Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som har problem med batteritida? Tok ei full tilbakestilling av telefonen, så langt ser det dårlig ut...

72% igjen. 2 timar og 20 min bruk, 15 timar ventemodus

Har du oppdatert til ios 5.0.1?

Har oppdatert til 5.0.1 ja. Sjekka serienummeret, den er produsert i oktober. Meiner å ha lest en plass at det skal vere problem med nokre telefonar som er produsert då?

Lenke til kommentar

Bestilt iPhone 4s fra store.apple.com/no for 1 uke siden. Det sto at den ville ankomme 30 jan. Nå ser jeg at den leveres med UPS(?!) og når jeg sporer den ifra ups.no så står det at den er ankommet Nederland?! Hva er greia, trodde den bare ble sendt ifra og innad i Norge jeg?

Lenke til kommentar

[…] og når jeg sporer den ifra ups.no så står det at den er ankommet Nederland?! Hva er greia, trodde den bare ble sendt ifra og innad i Norge jeg?

Apple sender alle sine varer til norske kunder fra Nederland. Alt jeg har bestilt har ihvertfall kommet derfra.

Lenke til kommentar

[…] og når jeg sporer den ifra ups.no så står det at den er ankommet Nederland?! Hva er greia, trodde den bare ble sendt ifra og innad i Norge jeg?

Apple sender alle sine varer til norske kunder fra Nederland. Alt jeg har bestilt har ihvertfall kommet derfra.

Stemmer det, Apple har et svært lager i Nederland. Så lenge det finnes på lager der så kommer det ganske direkte til Norge derfra.

Mac'n min (noe customized) ble satt sammen i Kina, sendt til Nederland så til Norge. Alt på 9 virkedager.

Lenke til kommentar

Bare bruk den og lad den helt opp igjen når den er tom.

Gjør det de første gangene, siden kan du klattlade alt du vil.

MIkrosim kan du klippe til selv, eller mulig telekiosken eller lignende kan hjelpe deg på dagen. Hvis ikke må du bestille fra operatøren.

Lenke til kommentar

Har et problem med iPhone 4 nå. Den dukker ikke lenger opp i iTunes, har prøvd det meste av å restarte iPhonen, teste forskjellige USB-innganger, restarte apple mobile service osv. men funker fortsatt ikke! Mobilen blir ladet og den dukker opp under computer som en enhet, men ikke i iTunes. Noen som vet hva grunnen kan være? (Har funket før)

EDIT: Dukket plutselig opp igjen etter mange restarter, so problem solved.

Endret av -Sindre
Lenke til kommentar

Hvordan er batterikapasiten på 4S egentlig? Det var en del skriving om dette da den kom. Jeg har en Galaxy S2 som jeg må lade flere ganger om dagen, er lei dette og ønsker å bytte til en telefon som holder en hel dag. Hadde iPhone4 før og denne hadde batteri nok til en hel dag og vel så det, men 4S har vel noen endringer i hardware vil jeg tro?

Lenke til kommentar

4S kan ikke skru av 3G, men dette kommer visst i 5.1.

Jeg bruker min rimelig aktivt, selv med 3G-problemene som suger strøm unormalt fort på jobben (uavhengig av telefonmodell), så har jeg mellom 30 og 40 prosent igjen ved leggetid.

Da er wifi, GPS og blåtann på hele dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...