ahpadt Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det ingen som vet pris? Er det ingen som snakker om pris? Ingen som bryr seg om pris? Det blir spurt om flere ganger hver bidige side. Vet ikke helt jeg. 1 Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Noen som vet når Chess begynner salget? 30. juli, ifølge denne siden. Dårlig formulert av meg.. Mente tidspunktet.. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 det er en ting jeg undres litt over . når Apple bygger en telefon tar de fusjoner som alle ( de fleste andre telefoner ) har . setter dem samme og forteller kunden at det fungerer bedre en konkurrentene. nå er det jo også slik at alle produsenten skryter av at hvis du kjøper denne så har du noe som alle andre ikke har. Men er det ikke egentlig teleoperatøren som bestemmer hva du skal få lov til ? det hjelper ikke at Iphone har mange muligheter innebygget hvis Telenor ikke tilbyr deg disse Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 det er en ting jeg undres litt over . når Apple bygger en telefon tar de fusjoner som alle ( de fleste andre telefoner ) har . setter dem samme og forteller kunden at det fungerer bedre en konkurrentene. nå er det jo også slik at alle produsenten skryter av at hvis du kjøper denne så har du noe som alle andre ikke har. Men er det ikke egentlig teleoperatøren som bestemmer hva du skal få lov til ? det hjelper ikke at Iphone har mange muligheter innebygget hvis Telenor ikke tilbyr deg disse Jo? Det meste på ihpone utenom 3G, ringing osv trengs jo ikke noe støtte fra operatøren. Skjønte ikke helt problemstillingen din. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Spørsmålet er om Telenor legger iphone 4 ut for salg 00.01 Fredag på nettsiden. Dersom de gjør det, kan det være de allerede er utsolgt når du ringer 08.00 om morgenen. Tror du bare ringer 09000. Sant det. Noen som vet noe ang. dette? Får vel bare ringe 09000, og se hvor jeg ender. Får vel prøve både midt på natten, og så klokka 08.00 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Netcom nektet de av kundene sine som hadde iPhone å bruke tethering da det kom. Telenor tillot det med en gang (hvis jeg husker riktig), men Netcom lot det gå lang tid før de så seg nødt til å tillate det. Det er en av grunnene til at jeg skal bort fra Netcom. Dårlig kundebehandling/forskjellsbehandlig er sjelden lurt. AT&T har vel ikke tillatt tethering på iPhone i det hele tatt enda? Men ellers vet jeg ikke om teleoperatørene i Norge har valgt å utelate funksjoner som er tilgjengelige i iOS. Godt mulig det er, men jeg kommer i såfall ikke på noen nå Edit: @ den andre elgen Endret 24. juli 2010 av PL610 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Telenor har ikke støtte for Visual voicemail det har Netcom, også blir det jo spennende å se hvordan det blir med Facetime. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ahaa det var gjemt bort altfor langt baki arkivet mitt De har testet Facetime over 3G ved å bruke en Mifi-enhet. Det der ut til å fungere rimelig bra. http://www.engadget.com/2010/06/25/iphone-4-facetime-over-a-mifi-connection-because-we-had-to-try/ Ok, litt trøbbel var det visst. I allefall det første forsøket Det betyr jo at hvis operatørene vil, burde det være fullt mulig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 det er en ting jeg undres litt over . når Apple bygger en telefon tar de fusjoner som alle ( de fleste andre telefoner ) har . setter dem samme og forteller kunden at det fungerer bedre en konkurrentene. nå er det jo også slik at alle produsenten skryter av at hvis du kjøper denne så har du noe som alle andre ikke har. Men er det ikke egentlig teleoperatøren som bestemmer hva du skal få lov til ? det hjelper ikke at Iphone har mange muligheter innebygget hvis Telenor ikke tilbyr deg disse Jo? Det meste på ihpone utenom 3G, ringing osv trengs jo ikke noe støtte fra operatøren. Skjønte ikke helt problemstillingen din. problemstillingen er at mange funksjoner i en telefon bruker nettet. hvis den funksjonen ikke går å gjennomføre på grunn av begrensninger i nettet så står man der. eks. hvis telefonen støtter 4G så nytter det ikke hvis ikke Netcom bare kan tilby 3G jeg forsto det slik at det var mulig å gjennomføre videosamtaler med den . men da må nettforbindelsen være bra nok Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Om det allerede er litt shaky til tider med Facetime over wifi så bør man ha forståelse for at Apple ønsker å vente. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Noen som vet når Chess begynner salget? 30. juli, ifølge denne siden. Dårlig formulert av meg.. Mente tidspunktet.. Nei, det er uvisst, men jeg regner med at salget vil starte ved midnatt. Men vi husker jo alle hvordan det gikk da telefonen ble lansert i USA og Storbritannia. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Blir ikke så ille som USA og England her i Norge. Husk fellesferien og at mange egentlig gir f. Telenor Telehuset har jo nattåpent på makorstua mener jeg. Da kommer dem ikke til å starte nettsalget da. Regner med at Telenor starter salget på nettbutikken kl 8-9 på morgenen. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Får man bumpere av Expert når man kjøper eller er det no man må fikse i ettertid via Apple? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Vil du få kjøpt den med akkurat det abonemanget du vil både hos Telenor og Netcom? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ifjor skulle jeg kjøpe 3GS for dama, og da var jeg innom en del butikker for å finne ut hvor jeg kunne få den billigst. Husker at kjedene hadde det slik at de fulgte samme priser som Netcom hvis man valgte iTalk eller iConnect abb. MEN hvis man skulle ha med Youngtalk og alle de andre dusinvis av abbonementene, da fulgte dem IKKE prisene til Netcom. Lenke til kommentar
Constant Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Får man bumpere av Expert når man kjøper eller er det no man må fikse i ettertid via Apple? Dette er vel noe du mest sannsynlig må registrere online på apple's nettside og få tilsendt i ettertid av kjøpet. Og det var vel ikke bumpere man fikk? Kun et begrenset valg mellom ulike cases. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Var noen cases som apple hadde valgt ut. Men tror ikkje dei har valgt kva slags dette er. Endret 25. juli 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Apple sitt case-program har ikke Norge i lista. Aner ikke hvordan de skal gjøre det. http://www.apple.com/uk/iphone/case-program/ Endret 25. juli 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
fro3fro3 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Noen som har noen idé om hvor det er OK å stille seg opp å vente på torsdagen i Oslo? Erfaringer fra tidligere releaser? På hvilket sted er køen lengst, kølappsystemer etc. Hørte det var noen som var med på Expert sitt kølapp system i fjor kan man da trekke en lapp og gå å gjøre andre ting, eller må man stå å vente på plassen sin? Hvor mye før skal dere stille dere opp (for de som gidder da). Tenkte jeg bare skulle høre rett og slett for å lodde litt stemningen. Endret 25. juli 2010 av fro3fro3 Lenke til kommentar
henningkc Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Hmmm, får satse på å stille meg opp på Expert Klingenberg ca 20.00 på torsdag da. Men på hvilken side? Rådhuset? Inngang vil bli fra rådhussiden ja Endret 25. juli 2010 av henningkc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå