem solved. Endret 1. februar 2012 av -Sindre Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Det var noe trøbbel mellom iTunes og Windows 7 for en stund siden. Kanskje du hadde et snev av det? Edit: Jeg kunne jo prøve å stave ordene riktig i det minste Endret 1. februar 2012 av PL610 Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hvordan er batterikapasiten på 4S egentlig? Det var en del skriving om dette da den kom. Jeg har en Galaxy S2 som jeg må lade flere ganger om dagen, er lei dette og ønsker å bytte til en telefon som holder en hel dag. Hadde iPhone4 før og denne hadde batteri nok til en hel dag og vel så det, men 4S har vel noen endringer i hardware vil jeg tro? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 4S kan ikke skru av 3G, men dette kommer visst i 5.1. Jeg bruker min rimelig aktivt, selv med 3G-problemene som suger strøm unormalt fort på jobben (uavhengig av telefonmodell), så har jeg mellom 30 og 40 prosent igjen ved leggetid. Da er wifi, GPS og blåtann på hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå